/image/87/4/header-2-508perfo-2009rc-012.733874.jpg
/image/87/3/headersmartphone-508perfo-2009rc-012.733873.jpg

508 & 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED

360 AG - 520 Nm
Bendra galia – Maksimalus sukimo momentas

5,2 sekundės
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val.

42 g/km CO2 
Vidutinės CO2 emisijos (WLTP)

Pasiekite naują sportiškumo lygį kartu su PEUGEOT.
Atraskite galimybę išreikšti nevaržomą ir kūrybingą dvasią, vairuodami 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED sedaną arba 508 SW universalą. Mėgaukitės sportiško ir ekologiško vairavimo pojūčiais, kuriuos suteikia PEUGEOT SPORT ENGINEERED sukurti elektrifikuoti modeliai.

DIZAINAS

PATIRKITE VISĄ POJŪČIŲ GAMĄ

Mėgaukitės efektyvumo diktuojama estetika.
Naujoviško stiliaus bruožai keičia šiuolaikinio sportiškumo sampratą. Naujieji 508 ir 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED išsiskiria tvirta laikysena, kurią sustiprina aptakus dugnas ir naujiems 20 colių ratlankiams erdvės suteikiančios platesnės priekinė bei galinė tarpvėžės.
Naujos impozantiškos juodos spalvos radiatoriaus grotelės su ašmenis primenančiomis juostelėmis, vertikalios oro įsiurbimo angos ir kitos aerodinamikos detalės sukurtos orientuojantis į dinamišką vairavimą.
Aptakaus stiliaus elementais neperkrauto kėbulo vienalytiškumą akcentuoja nauja išskirtinė subtilaus perlamutrinio blizgesio „Selenium Grey“ arba dinamiška žvilganti „Kryptonite“ spalvos.

PRIEKINIAI ŽIBINTAI

/image/87/7/peugeot-508perfo-2009styp-103.733877.jpg

KRYPTONITE STILIAUS ELEMENTAI

/image/87/8/peugeot-508perfo-2009styp-112.733878.jpg

ORO ĮSIURBIMO ANGOS

/image/87/9/peugeot-508perfo-2009styp-130-rotation.733879.jpg

IŠSKIRTINĖS RADIATORIAUS GROTELĖS

/image/88/0/peugeot-508perfo-2009styp-128.733880.jpg

20 COLIŲ RATLANKIAI

/image/88/1/peugeot-508perfo-2009styp-127.733881.jpg

GALINĖ DALIS

/image/88/2/peugeot-508perfo-2009styp-113.733882.jpg

PRIEKINIAI ŽIBINTAI

Siekiant pagerinti matomumą dieną ir tamsiu paros metu, montuojami „Full LED“ priekiniai žibintai su automatinio aukščio reguliavimo funkcijai, LED priekiniai posūkių signalai ir statinis posūkių apšvietimas. Bet kuriuo metu viską matysite ir patys būsite matomi, o tai padidins saugumą ir važiavimo komfortą.

KRYPTONITE STILIAUS ELEMENTAI

PEUGEOT SPORT ENGINEERED tikslumą, modernumą ir bekompromisinį efektyvumą simbolizuoja išskirtinis stiliaus elementas – 3 „Kryptonite“ atspalvio nagai ant galinio sedano statramsčio ir priekiniuose universalo sparnuose.
Jie apibendrina PEUGEOT SPORT ENGINEERED patirtį kuriant su niekuo nepalyginamos estetikos ir kokybės modelių dizainą – subalansuotos proporcijos ir kruopščiai parinkti stiliaus akcentai leido sukurti tobulą išvaizdą.

Langų rėmų neturinčios elegantiškos durys puikiai iliustruoja siekį išgauti nuoseklias naujųjų 508 ir 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED linijas.

ORO ĮSIURBIMO ANGOS

Naujosios PEUGEOT SPORT ENGINEERED gamos dizaino ir aerodinamikos elementai – „Kryptonite“ atspalvio apdaila išsiskiriančios didelės oro įsiurbimo angos variklio aušinimą daro dar efektyvesniu ir sustiprina tvirtą bei užtikrintą naujųjų 508 ir 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED modelių charakterį.

Šios moderniai atrodančios ir ryškios detalės priekiniame buferyje elegantiškai paryškina atletišką žemesnio silueto išvaizdą, o automobilio priekis su vertikaliomis radiatoriaus grotelėmis atrodo ilgesnis.

