SITUACIJA DĖL KORONAVIRUSO (COVID-19) SKAITYKITE ČIA

Naujasis PEUGEOT „e-Traveller“

/image/88/3/vp-d02-3-4-avant.792883.jpg

NAUJASIS “PEUGEOT E-TRAVELLER” JAU ATVYKO IR YRA PASIRENGĘS

bandomajam važiavimui!

„Peugeot“ veržiasi link elektrifikavimo visuose segmentuose. Be esamų hibridinių ir elektrinių automobilių, „Peugeot“ universalusis „e-Traveller“ jau irgi yra pasirengęs bandomajam važiavimui.
Elektrinis „Traveller“ modelis naudojasi patirtimi, įgyta naudojant ankstesnius elektromobilius, todėl pasižymi tokiu pat praktiškumu kaip šio automobilio versijos su vidaus degimo varikliais – ekologiškumas nereikalauja kompromisų dėl keliamosios galios arba talpos.
Elektrinis variklis taip pat neriboja kėbulo tipų pasirinkimo, nes „e-Traveller“ yra trijų kėbulo ilgių (atitinkamai L1 – 4,60 metrų, L2 – 4,95 metrų ir L3 – 5,30 metrų) ir bet kurios versijos aukštis neviršija 1,9 metrų.


Bandomojo važiavimo modelyje „Peugeot Traveller L3 Allure“ yra 75 kWh baterija, įgalinanti vienu įkrovimu įveikti iki 330 km (WLTP) nuotolį. Didžiausias universaliojo automobilio greitis yra 130 km / h, jis pagreitėja nuo 0 iki 100 km / h per 13,1 sekundės. „E-Traveler“ galia yra 100 kW (136 AG), o sukimo momentas – 260 Nm. Tai užtikrina, kad važiuojant automobilis greitai reaguoja į akceleratoriaus pedalo eigą ir dinamiką ir tada, kai jis yra visiškai pakrautas.


„e-Traveller“ mikroautobusas turi 3 važiavimo režimus:
„Eco“ – jis yra skirtas ekonomiškam vairavimui ir važiuojant šiuo režimu galima įveikti maksimalų važiavimo diapazoną.
„Normal“ – jis yra optimalus naudoti kasdien.
„Power“ – jis suteikia reikiamą galią sunkiems daiktams gabenti.

Technologinis visapusiškumas ir patogumas

/image/88/5/vp-d05-profil.792885.jpg

Bandomasis važiavimo modelis yra 8 vietų ir jame yra SERENITY PACKAGE, apimantis įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistemą, eismo ženklų atpažinimo sistemą, greičio valdymo sistemą, tolimųjų šviesų „Smartbeam“ ir vairuotojo budrumo stebėjimo sistemas.
Praktiškumo prideda elektroninė stabilumo programa, sukibimo valdymo sistema ir važiavimo į kalną pagalbos sistema „Hill Assist“.
Manevruoti padeda pasyvioji nematomų zonų stebėjimo sistema ir priekiniai bei galiniai automobilio statymo pagalbos sistemos jutikliai.


Priekinėse „e-Traveller“ sėdynėse yra įrengta masažo funkcija ir sėdynių šildytuvai, o galinėse sėdynėse – ISOFIX saugos diržų sistema. Prie automobilio patogumo sistemų prisideda automatinė oro kondicionavimo sistema, odinis vairaratis, elektra valdomi veidrodėliai, priekinio lango valytuvai su lietaus jutikliu, dieniniai žibintai su šviesos jutikliu, garso sistema su 7'' jutikliniu ekranu, garso sistemos valdymo jungikliai ant vairaračio, 4 garsiakalbiai, USB, „ Bluetooth“, garso sistemos lizdas. Elektra valdomas dešiniąsias ir kairiąsias stumdomas duris galima atidaryti kojos judesiu.
Išvaizdą pabrėžia LOOK PACKAGE, apimantis dieninius LED žibintus, rūko žibintus, kėbulo spalvos šonines apdailos juosteles, priekinio buferio apsaugomąsias groteles ir šoninių veidrodėlių korpusus.


PEUGEOT „e-Traveller“ prietaisų skyde įrengtas naujasis specialus 3,5 colių skaitiklių blokas realiuoju laiku rodo visą vairavimo informaciją, pvz., galimą nuvažiuoti atstumą ir galios matuoklį (Charge / Eco / Power).

Įkrovimas gyvenamojoje arba darbo vietoje

/image/88/4/e-k0-trappe-chargement-vp2.792884.jpg

Greituoju 100 kW įkrovikliu 80 % baterijos įkrausite per 45 minutes, su 50 kW įkrovikliu – per 1,5 valandos.
Naudojant 11 kW sieninį „Wallbox“ įkroviklį automobilį galima visiškai įkrauti per 7 valandas.
Standartiniu 1,8 kW sieniniu įkrovikliu, esančiu pagrindinės automobilio įrangos dalimi, PEUGEOT „e-Traveller“ galima įkrauti iš įprasto elektros lizdo jūsų gyvenamojoje ar darbo vietoje. Įkrovimo laiką galima sutrumpinti iki 22 valandų naudojant papildomą didesnio pralaidumo „Green‘Up“ tipo kabelį.