


Praktiškųjų „Peugeot“ lengvųjų automobilių istorija prasidėjo dar 1949 metais, kai buvo pristatytas pirmasis prekės ženklo universalas – 203 modelis. Tuo metu tokio tipo automobiliai buvo naujiena ir niekas iš tiesų nežinojo, ar klientai apskritai susidomės tokiomis transporto priemonėmis. Visgi liūto emblema pažymėto prekės ženklo specialistai iš karto suprato, kad tokie modeliai ateityje bus svarbūs. Greitai buvo pristatytos netgi dvi skirtingos „Peugeot 403“ universalo versijos – lengvasis automobilis šeimai ir paprastesnės komplektacijos komercinis modelis.
1956 metais rytinėje Prancūzijos dalyje, Sošo komunoje, įsikūrusi kompanija pradėjo abiejų „Peugeot 403“ universalo versijų gamybą. 1962 metais šį modelį pakeitė „Peugeot 404“ universalas, o populiariojo 203 pamainos – 204 modelio, pirkėjams teko laukti iki pat 1965 metų. Kadangi praktiški automobiliai sulaukė puikių įvertinimų, „Peugeot“ ėmė sparčiai ruošti jiems pamainą.
Istorija tęsėsi ir bėgant laikui nauji jos puslapiai pildėsi vienas po kito. Aštuntajame dešimtmetyje pasirodė 304 ir 504 universalai, devintajame – praktiški 305, 505 ir 405 modeliai, o paskutiniajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje debiutavo 306 ir 406 SW versijos. Po 2000-ųjų „Peugeot“ išlaikė šią tendenciją ir pristatė du originalius modelius: 206 SW buvo tiems laikams neįprastai mažas universalas, o 307 SW konstrukcijoje buvo pritaikytos iš vienatūrių perimtos geriausios idėjos.
Sąrašą greitai papildė naujos praktiškos SW versijos – pasirodė pirmieji 308 ir 407 universalai, o taip pat abiejų kartų 508 modeliai su talpesnes bagažines turinčiais kėbulais. Įvertinus tai, kiek daug automobilių buvo pagaminta per visą tą laiką, galima drąsiai teigti, kad turbūt nėra tokio žmogaus, kuris nebūtų praktiškai susidūręs su kuriuo nors „Peugeot“ universalu.