SITUACIJA DĖL KORONAVIRUSO (COVID-19) SKAITYKITE ČIA

NAUJASIS PEUGEOT e-Partner

Partner
Partner

Atraskite naująjį
PEUGEOT e-PARTNER

PARTNER

Išbandykite naujojo PEUGEOT e-PARTNER 100 proc. elektrinės pavaros pranašumus. 
e-PARTNER išlaikė visus PARTNER privalumus ir gali tenkinti pačius įvairiausius verslo poreikius.

PRIVALUMAI

ELEKTROS VARIKLIS

/image/21/8/peugeot-partner-2101styp001-web30.772218.jpg

Iki 275 km
nuvažiuojamas atstumas (WLTP)

Nauja vairavimo patirtis

100 proc. elektrinė pavara suteikia naujų potyrių ir papildomos naudos be jokių kompromisų:

  • nesumažėjęs naudingas 2 ilgių, 2 kėbulo tipų ir perdaryti skirtų versijų krovinių skyriaus tūris;
  • iki 800 kg krovumas;
  • iki 750 kg tempiamos priekabos masė;
  • sklandus važiavimas be trūkčiojimų;
  • akimirksniu gaunamo maksimalaus sukimo momento suteikiamas intensyvus greitėjimas;
  • tyliai veikiantis variklis;
  • dėl mažesnių vibracijų didesnis komfortas.

0 g
COemisijos

Galimybės sutaupyti

Pasinaudokite galimybe sutaupyti:

  • elektros energija kainuoja mažiau nei degalai;
  • pigesnė eksploatacija dėl paprastesnės techninės priežiūros;
  • nuvažiuokite ilgesnį atstumą ECO režimu.

30 min
ir energijos atsargos vėl sieks 80 proc.i

Paprasta naudoti

  • Naudodamiesi programėle „MyPeugeot“ valdykite baterijos įkrovimą ir temperatūrą, taip pat išbandykite kitas nuotolines funkcijas.

DIZAINAS

Naujasis PEUGEOT e-PARTNER ištikimas gamintojo filosofijai ir suteikia papildomą pasirinkimo galimybę. Furgonas išlaikė tvirtos ir naujiems darbams įkvepiančios standartinės versijos stilių bei papildė jį naujomis išraiškingomis detalėmis. Viena iš jų yra e-PARTNER monograma ant galinių durelių.

Elektrifikacijai pritaikytas prietaisų skydelis

/image/21/7/peugeot-partner-2101styp207-web30.772217.jpg

Technologiškai tobulesnis PEUGEOT i-Cockpit® turi dvi naujas prietaisų skales, rodančias svarbiausią informaciją apie 100 proc. elektrinę transporto priemonę.

Elektromobiliui pritaikytas standartinis analoginis prietaisų skydelis rodo:

  • energijos sąnaudasi;
  • keleivių kabinos temperatūros palaikymo energijos sąnaudasi;
  • baterijos įkrovimą;
  • spalvota matrica rodo energijos srautus, įkrovimą (momentinį arba išankstinio nustatymo), nuvažiuojamą atstumą ir kitus svarbiausius parametrus.

/image/21/6/peugeot-partner-2101styp206-web30.772216.jpg

Galite rinktis ir visiškai skaitmeninį prietaisų skydelį, kuris pirmą kartą elektrinių komercinių furgonųsegmente turi 10 colių didelės raiškos skaitmeninį ekraną. Informacijos pateikimas atitinka naujausius PEUGEOT grafinio dizaino sprendimus ir gali būti nustatomas individualiai.

Skirtingi prietaisų skydelio rodmenys keičiami sukant ant vairo esantį ratuką, o tai leidžia kiekvienam vairuotojui pritaikyti PEUGEOT i-Cockpit® pagal savo poreikius. Pavyzdžiui, ekrane gali būti rodomos navigacijos nuorodos, elektros energijos srautai ar pagalbinių sistemų veikimas. Vairuotojas pats sprendžia, kas jam naudingiausia.

/image/21/4/peugeot-partner-2101styp204-web30.772214.jpg

Salono centre yra jutiklinis ekranas su navigacijos įranga. Specialus mygtukas leidžia patekti į „Electric“ meniu, kuriame galima rasti detalesnių duomenų:

  • „Flux“ tiesiogiai rodo energijos srautus;
  • „Statistics“ rodo energijos sąnaudų statistiką;
  • „Charge“ leidžia iš anksto užprogramuoti įkrovimą.

Žemėlapyje taip pat galima matyti artimiausias įkrovimo stoteles, su turimomis energijos atsargomis nuvažiuojamą atstumą ir netgi iš anksto pasirinkti keleivių skyriaus klimato kontrolės nustatymus.

Svarbia kasdienybės dalimi tapę išmanieji įrenginiai neatsiejami ir nuo naujojo PEUGEOT e-PARTNER. Su „MirrorScreen“ funkcija suderin programėlių „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“ informacija pateikiama centriniame ekrane.

/image/21/3/peugeot-partner-2101styp203-web30.772213.jpg

Pakeitus centrinės konsolės dizainą, atsirado naujas „e-Toggle“i pavarų perjungimas, trijų važiavimo režimų pasirinkimo rankenėlėi, įrengtas intensyvesnio stabdymo režimą BRAKE aktyvuojantis mygtukas „B“, leidžiantis toliau nuvažiuoti. Taip pat atsirado belaidžio įkrovimo vieta išmaniesiems telefonams.

