Įdėjus tiek aistros ir naujovių, Peugeot dviračiai ir motociklai sulaukė pasaulinio pripažinimo varžybose ir tarp plačiųjų masių. Peugeot yra vienas iš tų retų konstruktorių, kuris yra puikiai ir darniai atstovaujamas tiek ant 2, tiek ant 3, tiek ant 4 ra
Armand Peugeot paskatintos ir išbandytos Grand Bi, Peugeot dviračių ir triračių su grandinine transmisija serijinės gamybos paleidimas Beaulieu gamykloje.
Po motorinių triračių gamybos pradžios 1898-aisiais, pirmojo 198 cm3 Peugeot 1,5 ag motociklo pristatymas
Nuo 1901 m. iki 1939 m., Peugeot pristato 61 modelį nuo 100 iki 745 cm3.
1934-aisiais, P515 (495cm3) sumuša 9 tarptautinius rekordus, iš kurių 3000 km nuvažiuoja 118 km/val. vidutiniu greičiu.
Peugeot mopedų ir motociklų asortimentas svyruoja nuo 100 iki 250 cm3.
Peugeot pradeda motorolerių S55 ir S57 gamybą, pagal kuriuos vėliau padėtas gaminti jų 4 ratų brolis – 203-asis.
Rekordas mopedų (iki 50 cm3) rinkoje, kurioje Peugeot buvo pionierius nuo 1949 m.
Motorolerių mada grįžta ir Peugeot paleidžia SC ir SX serijos, pirmųjų motorolerių su plastikiniu korpusu, gamybą.
PY10FC su savo anglies rėmu sukėlė revoliuciją tarp lenktynių dviračių. Juos įvertins tiek „profai“, tiek mėgėjai.
Labiausiai atsižvelgdama į savo klientų norus, Peugeot Cycles išleidžia pirmą VTT į prekybą Prancūzijoje.
Gamyba ir prekyba yra patikėtos Cycleurope, kuri galiausiai tampa gamybos priemonių visumos savininke.
Po Elystar pasisekimo, pirmasis motoroleris 125 aprūpintas serijiniais ABS stabdžiais, Peugeot pristato Satelis ir Géopolis, automobilių įkvėptus GT motorolerius.
Pirmasis ženklo elektrinis dviratis (VAE), integruotas į bendrą mobilumo koncepciją.
PSA perduoda 51 % Peugeot Scooters Indijos gamintojui ir pasilieka sau 49 % kapitalo bei prekinio ženklo naudojimo teisę. Šis bendradarbiavimas užtikina didesnę plėtrą ir atveria kelius link ateities gaminių.
Tarsi pažvelgus atgal į istoriją, du nuotykių ieškotojai įvykdo žygdarbį sujungdami Hô Chi Minh miestą Django su Paryžiumi, taip atiduodami pagarbą Serge Gracium ir Michel Vaslin, kurie 1956-aisiais įveikė tą patį kelią tik kita kryptimi su Peugeot S57.
Kadangi patekimas į miestų centrus vis sudėtingesnis, 2017-aisiais PEUGEOT yra pirmoji automobilių markė, kuri į prekybą išleido naujus daugiamodulinius mobilumo sprendimus. Elektrinis paspirtukas e-Kick ir sulankstomas elektrinis dviratis eF01, kartu su automobiliu, leidžia visiškai laisvai keliauti mieste.
NAUDINGOS NUORODOS
GAMOS PRISTATYMAS
Peugeot svetainės žemėlapis