/image/27/9/402-0501ab002.152183.248279.jpg
/image/27/9/402-0501ab002.152183.248279.jpg

PEUGEOT MARKĖS DVIRAČIŲ ISTOIJA

ISTORIJA

PEUGEOT MARKĖS DVIRAČIŲ ISTOIJA

Įdėjus tiek aistros ir naujovių, Peugeot dviračiai ir motociklai sulaukė pasaulinio pripažinimo varžybose ir tarp plačiųjų masių. Peugeot yra vienas iš tų retų konstruktorių, kuris yra puikiai ir darniai atstovaujamas tiek ant 2, tiek ant 3, tiek ant 4 ra

1886

Serijinių dviračių ir triračių pristatymas rinkai

/image/31/4/illus-1886-deuxroues.152233.248314.png

Armand Peugeot paskatintos ir išbandytos Grand Bi, Peugeot dviračių ir triračių su grandinine transmisija serijinės gamybos paleidimas Beaulieu gamykloje.

1901

1-ojo Peugeot motociklo 1,5 ag pristatymas

/image/31/2/motobicyclette-zl.248312.jpg

Po motorinių triračių gamybos pradžios 1898-aisiais, pirmojo 198 cm3 Peugeot 1,5 ag motociklo pristatymas

1934

500, 350, 175cm3 motociklų ir 100 cm3 mopedų gamybos pradžia

/image/31/5/illus-1934-deuxroues.248315.png

Nuo 1901 m. iki 1939 m., Peugeot pristato 61 modelį nuo 100 iki 745 cm3.

1934-aisiais, P515 (495cm3) sumuša 9 tarptautinius rekordus, iš kurių 3000 km nuvažiuoja 118 km/val. vidutiniu greičiu.

1952

Motocklo P176 pergalė Bol d’Or ir Mans

/image/32/1/boldor-1952.248321.jpg

Peugeot mopedų ir motociklų asortimentas svyruoja nuo 100 iki 250 cm3.

1955

Motorolerio S55 pristatymas rinkai

/image/31/6/illus-1955-deuxroues.248316.png

Peugeot pradeda motorolerių S55 ir S57 gamybą, pagal kuriuos vėliau padėtas gaminti jų 4 ratų brolis – 203-asis.

1974

Pardavimų rekordas pasiektas su P103 ir P104 serijomis

/image/31/3/c38-103.248313.jpg

Rekordas mopedų (iki 50 cm3) rinkoje, kurioje Peugeot buvo pionierius nuo 1949 m.

1982

SC ir SX serijos pristatymas rinkai

/image/31/7/illus-1982-deuxroues.152241.248317.png

Motorolerių mada grįžta ir Peugeot paleidžia SC ir SX serijos, pirmųjų motorolerių su plastikiniu korpusu, gamybą.

1983

PY10 – 1-as dviratis iš anglies

PY10FC su savo anglies rėmu sukėlė revoliuciją tarp lenktynių dviračių. Juos įvertins tiek „profai“, tiek mėgėjai.

1984

VTT1 – pirmasis VTT parduodamas Prancūzijoje

/image/31/9/illus-1984-deuxroues.152245.248319.png

Labiausiai atsižvelgdama į savo klientų norus, Peugeot Cycles išleidžia pirmą VTT į prekybą Prancūzijoje.

1992

Susijungimas su Cycleurope

/image/32/7/pcycles-aff-v-rvb.248327.jpg

Gamyba ir prekyba yra patikėtos Cycleurope, kuri galiausiai tampa gamybos priemonių visumos savininke.

2006

Satelis,1-ojo didžiojo motorolerio 125 , pristatymas rinkai

/image/32/0/illus-2006-deuxroues.152247.248320.png

Po Elystar pasisekimo, pirmasis motoroleris 125 aprūpintas serijiniais ABS stabdžiais, Peugeot pristato Satelis ir Géopolis, automobilių įkvėptus GT motorolerius.

2009

Dviratis A2B

/image/32/3/9301-76a042.248323.jpg

Pirmasis ženklo elektrinis dviratis (VAE), integruotas į bendrą mobilumo koncepciją.

2015

Mahindra, naujas veikėjas

/image/32/4/mahindra-logo-2560x1440.248324.jpg

PSA perduoda 51 % Peugeot Scooters Indijos gamintojui ir pasilieka sau 49 % kapitalo bei prekinio ženklo naudojimo teisę. Šis bendradarbiavimas užtikina didesnę plėtrą ir atveria kelius link ateities gaminių.

2016

Django nuotykis, po 60 metų!

/image/32/2/2014-django.183442.248322.jpg

Tarsi pažvelgus atgal į istoriją, du nuotykių ieškotojai įvykdo žygdarbį sujungdami Hô Chi Minh miestą Django su Paryžiumi, taip atiduodami pagarbą Serge Gracium ir Michel Vaslin, kurie 1956-aisiais įveikė tą patį kelią tik kita kryptimi su Peugeot S57.

2017

Inovatyvūs mobilumo sprendimai e-Kick ir eF01

Kadangi patekimas į miestų centrus vis sudėtingesnis, 2017-aisiais PEUGEOT yra pirmoji automobilių markė, kuri į prekybą išleido naujus daugiamodulinius mobilumo sprendimus. Elektrinis paspirtukas e-Kick ir sulankstomas elektrinis dviratis eF01, kartu su automobiliu, leidžia visiškai laisvai keliauti mieste.