SKIP TO CONTENT

Komercinio automobilio garantija

MĖGAUKITĖS RAMYBE SU „PEUGEOT“

 

Jei reikia atlikti įprastus automobilio priežiūros darbus arba remontą, visada rekomenduojame kreiptis į „PEUGEOT“ įgaliotąsias dirbtuves. Užtikriname, kad įgaliotose dirbtuvėse gausite patikrintos kokybės paslaugas ir atsargines dalis. Naudojantis įgaliotojų dirbtuvių paslaugomis, taip pat užtikrinamas automobilio garantinių sąlygų galiojimas visą nustatytą laikotarpį.

 

  • “Peugeot” komerciniams automobiliams taikoma 3 metų / 100 000 km garantija

 

Daugiau informacijos rasite gamintojo sutartinės garantijos sąlygose žemiau.

 

GARANTIJOS SĄLYGOS:

įtrauktos garantijos

 

 

TOOTMISDEFEKT

 
Katab:
  • defektsed osad, välja arvatud kuluosad (nt piduriklotsid)

 

Garantii sisaldab:

  • defektsete osade parandamist või tasuta asendamist
  • rikke või puksiirikulude hüvitamist, kui rikke põhjustanud osa kuulub garantii alla

 

Kestus:

  • 3 aastat alates sõiduki esmasest registreerimisest
  • läbisõiduga kuni 100 000 km

KEREVÄRV

Katab:

  • defektid originaalkere värv- või lakikattes

 

Garantii sisaldab:

  • osalist või täielikku ülevärvimist või uuesti lakiga katmist defekti kõrvaldamiseks

 

Kestus:

  • 3 aastat / 100 000 km (tarbesõidukid)

PERFORATSIOON

Katab:

  • perforatsioon: läbiv korrosioon

 

Garantii sisaldab:

  • defektsete osade parandamist või asendamist, kus korrosioon on nähtav

 

Kestus:

  • 5 aastat (tarbesõiduk)

ELEKTRIAUTO

Garantii sisaldab: lisaks eelmainitud katvusele on elektrilistel tarbesõidukitel

8-aastane / 160 000 km garantii veoakudele

KOMERCINIS ELEKTROMOBILIS

Į garantiją įtraukta:

 

 • Be jau minėtų dalykų, komercinių elektromobilių traukos baterijai suteikiama 8 metų / 160 000 km garantija

 

5 PUNKTAI, KAIP VEIKIA JŪSŲ GARANTIJA

Kaip rasti išsamios informacijos apie garantijas?

Išsamią informaciją apie Jums taikomas garantijas galite rasti techninės priežiūros ir garantijos vadove, kurį gavote perkant savo PEUGEOT automobilį. Taip pat galite perskaityti bendrąsias garantijos sąlygas:

Kaip veikia garantija?

Jei nusipirkus PEUGEOT įvyko draudiminis įvykis (gedimas, dažų ar kiauryminis defektas), apsilankykite PEUGEOT servise. Su savimi turėkite techninės priežiūros ir garantijos vadovą. Tik sertifikuotas PEUGEOT technikas gali įvertinti, ar defektas gali būti pašalintas remiantis PEUGEOT garantija.

Ką turėčiau daryti, jei gedimas įvyksta dar galiojant garantijai?

Sugedus automobiliui, kreipkitės į PEUGEOT pagalbos kelyje tarnybą. Mūsų ekspertai geriausiai sugebės išspręsti problemą per trumpiausią įmanomą laiką. Be to, visos gedimo ar vilkimo į artimiausią PEUGEOT servisą (ne didesniu kaip 100 km spinduliu) išlaidos bus kompensuotos. Jei automobilio remontas trunka ilgiau nei dvi valandas, serviso mechanikas pasiūlys alternatyvią transporto priemonę, kuria galėsite tęsti kelionę.

Garantijos pratęsimas po pirkimo

Papildomą garantiją galima įsigyti ne vėliau kaip po 2 m. po pirmos registracijos ir neviršijus 30 000 km ridos.

Jei norite tai padaryti, tiesiog susisiekite su savo pardavėju.

Ar garantija išlieka galioti perparduodant automobilį?

Jūsų garantija gali būti perleista naujajam Jūsų automobilio savininkui ir tos pačios sąlygos galioja likusį garantijos galiojimo laikotarpį.

Į ką galiu kreiptis, jei turiu klausimų dėl garantijos?

Visą svarbią informaciją apie garantiją rasite techninės priežiūros ir garantijos vadove, kurį gavote įsigyjant automobilį. Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su PEUGEOT servisu.
Garantijos naudotiems automobiliams

Papildomą garantiją galima įsigyti ne vėliau kaip po 2 m. po pirmos registracijos ir neviršijus 100 000 km ridos.

Jei norite tai padaryti, tiesiog susisiekite su savo pardavėju.

 
Lisainfo garantiist
Susisiekite su atstovu
Jei turite klausimų dėl savo automobilio garantijos, susisiekite su PEUGEOT atstovu. 
SUSISIEKTI SU PARDAVĖJU