IŠSKIRTINĖS RADIATORIAUS GROTELĖS

Subtiliai įrėmintų naujų juodos spalvos radiatoriaus grotelių centre – tamsaus chromo liūto emblema. Jos taip pat papuoštos energija spinduliuojančiais ašmenimis, kurie nukreipia ir kontroliuoja oro srautą.
Atpažįstamas „508“ ženkliukas žvilga juoda spalva, o 3 „Kryptonite“ nagai ant naujųjų radiatoriaus grotelių simbolizuoja bekompromisinį dinamiškumą ir efektyvumą.

Tai tikras užtikrintumas ir pasitikėjimas savo galimybėmis.

20 COLIŲ RATLANKIAI

Masyvesnis priekinis buferis su papildomomis detalėmis atkreipia dėmesį į naujuosius 20 colių kaltinius lengvojo lydinio ratlankius, nudažytus tamsiu „Black Mist“ laku. Praplatinus priekinę ir galinę tarpvėžes, idealiose pozicijose sumontuoti ratai tiesiog priglunda prie kėbulo.

Ant 508 ir 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED estetinį vaizdą sustiprinančių ir modernių technologijų privalumus išnaudojančių naujų ratlankių sumontuotos dinamiškam vairavimui pritaikytos „Michelin Pilot Sport 4S“ padangos.
Pro ratlankius matomos ant didelio skersmens aušinamų diskų įrengtos „Kryptonite“ atspalviu nudažytos 4 stūmoklių stabdžių apkabos. Jos užtikrina optimalią ir ilgai neblėstančią stabdymo jėgą.

 

GALINĖ DALIS

Visą galinės dalies plotį apimanti blizganti juoda juosta pabrėžia 3D „Full LED“ žibintų žavesį. Jie išsiskiria PEUGEOT trijų liūto nagų stiliumi ir unikalia animacija, kuri rodoma atrakinant arba užrakinant duris. Švietimo ryškumas reguliuojamas automatiškai prisitaikant prie aplinkos sąlygų. Taip užtikrinamas geresnis matomumas.

Abiejose integruoto difuzoriaus pusėse įrengti tik PEUGEOT SPORT ENGINEERED modeliams būdingi tamsios elektrolitinėsi dangos išmetimo sistemos antgaliai primena apie 360 AG pajėgumą.


VAIRUOTOJO VIETA

VAIRAVIMO MALONUMAS

/image/88/3/peugeot-508perfo-2009styp-050.733883.jpg

PEUGEOT i-COCKPIT® įranga vairavimą perkelia į aukštesnį lygmenį.
Mėgaukitės kompaktiško vairo suteikiamu tikslumu, o su naujuoju visą naudingą informaciją regėjimo lauke pateikiančiu projekciniu ekranu vairuokite nenuleisdami akių nuo kelio.
Įkraukite savo išmanųjį telefonąi specialioje vietoje po centrine konsole. Keliaukite be rūpesčių, naudodamiesi išmaniąja 3D navigacija su balso atpažinimo funkcija ir realiu laiku informaciją apie eismą teikiančiomis „TomTom®“ paslaugomisi.

/image/88/4/peugeot-508perfo-2009styp-134.733884.jpg

NAUJAS DAUGIAFUNKCIS EKRANAS

Patogiai išdėstytas įrangos valdymas ir akių lygyje pateikiama informacija leidžia vairuojant ar kalbant telefonu išlikti sutelkus dėmesį į kelią.
PEUGEOT SPORT ENGINEERED gamos spalvomis išsiskiriantis 12,3 colio projekcinis prietaisų skydelis ir 10 colių HD liečiamas ekranas gali būti nustatyti pagal individualius poreikius ir rodyti variklio sūkius ar energijos srautą. Tai leidžia geriau stebėti hibridinės jėgainės veikimą.

Pasirinkus sportinį režimą, skaitmeninė variklio garso atkūrimo sistema užpildo automobilio saloną dinamiško važiavimo pojūčius žadinančiu garsu.

/image/88/5/peugeot-508perfo-2009styp-126.733885.jpg

AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS FOCAL® HI-FI GARSO SISTEMA

Mėgaukitės švariu garsu su aukščiausios kokybės FOCAL® Hi-Fi garso sistemai.

