Orientuodamasis į mokslinius tyrimus ir plėtrą, Peugeot visada prisitaikė prie savo laikotarpio ir ateities poreikių. Šiandien, kaip niekada anksčiau, naujovė yra jos transporto priemonių ir variklių sėkmės raktas.
Armand Peugeot iškeičia garą į naftą ir pagamina pirmąjį Peugeot benzininį keturratį: 2 tipo. Jame sumontuotas Daimler variklis.
Pirmasis automobilis, kuriame naudojama centrinė nulinė komplektacija. Pirmą kartą pasaulyje, serijiniu būdu sumontuoti nepriklausomi priekiniai ratai (1931). Jo pasisekimas padeda Peugeot įveikti krizės padarinius.
Idėja įgyvendinta ant 401, 402 ir 601, paskui perkelta į 206, 207, 307 ir 308CC (sistema patentuota Paulin).
Nuo 1928 m. parduodama dyzelinius variklius, Peugeot pagamina variklį HL50. Ji aprūpina visas specialios paskirties transporto priemones, paskui ir limuziną 402. Gamybos nutraukimas 1939 m. (pasaulinis konfliktas).
Kovojant su degalų apribojimais, pagaminti 377 egzemplioriai VLV (Lengvoji elektrinė transporto priemonė). Vėliau, 106 „ELECTRIC“ išlaikys nulinės taršos automobilių padavimų pasaulyje rekordą.
403-ojo pristatymas rinkai ir pirmasis bendradarbiavimas su Pininfarina
403-asis yra pirmasis prancūziškas automobilis, aprūpintas dyzeliniu varikliu, paskui, 1959-aisiais tampa pirmuoju automobiliu pasaulyje, kuriame sumontuotas elektromagnetinis išjungiamas ventiliatorius (Peugeot patentas).
204-asis yra pirmasis Peugeot su priekiniais varomais ratais, lengvo lydinio variklio grupe su velenu, skersine pavarų dėže, 4 nepriklausomais ratais ir diskiniais priekiniais stabdžiais.
Mažiausio pasaulyje dyzelinio variklio iš aliuminio pristatymas rinkai
1973-aisiais, ji juo aprūpina ir sedaną, mažiausią „dyzeliuką“ pasaulyje.
Pirmųjų dyzelinių variklių HDi (406-ajame) pristatymas rinkai. Sistema „Common rail“ gerina efektyvumą, mažina sunaudojimą ir teršalų išmetimą.
PEUGEOT sedanuose ir SUV 2013 m. įdiegta ir išbandyta, BlueHDi technologija leidžia sulaikyti iki 90 % NOx ir 99,9 % net ir pačių mažiausių dalelių. Ši technologija pripažįstama kaip veiksmingiausia dyzelinių variklių išmetamųjų dujų apdorojimo sistemų rinkoje, taip pat ji leidžia optimizuoti sunaudojimą ir CO2 išmetimą.
1-ojo pasaulyje FAP(Dalelių filtro), sumontuoto 607-ajame, pristatymas rinkai
1-asis pasaulyje variklis „Full Hybrid 4“, sumontuotas 3008-ajame
35 % sunaudojimo, CO2 išmetamųjų dujų (99 g) sumažinimas ir nulinio išmetamųjų dujų CO2 rėžimas.
17-osiuose ir 18-osiuose tarptautiniuose Metų variklio apdovanojimuose Štutgarte, tarptautinė žurnalistų komisija 2015-ais ir 2016-aisiais Metų variklio apdovanojimą variklių nuo 1 l iki 1,4 l kategorijoje skyrė PSA grupės sukurtam 3 cilindrų benzino varikliui turbo PureTech 1,2L.
NAUDINGOS NUORODOS
GAMOS PRISTATYMAS
Peugeot svetainės žemėlapis