SITUACIJA DĖL KORONAVIRUSO (COVID-19) SKAITYKITE ČIA

COVID-19 | Kokios paslaugos teikiamos šiuo metu

i nepavyko atsisiųsti medžiagos

Mieli klientai, partneriai ir kolegos,

Informuojame, kad visi “Peugeot” tinklo salonai ir servisai Lietuvoje jau dirba! Atstovybių kontaktus rasite čia.

Atsižvelgdami į LR Vyriausybės priimtus sprendimus bei rekomendacijas dėl darbo karantino metu, taip pat rūpindamiesi savo darbuotojų, klientų ir partnerių sveikatos būkle bei saugumu, užtikriname, kad „Peugeot“ tinklo darbuotojai dirba atsakingai, t.y. laikantis visų saugumo reikalavimų. Tokio paties atsakingo požiūrio tikimės ir iš jūsų, todėl susitikimo su “Peugeot” tinklo darbuotojais metu maloniai prašome:

  • Dezinfekuoti rankas. Priemones rasite kiekvienoje atstovybėje;
  • Dėvėti apsauginę veido kaukę;
  • Laikytis saugaus 1-2 metro atstumo;
  • Iš anksto susitarti dėl susitikimo laiko. Susitikimas neturėtų būti ilgesnis nei 20 min.;
  • Jeigu jaučiate į gripą panašius simptomus maloniai prašome atidėti jūsų vizitą;
  • Padidintos rizikos žmonėms (vyresniems nei 60 metų ir sergantiems lėtinėmis ligomis) šiuo laikotarpiu rekomenduojame likti namuose ir atidėti vizitą.

Į esamą situaciją ir toliau žiūrime labai atsakingai, todėl visi susitikimais planuojami iš anksto, ribojant žmonių kiekį salonuose bei serviso priimamuose. Stengiamės suteikti visą įmanomą informaciją telefonu ir el. laiškais.

Informuojame, kad atsižvelgiant į dabartinę situaciją, gamintojas leidžia planinio techninio aptarnavimo laiką viršyti 2 mėnesius arba iki 2 000 km, ir tai nebus laikoma sutartyje numatytų garantijos sąlygų pažeidimu.

MES ESAME PASIEKIAMI!

Šioje situacijoje „Peugeot Service“ daro viską, kas tik įmanoma, kad užtikrintų klientų komercinių ir keleivinių automobilių priežiūrą, remontą ir pagalbą avarijų atveju. Tokiu būdu mes norime padėti išsaugoti viešųjų tarnybų ir mūsų klientų mobilumą, kai automobilis reikalingas būtinoms kelionėms (į darbą, ligoninę ir pan.) pagal sveikatos priežiūros įstaigų reikalavimus.

Mūsų didžiausias prioritetas yra apsaugoti klientų ir darbuotojų sveikatą, įgyvendinant visas saugumo priemones mūsų dirbtuvėse bei planuojant vizitus iš anksto.

Jei vykdami pas mus jaučiate gripo ir panašius simptomus, maloniai prašome atidėti vizitą ir pasirūpinti savo bei kitų sveikata. Mes darome viską, kad išsaugotume sveikatą, saugumą ir mobilumą!

„PEUGEOT Service“ atidžiai stebi situaciją ir kasdien atnaujina dirbtuvių darbo sąlygas pagal Vyriausybės nurodymus. Kviečiame jus susisiekti su dirbtuvėmis iš anksto.

Surasti prekybos atstovą

Rūpinkitės savimi ir tais, kuriuos mylite!

„PEUGEOT Service“ komanda

KOKYBĖS UŽTIKRINIMAS

1.Ar jūsų dirbtuvės turi įgaliojimus priimti klientus?

„Peugeot“ įgaliotos dirbtuvės vadovaujasi vietinės valdžios organų ir sveikatos priežiūros įstaigų priimtais nurodymais bei rekomendacijomis. Dedame visas pastangas užtikrinti klientų komercinių ir keleivinių automobilių priežiūrą, remontą ir siekiame padėti galimų avarijų atvejais. Mūsų pareiga ir tikslas yra padėti išsaugoti viešųjų tarnybų ir mūsų klientų mobilumą, kai automobilis reikalingas būtinoms kelionėms (į darbą, ligoninę ir pan.) pagal sveikatos priežiūros įstaigų reikalavimus.

2. Mano automobiliui reikia neskubaus remonto, kaip galėčiau pakeisti vizito laiką internetu?

Jūs galite: Paskambinti į dirbtuves ir susitarti dėl vizito iš anksto.

3. Kokius darbus dirbtuvės gali atlikti karantino metu?

Visus. Galime vykdyti visus įprastus dirbtuvių darbus (priežiūrą, remontą ir kt.) Tačiau šiuo metu mes vis dar teikiame pirmenybę skubiems atvejams ir visus vizitus planuojame iš anksto.

4. Ar dirbtuvės yra atidarytos klientams?

Taip. Mes rūpinamės jūsų automobiliais, nesvarbu, ar automobiliai yra įmonės, ar individualaus kliento. Rekomenduojame prieš apsilankymą pasitikslinti priėmimo galimybes ir darbo laiką artimiausiose „Peugeot“ dirbtuvėse.

5. Mano automobiliui galioja atšaukimo akcija. Ar turėčiau vykti į dirbtuves?

Taip. Galite būti tikri dėl savo saugumo, nes jis mums svarbiausias.

6. Ar teikiama pagalba kelyje?

Taip, mes toliau teikiame šią paslaugą. Jei norite su mumis susisiekti, skambinkite tel. 8 800 10208 . Avarijos atveju, jūsų automobilis bus nugabentas į artimiausias „Peugeot“ dirbtuves.

7. Pavėlavau pristatyti automobilį privalomai patikrai, ar mano garantija bus išsaugota?

Taip. Kviečiame jus susisiekti su dirbtuvėmis ir sužinoti daugiau informacijos.