Vertinantys nepriekaištingą kokybę, įvertins garso sistemą, puikiai veikiančią visame dažnių diapazone. Įrangą sudaro 10 garsiakalbių – 1 centrinis, 4 aukšto dažnio, 4 žemų dažnių ir viena itin žemų dažnių kolonėlėi. Išdėliotos visame salone, jos kuria dinamišką muzikinę atmosferą ir sodriu garsu lenkia įprastos vidinės Hi-Fi sistemos galimybes.

/image/88/6/peugeot-508perfo-2009styp-131.733886.jpg

COMFORT FIT SĖDYNĖS

Sėdynėse patogiai įtaisytos reguliuojamos „comfort-fit“ atramos su šildymu ir masažo funkcija vilioja natūraliomis linijomis ir aukštos kokybės medžiagomis.

Sėdynių apmušalai – tai unikalus „Alcantara“ bei „Nappa Mistral“ odos ir kruopšniai siuvinėtos dvigubomis „Kryptonite“ ir „Tramontane“ atspalvių siūlėmis medžiagos derinys.

Kiekviena interjero detalė, nuo prietaisų skydelio iki grindų kilimėlių, porankių ar PEUGEOT SPORT ENGINEERED priekinių durų slenksčių, turi aiškiai pastebimus naujosios gamos elegancijos ir sportiškumo bruožus.

/image/88/7/peugeot-508perfo-2009styp-125.733887.jpg

RELJEFINIS VAIRAS

Uždėkite rankas ant itin patogaus perforuota oda aptraukto kompaktiško vairo su dvigubu „Kryptonite“ siuvinėjimu, lygia apatine dalimi, blizgančia juoda apdaila ir trimis PEUGEOT SPORT ENGINEERED gamai būdingomis juostelėmis.

Leiskite kalbėti Jūsų jausmams...

VARIKLIAI

IŠSKIRTINIS EFEKTYVUMAS

/image/88/8/peugeot-508swperfo-2009rc-014.733888.jpg

Išnaudokite hibridinės jėgainės ir efektyvaus variklio privalumus!
Du elektros varikliai ir vienas vidaus degimo motoras sukuria bendrą 360 AG galią ir maksimalų 520 Nm sukimo momentą. Dviejų skirtingų tipų agregatų teikiama energija suka visus keturis ratus ir užtikrina naujiesiems 508 ir 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED optimalų galios paskirstymą bei įspūdingą greitėjimą.
Išskirtinė dinamika netrukdo efektyviai išnaudoti hibrido privalumų ir elektros režimu nuvažiuoti iki 45 km kilometrų (WLTPi).

/image/88/9/peugeot-508perfo-2009styp-102.733889.jpg

TRYS VARIKLIAI IŠGAUNA OPTIMALIĄ GALIĄ

Sumanūs sprendimai ir PEUGEOT SPORT sukūrusių inžinerių profesionalumas leido išsaugoti nepakitusią salono erdvę ir bagažinės tūrį virš grindų. Sumontuoti trys „Euro 6“ standartą atitinkantys varikliai pasiekia bendrą 360 AG galią ir 520 Nm sukimo momentą:

  • „PureTech“ 200 AG benzininis variklis.
  • 81 kW/110 AG maksimalią galią pasiekiantis elektros motoras priekyje sujungtas su elektrifikuota automatine 8 laipsnių pavarų dėže.
  • 83 kw/113 AG maksimalią galią pasiekiantis elektros motoras gale.

Bendros degalų sąnaudos siekia 2,03 l/100 km (WLTP).
CO2 emisijos sudaro 42 g/km (WLTP).
Važiuojant elektros režimu šios emisijos yra 0 gramų.


TECHNOLOGIJOS

PEUGEOT SPORT GENAI

/image/89/0/peugeot-508perfo-2009rc-011.733890.jpg

 Kuriant PEUGEOT SPORT ENGINEERED gamą, buvo siekiama sukurti automobilius, pasižyminčius aukščiausio lygio valdymo tikslumu, dinamiškumu ir išskirtiniu vairavimo malonumu. Šiuo tikslu buvo pasitelktos visos PEUGEOT SPORTi žinios, tobulinant hibridines technologijas.

Naujojoje PEUGEOT SPORT ENGINEERED gamoje puikiai dera sportiškumas ir žemų emisijų technologijos, kuriančios visiškai naują, atsakingą požiūrį į dinamiškumą.

