/image/86/4/peugeot-308sw-2014-030-fr.180864.180864.180864.jpg

OPTIMIZUOTI VARIKLIAI

Siekiant atitikti sumažintos taršos reikalavimus, PEUGEOT sukūrė naują, 3 cilindrų benzininių „PureTech“ variklių šeimą. Šie varikliai buvo sukurti, vadovaujantis „Peugeot“ variklių mažinimo strategija.

Pasiektas rezultatas – 3 cilindrų „PureTech“ variklis yra lengvesnis ir mažesnis, nei tiek pat arklio galių pasiekiantis 4 cilindrų agregatas.  Padidėjo variklio galia ir pasiekiamos dinaminės savybės; galia yra tolygi plačiame sūkių diapazone; pasiektas aukštas akustinio komforto lygis.

Tuo būdu variklis iki 25 proc. sumažina degalų sąnaudas ir CO2 taršą, išlaikydamas optimalų vairavimo malonumą.

Siūlomos dvi optimizuotos konstrukcijos variklių versijos: atmosferinė ir turbokompresorinė. Abi jos tarpusavyje dalinasi 40 proc. komponentų. Yra dvi turbokompresorinės versijos: „1.2L PureTech 110 S&S“ ir 130 S&S. Jos savo kategorijoje pelnė „Metų variklio“ apdovanojimus 2015, 2016 ir 2017 metais.

Galią suderinantys su efektyvumu ir vairavimo malonumu, šie varikliai sudaro dalį PEUGEOT pažado suteikti naujus, nepaprastus ir įkvepiančius vairavimo potyrius.

/image/86/0/peugeot-2008-1802styp001.180860.180860.jpg

ATMOSFERINIS VARIKLIS

Šis variklis suderina dinamiką su paprastumu: jis naudojamas PEUGEOT 208, taip pat bazinėse PEUGEOT modelių versijose 2008 ir 308.

Šiuos automobilius varo „1.2L PureTech 68“, „1.2L PureTech 82“ ir „1.2L PureTech 82 S&S“ (Stop&Start), agregatai, kurių CO2 tarša siekia vos 95 –114 g/km.

/image/09/0/peugeot-essence-2015-134-fr.201090.jpg

TURBOKOMPRESORINIS VARIKLIS

Šios variklio versijos gaminamos su didelio našumo (240 000 aps./min) naujos kartos turbokompresoriais.

Tai patiekia geriausią kompromisą tarp žemų sūkių diapazone pasiekiamo sukimo momento ir galios. 95 procentai sukimo momento pasiekiami jau nuo 1 500 aps./min iki 3 500 aps./min.

„1.2L PureTech 110 S&S“ ir „130 S&S“ varikliai naudojami PEUGEOT 208, 2008, 308, 308 SW, 3008, 5008 ir „Partner Tepee“ modeliuose.