Po 905 superautomobilio sėkmės ir solidaus 908 modelio pasirodymo nuo 2007 iki 2011 metų, „Peugeot“ pagaliau skelbia apie sugrįžimą į ilgų nuotolių lenktynes su naujuoju 9X8. Sekant ilgų nuotolių lenktynėse iškovotomis pergalėmis garsėjančių pirmtakų pavyzdžiu, šis modelis taip pat yra ne tik itin greitas, tačiau išsiskiria nuo pirmojo žvilgsnio atpažįstamu dizainu. „Peugeot“ inžinieriai ir dizaineriai kurdami unikalaus stiliaus superautomobilį 9X8 suderino sportiškumą, technologijų žinias bei siekį užtikrinti maksimalų efektyvumą.
Kaip iš prieš trisdešimt metų sukurto „Peugeot 905“ dizaine, taip ir naujojo 9X8 išvaizdoje maksimaliai išnaudojami skiriamieji prekės ženklo modelių stiliaus bruožai: itin aptakus ir aerodinamiškas išskirtinės elegancijos automobilis įkūnija greitį bei nepalieka abejingų. Labiausiai pastebimi charakteringus prekės ženklui liūto nagus primenantys priekiniai ir galiniai žibintai. Įmantraus dizaino šonai taip sukurti užtikrinant maksimalų oro srauto paskirstymo efektyvumą. Veidrodėliai integruoti į kėbulą, o bendras dizainas sudaro įspūdį, kad šis automobilis nesukelia oro pasipriešinimo.
Gale įrengtas iš daugelio skirtingų detalių suformuotas didžiulis difuzorius su integruotais žibintais. Apie išskirtinai novatorišką sprendimą galinėje dalyje nemontuoti oro aptako primena ir specialus užrašas, kuris skelbia „We did not want a rear wing“ (liet. Mes nenorėjome montuoti galinio sparno).
„Peugeot Sport“ inžinierius ir dizainerius tokiam sumanymui įkvėpė ilgų nuotolių lenktynėse debiutuosiančios naujos „Hypercar“ klasės automobilių techniniai reikalavimai. Dauguma gamintojų rinkosi naująsias taisykles atitinkančius konservatyvius sprendimus, tačiau „Peugeot“ komanda nusprendė šiek tiek surizikuoti ir išbandyti originalią konstrukciją.
Automobilyje montuojama hibridinė jėgainė, kurią sudaro galinius ratus sukantis 500 kW (680 AG) galios benzininis V6 tipo variklis su dviem turbinomis ir priekinius ratus varantis 200 kW (270 AG) pajėgumo elektros motoras. Pastarasis taip pat veikia ir generatoriaus režimu. Taisyklėse aiškiai aprašytas hibridinės pavaros veikimas, leidžiant aktyvuoti keturių varančiųjų ratų sistemą: nurodoma, kada anksčiausiai gali būti aktyvuota priekinių ratų pavara ir apibrėžiama, kad bendra jėgainės galia bet kuriuo metu negali viršyti 550 kW (750 AG).
Hibridinė technologija lenktynininkams bus tikras išsigelbėjimas, kadangi tai leis aktyvuoti visų varančiųjų ratų pavarą. Tuo pat metu įvertinus tokios pavaros valdymo sudėtingumą tai bus didžiulis iššūkis inžinieriams.
Būtent ties tuo šiuo metu daugiausiai dirba „Peugeot“ specialistai. Kompanija siekia paspartinti visos savo automobilių gamos elektrifikaciją, o nauji technologiniai sprendimai leidžia siekti pergalių lenktynių trasoje. Svarbia investicija taps ir vykdoma 9X8 tobulinimo programa, kuri turėtų atnešti naudos kuriant naujus elektrifikuotus „Peugeot“ modelius.