Sportiškam važiavimui pritaikyta važiuoklė, atletiškai atrodantys 20 colių ratai, efektyvūs stabdžiai ir optimizuoti nustatymai, didinantys vidaus degimo variklio bei elektros motorų galią, leidžia 508 ir 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED pasiekti įspūdingus techninius duomenisi:

  • Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. per 5,2 sekundės.
  • Įsibėgėjimas nuo 80 iki 120 km/val. per 3 sekundes.
  • Pajudėjus iš vietos 1000 metrų atstumas įveikiamas per 24,5 sekundės.
  • Maksimalus greitis bendro naudojimo keliuose apribotas iki 250 km/val.
  • Bendra 360 AG galia ir maksimalus 520 Nm sukimo momentas.

SVARBIAUSIOS PAGALBINĖS SISTEMOS

/image/86/9/1357-visiopark180-med-ivi.733869.jpg
PACK CITY 2

Lengviau manevruoti stovėjimo aikštelėje.
Priekyje ir gale sumontuotos HD kameros užtikrina saugų manevravimą.
Vaizdas priekyje ir gale pateikiamas liečiamame ekrane kartu su 360 laipsnių automobilį supančios aplinkos projekcija iš viršaus.

/image/89/7/-0959-a28nightvision-med-ivi.733897.jpg
NAKTINIS MATYMAS

Pasinaudokite papildytąja realybe.
Saugesniam vairavimui naktį ir esant prastam matomumui, naktinio matymo NIGHT VISION sistemos infraraudonųjų spindulių kamera užfiksuoja prieš automobilį esančius pėsčiuosius ir gyvūnus. Vairuotojo regėjimo lauke esančiame prietaisų skydelyje parodomas vaizdas ir pasigirsta įspėjamieji garso signalai.

/image/89/8/1659-j100handonsteeringwheel-med-ivi.733898.jpg
DRIVE ASSIST PLUS

Važiuokite dalinio autonominio valdymo režimu.
DRIVE ASSIST PLUS technologija automatiškai koreguoja greitį pagal priekyje važiuojančią transporto priemonę ir taip išlaiko pastovų bei saugų atstumą.
Įranga taip pat padeda nenuklysti nuo vairuotojo pasirinktos eismo juostos.

/image/86/9/1357-visiopark180-med-ivi.733869.jpg
PACK CITY 2

Lengviau manevruoti stovėjimo aikštelėje.
Priekyje ir gale sumontuotos HD kameros užtikrina saugų manevravimą.
Vaizdas priekyje ir gale pateikiamas liečiamame ekrane kartu su 360 laipsnių automobilį supančios aplinkos projekcija iš viršaus.

/image/89/7/-0959-a28nightvision-med-ivi.733897.jpg
NAKTINIS MATYMAS

Pasinaudokite papildytąja realybe.
Saugesniam vairavimui naktį ir esant prastam matomumui, naktinio matymo NIGHT VISION sistemos infraraudonųjų spindulių kamera užfiksuoja prieš automobilį esančius pėsčiuosius ir gyvūnus. Vairuotojo regėjimo lauke esančiame prietaisų skydelyje parodomas vaizdas ir pasigirsta įspėjamieji garso signalai.

/image/89/8/1659-j100handonsteeringwheel-med-ivi.733898.jpg
DRIVE ASSIST PLUS

Važiuokite dalinio autonominio valdymo režimu.
DRIVE ASSIST PLUS technologija automatiškai koreguoja greitį pagal priekyje važiuojančią transporto priemonę ir taip išlaiko pastovų bei saugų atstumą.
Įranga taip pat padeda nenuklysti nuo vairuotojo pasirinktos eismo juostos.


NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS IR ĮKROVIMAS

42 KM (WLTP) ELEKTROS REŽIMU NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS

Naujųjų 508 ir 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED ličio jonų baterija leidžia elektros režimu nuvažiuoti iki 42 km atstumą, pagal WLTP bandymų procedūrą.
WLTP protokolas vartotojams suteikia tikslesnius duomenis, kurie labiau atitinka realias automobilio naudojimo sąlygas.

