PEUGEOT L500 R HYbrid yra duoklė L45 ir greitajam PEUGEOT laikotarpiui Jungtinėse Valstijose: liūto ženklas ten tris kartus laimėjo 500 mylių lenktynes Indianapolyje, antrose iš seniausių automobilių lenktynių trasų pasaulyje. L45 (4,5 litro) pakeitė L76, kurį 1912 m. sukūrė jaunų drąsių pilotų komanda „Šarlatanai“: iki 1919 m. jie pagamino seriją automobilių, kurie atvėrė naują lenktyninių variklių koncepcijos erą. L76 buvo pirmasis automobilis pasaulyje su 4 cilindrų varikliu po 4 vožtuvus cilindrui, su 2 kumšteliniais velenais viršuje ir todėl tai buvo pirmasis modernus lenktyninis automobilis, galėjęs pasiekti 190 km/val. greitį! Už pirmųjų lenktyninių PEUGEOT vairo – L76, L57, L3 ir L45 – „Šarlatanai“ pažino sėkmę žiedinėse ir ne lenktynėse visame pasaulyje. Pilotų Georges BOILLOT, Jules GOUX ir Paolo ZUCCARELLI ir inžinieriaus Ernest HENRY pavardės iki šiol laikomos inovatyvumo ir drąsos sinonimais. Ši Amerikos epopėja pažymėjo išskirtinių PEUGEOT SPORT pergalių Jungtinėse Valstijose sąrašo pradžią: Ari Vatanen 1988-aisiais ir Robby Unser 1989-aisiais laimėjo legendines lenktynes Pikes Peak šlaitais, važiuodami su PEUGEOT 405 T16, o Sébastien Loeb 2013-aisiais, važiuodamas už PEUGEOT 208 T16 vairo, per paskutinius 20 km iki Pikes Peak viršūnės, pasiekė rekordą 8’13’’878.
PEUGEOT komandose visada gyva laimėtojo dvasia, kuri leidžia jiems siekti pergalių tokių, kaip šių metų Stéphane Peterhansel pergalė, kuria pažymėtas didysis PEUGEOT sugrįžimas į DAKARĄ po 4 šio ženklo pergalių iš eilės nuo 1987 iki 1990 metų.
„Sukurdami Peugeot L500 R HYbrid, mes norėjome pagerbti šį gražų PEUGEOT nuotykį, besitęsiantį nuo amžiaus pradžios. Užvaldyti efektyvumo ir inovatyvumo dvasios, mes norėjome pasiūlyti skulptūrinę, elegantišką ir technologišką ateities sportinių automobilių by PEUGEOT viziją.“
Matthias Hossann,
PEUGEOT automobilių koncepcijos ir pirminio etapo direktorius.