SKIP TO CONTENT
Peugeot Instinct Concept

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT – DIDESNĖ LAISVĖ

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT – DIDESNĖ LAISVĖ

 

 


Kas niekada nesvajojo apie automobilį, kuris, tinkamai reaguodamas į aplinką, užtikrintų visišką ramybę? Apie automobilį, kuris mus suprastų taip, kad numatytų mažiausius mūsų norus? Apie automobilį, kuris būtų mūsų pačių tęsiniu? Apie automobilį, kuris ištrina bet kokį atotrūkį, dėl kurio viskas einasi sklandžiai ir aiškiai? Šiuo klausimu PEUGEOT pozicijos raktinis žodis – laisvė. Laisvė pasirinkti savo vairavimo būdą, savo pojūčius. Judėjimo laisvė. Mūsų demonstracija vadinasi PEUGEOT INSTINCT CONCEPT.

GERIAUSIA IŠ I.O.T. 

 

Kuriant PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, įkvėpimo sėmėmės iš gamtos, ypač iš žmogaus. Supratęs ją supančią aplinką, pastarasis tapo nepriklausomu. Tokiu pačiu būdu, PEUGEOT INSTINCT CONCEPT remiasi deep learning (giliojo mąstymo) metodu, nustatydamas savo naudotojo profilį. Tuo tikslu, I.o.T „Samsung ARTIKTM Cloud“ platforma prisijungia prie naudotojo kasdien naudojamų įrenginių ir kaupia duomenis. Tai yra išmanieji laikrodžiai, telefonai, socialiniai tinklai. Išmanioji televizija, Streaming audio sistema, Home Assistant kompiuteris ir kt. namų automatikos prietaisai taip pat teikia duomenis. Automobilis ir pats yra su niekuo nepalyginamas informacijos šaltinis, nes mus lydi kasdien: įprastais maršrutais, mėgstamose vietose, fiksuoja mūsų vairavimo įpročius…
PEUGEOT ir „Sentiance“, „Data Science“ įmonė, apdoroja duomenis taip, kad jie taptų aiškūs ir tinkami kiekvieno asmens profilio nustatymui. Ši analizė yra dinamiška ir nuolat papildoma. Ji leidžia PEUGEOT INSTINCT CONCEPT iš anksto susikonfigūruoti arba pritaikyti savo architektūrą taip, kad ji visiškai tenkintų savo naudotojo poreikius ir pageidavimus.

 

PAVYZDŽIAI

Pirmadienis, 7 val. 45 min.

Jūs išvykstate į savo 8.30 valandos susitikimą penkiolika minučių anksčiau nei įprastai. Automobilio navigacija ir jūsų darbo kalendorius judėjimo keliuose ir oro prognozės duomenis apdorojo kartu. Kad būtumėte punktualus, šie įrenginiai pasiūlė penkiolika minučių paankstinti jūsų išvykimą. Automobilyje sumontuota aukštos kokybės garso sistema FOCAL salone groja jūsų mėgstamą muziką. Užvedus variklį, tuo pačiu metu užrakinamos namo durys.

Antradienis, 21 val.

Jūs esate labai pavargę po sporto treniruotės. Kai jūsų laikrodis apie tai informuoja automobilio sistemas, PEUGEOT INSTINCT CONCEPT pats įsijungia „Autonomous Soft“ režimą, todėl kelionės namo metu jūs galite ilsėtis. Priartėjus prie namų, įsijungia lauko apšvietimas, apšviečiantis jūsų automobilio stovėjimo vietą.

Ketvirtadienis, 8 val.

Vakar jūsų fizinis aktyvumas buvo nepakankamas, todėl automobilis, sustojęs likus dešimčiai minučių ėjimo iki biuro, siūlo jums paeiti pėsčiomis.

Penktadienis, 14 val.

Jūsų kelionės į susitikimą maršrutas eina greitkeliu ir vingiuotu vietiniu keliu. Pirmą kelionės dalį įjungiamas „Autonomous Sharp“ režimas. O ties vietinio kelio pradžia, žinodamas kaip mėgstate dinamišką vairavimą, automobilis pats persijungia į „Drive Boost“ režimą.

4 REŽIMAI 

Keturi režimai užtikrina itin puikų valdymą. „Drive Boost“ yra orientuotas į dinamišką vairavimą. „Drive Relax“ naudoja pagalbines vairavimo ADAS (angl. Advanced Driving Assistance Systems) sistemas. Pavyzdžiui, automatinio žibintų perjungimo arba aktyvios greičio kontrolės sistemas.
Autonominis režimas „Autonomous Soft“ teikia pirmenybę komfortui. Šiuo atveju, kelionės gali būti šiek tiek ilgesnės, tinkamos pažiūrėti filmą, paskaityti arba pailsėti. Galiausiai, „Autonomous Sharp“ režimas optimizuoja kelionės laiką ir užtikrina teisingą bei efektyvų elgesį kelyje.

