/image/60/5/header.9871.207605.jpg

Efektyvumas

Vienas iš svarbiausių PEUGEOT, kaip automobilių gamintojo, rūpesčių yra įsipareigojimai aplinkos apsaugai, kurie mums žengia išvien su vairavimo malonumu. PEUGEOT inžinieriai ir dizaineriai priėmė šį iššūkį, pateikdami visą eilę efektyvių sprendimų.

TRANSMISIJOS IR VARIKLIAI

/image/09/0/peugeot-essence-2015-134-fr.201090.jpg

„PureTech“ varikliai

3 cilindrų benzininiai „PureTech Peugeot“ varikliai yra efektyvumo ir pažangiausių technologijų esencija. Savo kategorijoje pelniusi „Metų variklio“ titulus 2015 ir 2016 metais, ši variklių šeima naudojama visoje „Peugeot“ modelių gamoje – pradedant nuo 108-ojo modelio ir baigiant 5008-uoju.

/image/26/6/peugeot-308-2015-044-fr.181266.181266.jpg

„BlueHDi“ varikliai

Sukūrusi efektyviausiai taršą sumažinusią sistemą rinkoje, „Peugeot“ dabar patvirtina savo lyderystę aplinkosaugos srityje. Markės „Euro 6“ dyzeliniams varikliams suteiktas „BlueHDi“ pavadinimas. Jie aukščiausio lygio galią suderina su minimalia tarša.

/image/20/2/eat6-1408tech001.181202.jpg

EAT6 automatinė transmisija

EAT6i transmisija yra 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė, optimizuojanti degalų sąnaudas ir vairavimo pojūčius. Ji buvo sukurta, siekiant drastiškai sumažinti taršą anglies junginiais ir pasiūlant aukštos kokybės veikimą.

/image/11/0/peugeot-308-2017-055-fr.286110.jpg

EAT8 automatinė transmisija

Lyginant su EAT6, naujoji automatinė transmisija EAT8 gali iki 5 proc. sumažinti degalų sąnaudas, savo galimybes padidindama iki 20 km/val. greičio veikiančia „Stop & Start“ funkcija bei aštuoniomis pavaromis.

STOP AND START

Benzininiuose varikliuose naudojama „e-HDi“ technologija žinoma „Stop & Start“ pavadinimu (pastaba: Automatinė variklio išjungimo ir užvedimo sistema.).

Idealiai tinkama važinėjimui mieste, „Stop & Start“ įranga automatiškai išjungia, pavyzdžiui, prie šviesoforo, sustojusio automobilio variklį. Kai tik vairuotojas pasiruošia važiuoti tolyn, variklis greitai ir švelniai užsiveda.

Tai suteikia eilę privalumų: geriau kontroliuojamos degalų sąnaudos (5 proc mažiau, nei įprastam automobiliui važiuojant intensyviame miesto eisme), sumažinama CO2 tarša (išjungtas variklis visiškai neteršia oro), be to, stovintis automobilis neskleidžia ir jokio triukšmo.

Trumpiau – „e-HDi“ technologija jums leidžia suderinti aplinką tausojantį pajėgumą su visais vairavimo malonumais!

Prisiderinant prie įvairiausių vairavimo režimų, „Stop & Start“ taip pat gali būti ir išjungtas.

EMP2 PLATFORMA

/image/09/9/-031692-01-v2.205099.205099.jpg

EMP2 platforma yra modulinė konstrukcija, skirta naujų vidutinio dydžio ir aukštos klasės PSA grupės modelių konstravimui bei gamybai. Jos svarbiausios savybės:

  • Didžiausių pasaulio rinkų poreikiams pritaikoma modulinė konstrukcija (4 ir 5 durų sedanai, universalai, vienatūriai, nočbekai, SUV modeliai, kabrioletai ir kupė)
  • Vienai platformai pritaikoma plati variklių ir transmisijų įvairovė (4 cilindrų, hibridinė pavara, visi varomi ratai ir t.t.)
  • Panaudojus pažangias, lengvas medžiagas – plieną, kompozicines medžiagas, aliuminį ir technologijas (kaip karštą štampavimą arba suvirinimą lazeriais), sumažinamas automobilių svoris. Dėl to sumažinama tarša anglies junginiais, kartu padidinant standumą, saugumą, vairavimo malonumą
  • Pažangūs technologiniai sprendimai optimizuoja vairavimo malonumą, valdymą, komforto lygį ir saugumą (kompozicinės grindys, itin žemu pasipriešinimu riedėjimui pasižyminčios padangos ir t.t.)
  • Nepriklausomai nuo silueto (SUV, sedano ar kito), galima didesnė stiliaus laisvė (dideli ratai, ratų bazių pasirinkimas, žemas kapotas ir žema sėdėjimo padėtis, t.t.)

2013 metais pirmą kartą panaudota „Peugeot 308“ modelyje, EMP2 platforma buvo pritaikyta naujiesiems SUV modeliams „Peugeot 3008“ bei 5008, taip pat naujiems „Traveller“ bei „Expert“.

REALI EKONOMIJA

Siekdama klientams suteikti geresnę informaciją, „PSA Group“ siūlo pasinaudoti nepriklausomų ekspertų sertifikuotais duomenimis apie realias degalų sąnaudas. Ši naujoviška iniciatyva sukurta kartu su „NGO Transport & Environment“ (pastaba : Europos specializuota aplinkos apsaugos asociacija „Transport & Environment.) ir su Prancūzijos gamtos apsaugos asociacijomis(pastaba : France Nature Environnement). Jos kartu sudarė specialų protokolą realių degalų sąnaudų matavimui, kurį patvirtino „Bureau Veritas“(pastaba :„Bureau Veritas“: Pasaulinė inspekcijos, sertifikavimo ir laboratorinių testų bendrovė.).

Šis protokolas apima degalų sąnaudas realiomis sąlygomis, įvairiai keliais (mieste, užmiestyje ir magistralėje) nuvažiuojant 92,3 km atstumą. Vertinami automobiliai važiuoja viešaisiais keliais su reljefu, esant įprastoms eismo sąlygoms. Juose yra keleiviai, bagažas, įjungta klimato kontrolės arba šildymo sistema (pastaba :Priklausomai nuo šių prielaidų ir sąlygų, skelbiami skaičiai visuomet skiriasi nuo ES patvirtintų degalų sąnaudų. Todėl jie neturi apibendrintos vertės išraiškos. Su matavimų protokolu galite susipažinti „PSA Group“ tinklalapyje, adresu www.groupe-psa.com.).

Tokiu būdu „PSA Group“ demonstruoja savo skaidrumą pirkėjų atžvilgiu.

* Labai žemas pasipriešinimas riedėjimui

ELEKTRA

Lengvieji komerciniai automobiliai, automobiliai, motoroleriai ir dviračiai – „Peugeot“ šiandien yra vienintelis gamintojas, siūlantis tokią elektra varomų transporto priemonių gamą.

Nepaisant jų išskirtinio ekologiškumo – jokios kenksmingos taršos, jokio CO2 ir ypatingai nedidelių eksploatacinių sąnaudų – šios transporto priemonės suteikia švaraus važiavimo pojūtį, išlikdami tylūs ir negeneruojantys jokių vibracijų.

Susipažinkite su „iOn“ – 100 procentų mažą automobilį, tobulai pritaikytą važinėjimui mieste ir naująjį „Partner Electric“ – miesto profesionalams sukurtą elektra varomą furgoną.

Šiems automobiliams energiją tiekia pažangiausi ličio jonų akumuliatoriai. Įkraunami iš buitinio arba specialiai pritaikyto elektros lizdo, jie siūlo pakankamą akumuliatoriaus atsargų resursą, akimirksniu suteikdami reikiamą energiją.

„iOn“ ir „Partner Electric“ automobiliai gali susigrąžinti energiją riedėdami arba stabdymo metu. Tai suteikia galimybę viena įkrova nuvažiuoti 150 kilometrų (170 „Partner Electric“ atveju) – kur kas daugiau, nei reikia kasdienei, vidutinio ilgio kelionei.