/image/89/1/peugeot-508swperfo-2009rc-013.733891.jpg

OPTIMALUS NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS

Skirtingiems vairavimo stiliams yra skirti 5 važiavimo režimai. Tarp jų 4 hibridiniai (komforto, sportinis, hibridinis ir 4WD) ir 1 elektros režimas:

  • Elektros režimo dėka galima važinėti ir tose miestų teritorijose, kurios paskelbtos žaliosiomis zonomis. Efektyvi baterija leidžia važiuoti iki 130 km/val. greičiu ir įveikti 42 km atstumą. 
  • 4 varančiųjų ratų režimasi leidžia jaustis užtikrintai važiuojant slidžiais keliais. 
  • Pasirinkus Sportinį režimą, vidaus degimo variklis ir elektros motoras akimirksniu reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą ir užtikrina itin greitą pajudėjimą iš vietos. 
  • Hibridiniu režimu elektros ir vidaus degimo varikliai aktyvuojami optimizuojant energijos sąnaudas.
  • Komforto režimu važiavimas identiškas hibridiniam režimui, tačiau pakaba veikia prisitaikydama didesniam apkrovimui ir suteikdama daugiau praktiškumo.
/image/87/2/peugeot-508pse-1902pj-209.733872.jpg

PADIDINKITE NUVAŽIUOJAMĄ ATSTUMĄ STABDYDAMI

Išskirtinio efektyvumo „i-Booster“ regeneracinio stabdymo sistema leidžia kaupti energiją stabdant ar lėtėjant, pakėlus koją nuo akceleratoriaus. Tai leidžia dalinai įkrauti aukštos įtampos bateriją.

Greta galimybės kaupti elektros energiją, PEUGEOT SPORT „i-Booster“ sistemą patobulino patikimomis ir didelį krūvį atlaikančiomis 4 stūmoklių apkabomis, idant stabdymas taptų efektyvesnis.

/image/89/2/peugeot-508swperfo-2009rc-010.733892.jpg

ĮKROVIMAS NAMUOSE IR DARBE

Naujųjų 508 ir 508 SW PEUGEOT SPORT ENGINEERED baterijas pilnai įkrauti galite skirtingais būdais:

  • Naudodami standartinį elektros lizdą (8A, 220 V) per 6 val. 30 min.i.
  • Naudodami didesnės galios „Green’up®“ lizdą (14 A, 220 V) per 3 val. 30 min.i.

Dar greičiau jas galite įkrauti naudodami „Wall Box“ prieigą. Pasitelkus 7,4 kW „Wall Box“i priedėlį įkrovimas trunka vos 1 val. 30 min.
PEUGEOT savo partneriu pasirinko „Zeborne“ kompaniją, kuri siūlo sprendimus, kaip klientų namuose pritaikyti ir įrengti „Wall Box“i terminalus.
Planuodami įsirengti priedėlį, pasidomėkite galimybe pasinaudoti valstybės skiriamomis mokesčių lengvatomis ir subsidijomis.

/image/89/3/peugeot-508perfo-2009rc-010.733893.jpg

ĮKROVIMAS VIEŠOJO NAUDOJIMO STOTELĖSE

PEUGEOT siūlo naudotis „Free2Move“ paslaugomis, įdiegiant „Charge My Car“ programėlę Jūsų išmaniajame įrenginyje, kas palengvins naudojimąsi plačiu viešųjų įkrovimo stotelių tinklu.

Naudojantis „Charge My Car“ programėle arba įkrovimo paslaugoms skirta kortele, įgyjama prieiga prie įvairiose Europos šalyse išsidėsčiusių daugiau nei 140 000 įkrovimo stotelių.

SUŽINOKITE DAUGIAU


DEGALŲ SĄNAUDOS IR CO2 EMISIJOS

  • WLTP(1) rodikliai: Vidutinis nuvažiuojamas atstumas : 42 km / CO2 emisijos: 46 g/km / Degalų sąnaudos (palyginamosios): 2,03 l /100 km

(1) Pateikti degalų sąnaudų, CO2 emisijų ir nuvažiuojamo atstumo rodikliai atitinka WLTP procedūros, pagal kurią nuo 2018 metų rugsėjo 1 dienos vertinami visi nauji automobiliai, reikalavimus. WLTP procedūra pakeitė iki tol naudotą bandymų procedūrą, naująjį Europos važiavimo ciklą (NEDC). Kadangi testo sąlygos artimesnės realiam naudojimui, pagal WLTP išmatuotos degalų sąnaudos ir  CO2 emisijos dažnu atveju būna didesni, nei matuojant pagal NEDC. Degalų sąnaudos, CO2 emisijų ir nuvažiuojamos atstumas gali skirtis dėl įkrovimo reguliarumo, vairavimo stiliaus, važiavimo greičio, automobilio komplektacijos, papildomos įrangos, padangų tipo, aplinkos ir automobilio salono temperatūros. Dėl tikslesnės informacijos susisiekite su savo regiono gamintojo atstovais