 

NOVATORIŠKA KINEMATIKA

Pneumatinė kinematika atsispindi vairuotojo aplinkoje, kai perjungiama iš „Drive“ į „Autonomous“ režimą. Kompaktiškas vairas ir plokštė, laikanti perjungiklius, pasislepia prietaisų skydelyje. Tuo pačiu metu, akseleratoriaus pedalas susilieja su pertvara.
Tačiau kad ir koks režimas įjungtas, vairuotojas visada valdo automobilį. Tai akivaizdu „Drive“ režime, bet ši autonominio automobilio PEUGEOT savybė išlieka ir „Autonomous“ režime. Šalia centrinės konsolės esančiame 9.7’’ ekrane galima kontroliuoti automobilio veiksmus. Pavyzdžiui, pakanka vieno judesio, kad jis aplenktų priekyje važiuojantį automobilį arba kad pakeistų „Soft“ tipą į „Sharp“.
Važiuojant „Drive“ režimu, holografinis prietaisų skydelis rodo informaciją, susijusią su vairavimu: automobilio greitį, dviejų traukos grandinės PHEV energijų pasiskirstymą, akumuliatoriaus įkrovos lygį... Skaitmeninis veidrodėlis įspėja apie automobilį aklojoje zonoje.
Važiuojant „Autonomous“ režimu, šiuos duomenis gauna tik automobilio prietaisai, o keleiviams svarbi tik laiko sąvoka. Visiems keleiviams pranešamas dabartinis laikas, likęs laikas iki atvykimo į paskirties vietą, kurioje maršruto vietoje esama.
Kiekvienas režimas, kiekvienas tipas reiškia skirtingą atmosferą automobilyje. Be informacijos pateikimo, ją sukuria ir sėdynių padėčių nustatymas, apšvietimo reguliavimas ir garsiniai signalai.

 

ARCHITEKTŪRA IR MEDŽIAGOS

 

Net ir kompaktiškoje transporto priemonėje, interaktyvi kabina kiekvienam keleiviui užtikrina privilegijuotą, individualią erdvę. Siekiant sukurti erdvę, skirtą kiekvienam keleiviui, sėdynės sukurtos remiantis aeronautikos pasiekimais. Laikančios struktūros ir zonos, kurios liečiasi prie kūno – sėdynė, atlošas ir galvos atrama – yra atskirtos. Struktūros, sutvirtintos aliuminiu, nejuda. Kontakto zonos mobilios, besisukančios apie skersinę Y formos ašį. Sėdintysis ją lengvai susireguliuoja pagal savo veiklos tipą: padėtis išsitiesus – poilsiui, atlenkta – vairavimui arba tarpinė – filmo peržiūrai arba darbui.
Visi keleiviai gali bendrauti su automobiliu per „Chatbot“ įrenginį – asmeninį garsinį asistentą, užtikrinantį prieigą prie begalinio paslaugų sąrašo. Suprantamai išreikštos komandos leidžia, pavyzdžiui, rezervuoti bilietą kino teatre, pirkti internete.

Panaudotos medžiagos skatina išnaudoti atsiradusį laisvą laiką.  3D tinklinis apvalkalas apglėbia kūną ir nugramzdina sėdynėje. Juo padengtos šoninės centrinės konsolės sienelės ir sienelės prie durų, sėdynės ir sėdynių atlošai. Kad galvai būtų patogu, galvos atrama aptraukta oda ir minkštu 3D tinkliniu apvalkalu.

DIZAINAS

 

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT proporcijos sukurtos pagal kėbulo meistrų tradiciją. Išlenktos linijos priartintos kaip įmanoma arčiau prie agregatų ir keleivių. Ilgas variklio dangtis slepia 300 arklio galių, kurias sukuria PHEV traukos grandinė. Sklandūs perėjimai nuo rato prie automobilio kontūro linijos liudija jo elgseną ant kelio ir keturių varančių ratų galią.
Priekinis vaizdas intensyviai ekspresyvus. Kameros objektyvas yra sumontuotas kiekvieno LED projektoriaus centre - tarsi akies vyzdys. Ši optinė įranga stebi transporto priemonės aplinką ir teikia informaciją pagalbinėms vairavimo sistemoms. Priklausomai nuo vietos, skirtingas ir grotelių pralaidumas. Ant šios pusiau akytos struktūros yra liūto ženklas, kurio pagrindas švyti baltai, kai yra įjungtas „Autonomous“ režimas.

AERODINAMIKA

 

Judėdamas automobilis stumia orą, kuris priešinasi jo judėjimui į priekį. Visais laikais inžinieriai tobulino aerodinamiką, norėdami sumažinti degalų sąnaudas ir padidinti keleivių komfortą. Ateityje, komforto klausimas bus dar svarbesnis. Įdiegus autonominį vairavimą, automobilio keleiviai galės užsiimti nauja veikla automobilyje. Jie atras naujus malonumus.

 

Iš vienos ir iš kitos žibintų pusės, per visą priekinę apdailą tęsiasi šviesos signalas. Be to, nuo 90 km/h jis išsiplečia dėl dviejų tikslų. Pirmiausia, apačioje, du šviesos kreiptuvai yra sujungti plokšte, kuri sudaro papildomą atramą į priekinį tiltą.
O antra, šis judesys atidengia angą, mažinančią slėgį į kėbulą, susidarantį važiavimo metu. Taip oras nukreipiamas nuo priekio į ratų paviršių. Šis virtualus aerodinaminio pasipriešinimo pašalinimas panaikina aerodinaminius trukdžius, atsirandančius dėl penkių šakų ratlankių kontakto su žeme. Ratlankiai pagaminti iš aliuminio, su plonais grioveliais, dėl kurių jie dar lengvesni. Ši aerodinaminė funkcija veikia ir galinėje automobilio dalyje. Oro srautas pašalinamas per angą priekinėse durelėse, esančią saugos diržų aukštyje. Tada jis nukreipiamas į difuzorių, išsikišantį iš 3D žibintų, sujungtų šviečiančia juosta.
Dėl savo įgaubtos formos, įstiklintas stogas dar labiau priartėja prie keleivių. Šį vaizdą išryškina kėbulas, nudažytas tamsiai mėlyna spalva ir nulakuotas trimis lako sluoksniais.