/image/53/2/peugeot-e-legend-1809heme502-small.462532.jpg

Su PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT prototipu markė siekia pademonstruoti savo viziją apie 100 proc. autonominį, elektra varomą, interneto prieigą naudojantį automobilį.

TAUPYKITE LAIKĄ

/image/53/7/peugeot-e-legend-1809heme319-small.462537.jpg

„Responsive i-COCKPIT®“ vairuotojo postas papildytas įranga, kuri kiekvienam iš 4 siūlomų važiavimo režimų suteikia specialiai suderintus važiavimo potyrius. Šiais laikais mes visuomet patiriame perdėtą stimuliavimą, todėl sau skirtas laikas yra turbūt labiausiai trokštama vertybė. Automatinis vairavimas mums leis laiką skirti sau, taip atveriant naują patirtį.

KETURI VAIRAVIMO REŽIMAI

/image/53/5/peugeot-e-legend-1809heme327-small.462535.jpg /image/53/4/peugeot-e-legend-1809heme324-small.462534.jpg

PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT siūlo 4 vairavimo režimus, kurie parenkami, priklausomai nuo eismo intensyvumo arba vairuotojo nuotaikos.

DU AUTOMATINIAI VAIRAVIMO REŽIMAI

SOFT: parenkami režimai sušvelninami iki visiško minimumo,

SHARP: maksimalus ryšys su jūsų skaitmeniniu aktyvumu (socialiniais tinklais, dienynais ir kt.); leidžiamas dinamiškas jūsų automobilio valdymas.

DU RANKINIO VAIRAVIMO REŽIMAI

LEGEND: kelionės režimas su trimis „504 Coupé“ modelio ciferblatais prietaisų skydelyje ir skaitmeniniu būdu perteiktos medžio dekoracijos skirtinguose ekranuose.

BOOST: Dinamiškas ir stimuliuojantis vairavimas, išnaudojant galingo elektros variklio pajėgumą.
Susiliejimas su keliu, rodomu viename dideliame ekrane.

Važiuojant automatiniu režimu, PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT salono konfigūracija prisitaiko prie elektroninio automobilio valdymo technologijų: vairo ratas paslepiamas po garsiakalbių juosta, visiškai atidengdamas 49 colių įstrižainės ekraną, priekinės sėdynės pakeliamos, automatiškai išsiskleidžia šoniniai ranktūriai, atverdami didelę dėtuvę ir išmaniesiems telefonams skirtą didelę indukcinio akumuliatorių įkrovimo zoną. Pagrindiniai kontrolės prietaisai išlieka pasiekiami vairuotojo sėdynėje įrengtoje centrinėje konsolėje.

Tuo metu keleiviai gali mėgautis savo mėgstamu laisvalaikio užsiėmimu: žaisti integruota kompiuterinių žaidimų konsole arba žiūrėti filmus, rodomus tiek lenktame centriniame ekrane, tiek saulės skydeliuose įrengtuose ekranuose.

100 PROCENTŲ ELEKTRINĖ PAVARA

/image/53/3/peugeot-e-legend-1809heme300-small.462533.jpg

Tobulai atitinkantis markės energijos perdavimo viziją, PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT varomas 100 proc. elektros pavaros. 100 kWh talpos akumuliatorių energiją naudojantis motoras pasiekia 800 Nm sukimo momentą ir 340 kW galią, kuri perduodama į visus keturis ratus. Šis pajėgumas leidžia automobiliui leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau, nei per 4 sekundes ir pasiekti maksimalų 220 km/val. greitį. Matuojant WLTP metodika, jo akumuliatorių įkrovos užtenka 600 km nuotoliui. Naudojantis greitojo įkrovimo įranga, per 25 minutes įkraunamos energijos užtenka nuvažiuoti 500 km atstumą. PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT įrengta ir indukcinio akumuliatorių įkrovimo įranga.

GARSAS IR INTERNETO RYŠYS

Bendradarbiavimas su dirbtinio intelekto technologijų lyderiu – „SOUNDHOUND Inc.®“ bendrove PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT suteikė balsu valdomą, autonominiam vairavimui pritaikytą asmeninį padėjėją.

Pasakydamas vos vieną frazę, vairuotojas gali pakeisti vairavimo režimą, išgirsti savo mėgstamus garso įrašus ir netgi atidaryti arba uždaryti elektra valdomas automobilio dureles. Sistema kalba skaitmeniniu būdu apdorotu Gilleso Vidalo (PEUGEOT vyriausiojo dizainerio) balsu ir „supranta“ 17 kalbų! Per artimiausius 2 metus rinkoje pasirodys mūsų serijiniams PEUGEOT automobiliams pritaikyta šios sistemos versija.

/image/53/6/-dsc8312-small.462536.jpg

Tobulindami ateities klausymo pojūčius ir standartus derindami su inovacijomis, PEUGEOT bendradarbiauja su FOCAL.

FOCAL® garso sistemos užtikrina optimalų įrašo atkūrimą, nepriklausomai nuo garso šaltinio. PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT įrengta garso sistema yra specialiai sukurta, pasiūlant dvi, visiškai naujas garso funkcijas:

tikslaus nukreipimo – be kitų funkcijų, ji suteikia galimybę navigacijos pranešimus perduoti tik vairuotojui, tuo metu kitiems keleiviams klausantis muzikos;

zonų paskirstymo – ji leidžia pilnai paskirstyti transliuojamą turinį, kiekvienam keleiviui sukuriant atskirą „garso burbulą“ ir netrukdant kitų.