/image/48/2/l500-dynamique-01-v2.246482.jpg
/image/48/2/l500-dynamique-01-v2.246482.jpg

L500 R HYbrid

RACING CONCEPT

PEUGEOT L500 R HYbrid yra kaip galima arčiau asfalto, kad visas savo galimybes išlaisvintų nuo pat pirmų metrų. Su savo plačiais sparnais, 1 metro aukščiu ir 1 000 kg svoriu, PEUGEOT L500 R HYbrid yra sukurtas veiksmui: nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 2,5 sekundės ir, startuodamas iš vietos, 1 000 m įveikia per 19 sekundžių. Pagal 308 R HYbrid Peugeot Sport komandos sukurta hibridinė benzininė traukos grandinė plug-in 500 AG sujungia du elektrinius variklius – priekyje ir gale – su 270 AG benzino varikliu, kad būtų sukurtas maksimalus 730 Nm sukimo momentas. PEUGEOT L500 R HYbrid atspindi stilingas linijas, kurios nuo grotelių priekyje esančio liūto keliauja link vairuotojo tam, kad užsibaigtų – metant žvilgsnį į savo pirmtaką – kūgio formos užpakalinėje dalyje, išryškinančioje tris charakteringus galinių šviesų žibintų brūkšnius, kurie šiai dienai yra būdingi PEUGEOT stiliui.

HOLOGRAFINIS PEUGEOT i-COCKPIT®

/image/49/1/l500-inter02.246491.jpg

PEUGEOT L500 R HYbrid yra lenktyninis automobilis, sukurtas taip, kad susilietų su pilotu ir praplėstų jo pojūčius prie vairo: bolido salonas uždaras, suprojektuotas kaip atskira siūbuojanti kapsulė, įmontuota kėbule.

Viduje stilistų komandos iliustravo ateities koncepciją pagal pateiktą PEUGEOT i-Cockpit® ultra sportinę versiją, su mažu, į konstrukciją integruotu vairu ir dvejomis hologramomis, projektuojančiomis informaciją pilotui per du diskus. Ieškodamos geresnės aerodinamikos, PEUGEOT komandos perdirbo originalią L45 dvivietę architektūrą į vienvietę ir siūlo antram, virtualiam pilotui išgyventi varžybų patirtį realiu laiku su virtualios realybės šalmu.

L500 R HYbrid yra vakar dienos, šiandienos ir rytdienos PEUGEOT.

PAGARBA PEUGEOT PERGALĖMS

/image/49/2/l500-dynamique-04.246492.jpg

PEUGEOT L500 R HYbrid yra duoklė L45 ir greitajam PEUGEOT laikotarpiui Jungtinėse Valstijose: liūto ženklas ten tris kartus laimėjo 500 mylių lenktynes Indianapolyje, antrose iš seniausių automobilių lenktynių trasų pasaulyje. L45 (4,5 litro) pakeitė L76, kurį 1912 m. sukūrė jaunų drąsių pilotų komanda „Šarlatanai“: iki 1919 m. jie pagamino seriją automobilių, kurie atvėrė naują lenktyninių variklių koncepcijos erą. L76 buvo pirmasis automobilis pasaulyje su 4 cilindrų varikliu po 4 vožtuvus cilindrui, su 2 kumšteliniais velenais viršuje ir todėl tai buvo pirmasis modernus lenktyninis automobilis, galėjęs pasiekti 190 km/val. greitį! Už pirmųjų lenktyninių PEUGEOT vairo – L76, L57, L3 ir L45 – „Šarlatanai“ pažino sėkmę žiedinėse ir ne lenktynėse visame pasaulyje. Pilotų Georges BOILLOT, Jules GOUX ir Paolo ZUCCARELLI ir inžinieriaus Ernest HENRY pavardės iki šiol laikomos inovatyvumo ir drąsos sinonimais. Ši Amerikos epopėja pažymėjo išskirtinių PEUGEOT SPORT pergalių Jungtinėse Valstijose sąrašo pradžią: Ari Vatanen 1988-aisiais ir Robby Unser 1989-aisiais laimėjo legendines lenktynes Pikes Peak šlaitais, važiuodami su PEUGEOT 405 T16, o Sébastien Loeb 2013-aisiais, važiuodamas už PEUGEOT 208 T16 vairo, per paskutinius 20 km iki Pikes Peak viršūnės, pasiekė rekordą 8’13’’878.

PEUGEOT komandose visada gyva laimėtojo dvasia, kuri leidžia jiems siekti pergalių tokių, kaip šių metų Stéphane Peterhansel pergalė, kuria pažymėtas didysis PEUGEOT sugrįžimas į DAKARĄ po 4 šio ženklo pergalių iš eilės nuo 1987 iki 1990 metų.

„Sukurdami Peugeot L500 R HYbrid, mes norėjome pagerbti šį gražų PEUGEOT nuotykį, besitęsiantį nuo amžiaus pradžios. Užvaldyti efektyvumo ir inovatyvumo dvasios, mes norėjome pasiūlyti skulptūrinę, elegantišką ir technologišką ateities sportinių automobilių by PEUGEOT viziją.“

Matthias Hossann,

PEUGEOT automobilių koncepcijos ir pirminio etapo direktorius.