INSTINKTYVUS VAIRAVIMO STILIUS

/image/86/8/308-r-hybrid.62483.18.167868.jpg

500 AG ir visų ratų pavara šiame segmente praplečia sportiškumo ribas, pasiūlydama visiškai ekstremalius pojūčius.  

/image/88/2/308rhybrid_hotlap1.167882.jpg

„HOT LAP“ REŽIMAS

„Hot Lap“ režimas išnaudoja visą trijų galios šaltinių pajėgumą,  pasiekdamas 500 AG ir maksimalų 730 Nm sukimo momentą.

/image/88/3/308rhybrid_sport2.167883.jpg

„SPORT“ REŽIMAS

„Sport“ režimas leidžia naudotis 400 AG ir 530 Nm pajėgumu, kurį didžiąja dalimi tiekia benzininis variklis ir galinis elektros motoras. Priekinis elektros motoras veikia tik greitėjimo metu, kaip papildomas galios šaltinis.

/image/88/4/308rhybrid_road1.167884.jpg

„ROAD“ REŽIMAS

„Road“ režimas yra specialiai sukurtas naudojimui keliuose, išnaudojant 300 AG ir 400 Nm pajėgumą. Tokiu atveju benzininis variklis naudoja visą savo potencialą, o galinis elektros motoras padeda jam greitėjant. Šiame režime priekinis elektros variklis visai nenaudojamas.

/image/88/5/308rhybrid_zev1.167885.jpg

„ZEV“ REŽIMAS

ZEV suteikia pirmenybę galiniam PEUGEOT 308 R HYbridvarikliui. Priekinis elektros motoras įsijungia, reaguodamas į padidėjusį, akceleratoriaus pedalui tenkantį, spaudimą.