DIDELĖS GALIOS VARIKLIS

/image/86/8/308-r-hybrid.62483.18.167868.jpg

SUKURTAS „PEUGEOT SPORT“

i

„PEUGEOT Sport“ pasitelkė savo technines žinias ir sėkmingą lenktynių patirtį, tiksliai numatydami kiekvieno komponento savybes ir jų įrengimo vietą. Todėl pavaros sistemoje panaudoti trys, nepriklausomai vienas nuo kito veikiantys galios šaltiniai:

  •  4 cilindrų benzininis 1.6 L THP 270 S&S variklis, pasiekiantis pasaulyje didžiausią tokio dydžio variklio galią
  • 85 kW / 115 AG elektros motoras, suderintas su 6 laipsnių transmisija
  • gale įrengtas toks pat variklis, varantis galius ratus.

Formuojant nepriekaištingas valdymo savybes, automobilio svoris buvo telkiamas centrinėje dalyje ir, kiek įmanoma, žemiau. Ličio jonų 3 kWh talpos akumuliatorius pasižymi puikiu svorio ir talpumo santykiu. Jis įkomponuotas po galinėmis sėdynėmis, vietoje degalų bako. 50 litrų degalų bakas įmontuotas bagažinėje, virš galinio elektros motoro ir dviejų transformatorių. Siekiantys tobulybės „PEUGEOT Sport“ inžinieriai visiškai perdarė degalų bako dugną taip, kad jis glaudžiai įsitvirtintų virš techninių komponentų. Keliais milimetrais padidintas automobilio aukštis taip pat prisideda prie jo dinaminių charakteristikų.

Dėl visų ratų pavaros sistemos „PEUGEOT 308 R HYbrid“ valdymas yra įspūdingas, ypač greitėjant posūkių pabaigoje. Stabdžių sistema priderinta prie automobilio galios, priekyje panaudojus aušinamus 380 mm diskus, keturių stūmoklių apkabas ir 290 mm dydžio galinius stabdžių diskus. Tačiau stabdžiai nėra naudojami kiekvieną kartą, paspaudus stabdžius, nes „PEUGEOT Sport“ sukūrė pavaros sistemą, elektros motorų pagalba galinčią sukurti ir stabdymo jėgą. Ši funkcija galima, važiuojant bet kokiu greičiu, pradedant nuo 250 km/h. Tai ne tik tausoja stabdžių kaladėles ir diskus. Tai yra vienas iš trijų būdų įkrauti akumuliatorius.