Standartinėje naujojo PEUGEOT e-PARTNER įrangoje yra elektrinis stovėjimo stabdis. Dėl to salonas tapo erdvesnis, kasdieninis vairavimas tapo paprastesnis.

NULINĖS EMISIJOS BE JOKIŲ KOMPROMISŲ

Siekiant patenkinti visų poreikius, naujojo PEUGEOT e-PARTNER siūlomų versijų gama tokia pati, kaip ir modelių su benzininiais ar dyzeliniais varikliais:

  • furgonai (dviejų ilgių: 4,40 m „L1“ ir 4,75 m „L2“, iki 3 sėdimų vietų su suolo tipo „Multiflex“ sėdyne);
  • keleivinė kabina (iki penkių sėdimų vietų, sulankstomos arba fiksuotos sėdynės, siūlomos tik ilgiems kėbulams);
  • iki 4,4 m³ versijos su ilgu kėbulu naudingas tūris (3,8 m³ standartinio modelio) yra visiškai toks pat, kaip ir modelių su benzininiais ar dyzeliniais varikliais. Baterijas sumontavus automobilio dugne, krovinių skyriaus tūris nesumažėjo;
  • mažesnis nei 1,90 m aukštis garantuoja, kad neribotai pateks į visas stovėjimo aikšteles.

Naujasis PEUGEOT e-PARTNER sukurtas orientuojantis į vartotojų poreikius ir atitinka kaip niekad platų reikalavimų spektrą. Klientams siūloma PRO ir ACTIVE įranga, taip pat iš anksto paruoštos specifinės versijos BUSINESS (įveikiantiems didelius atstumus) ir GRIP (važinėjantiems sudėtingomis sąlygomis).

100 PROC. ELEKTRINĖS TECHNOLOGIJOS

Naujos kartos efektyvus elektrinis furgonas

/image/22/3/peugeot-par-2021-400-fr-wip-web30.772223.jpg

Talpi naujos kartos baterija

Į elektrinį komercinį automobilį „PEUGEOT e-Partner“ (su „Standard“ arba „Long“ kėbulais) montuojama aukštos įtampos 50 kWh talpos baterija, atsižvelgiant į versiją, leidžia viena įkrova nuvažiuoti iki 275 km atstumą pagal WLTPi bandymų protokolą. Sumaniai įrengta baterija taip pat išsaugojo nesumažėjusią krovinių skyriaus erdvę.

Realiomis sąlygomis 50 kWh talpos baterija 80 proc. vartotojų leis viena įkrova užtikrintai įveikti nuo 190 iki 275 km atstumą. Įveikiamam nuotoliui įtakos turi įvairūs faktoriai, itin daug lemia naudojama komforto įranga ir važiavimo greitis. Su keleivių erdvės šildymu susietas baterijos temperatūros reguliavimo apytakos ratas optimizuoja įkrovimo laiką, ilgina nuvažiuojamą atstumą ir eksploatacijos laikotarpį.

Suteikiama garantija, kad baterija 8 metus arba 160 000 km išlaikys mažiausiai 70 proc. efektyvios įkrovimo talpos.

/image/20/6/moteur-ek0-fond-clair-1250pixels.772206.jpg

Elektros variklis

100 kW (136 AG) pajėgumo variklis dėl akimirksniu išvystomo maksimalaus 260 Nm sukimo momento suteikia intensyvų įsibėgėjimą, kartu užtikrindamas sklandaus tylaus važiavimo malonumąi.

Naudojama labai panaši į naujojo PEUGEOT e-EXPERT elektros jėgainė. Pagrindinis reduktorius analogiškai pritaikytas didesniam komercinio automobilio krovumui.

ĮVEIKIAMAS ATSTUMAS IR ĮKROVIMAS

/image/21/9/peugeot-partner-2101styp102-web30.772219.jpg

Įkrauta PEUGEOT e-Partner baterija leidžia nuvažiuoti iki 275 km atstumą pagal WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) bandymų metodiką. WLTP testai suteikia vartotojams tikslesniųduomenų apie įveikiamą atstumą, kuris labiau atitinka realias eksploatacijos sąlygas.

 Sužinokite daugiau apie WLTP bandymų procedūrą

KAS TURI ĮTAKOS NUVAŽIUOJAMAM ATSTUMUI?

/image/20/3/vitesse.772203.png
GREITIS

Važiuojant pastoviu 130 km/val. greičiu elektromobilio veikimo nuotolis yra dvigubai trumpesnis už WTLP testų rodiklį.

/image/20/4/temp-ratures.772204.png
KOMFORTAS IR ŠILDYMAS

Veikimo nuotolis pavasarį ir žiemą gali skirtis iki 35 proc. Išankstinis šildymas prieš važiuojant, kai automobilis dar prijungtas prie elektros šaltinio krauti, yra vienas iš efektyviausių būdų mažinti šildymui ar vėdinimui reikalingas energijos sąnaudas.

/image/20/5/style-de-conduite.772205.png
VAIRAVIMO STILIUS

Su elektromobiliu ekonomiškas vairavimas yra dar efektyvesnis, o švelniai spaudžiant akceleratorių ir išnaudojant rekuperacinį stabdymą galima sutaupyti iki 15 proc. energijos ir ilginti nuvažiuojamą atstumą.

/image/20/7/1432-e79weightalert-med-ivi.644515.772207.png
VEŽAMAS KROVINYS

Kaip ir komerciniams modeliams su vidaus degimo varikliais, elektromobilių nuvažiuojamam atstumui įtakos turi ir vežamo krovinio svoris. WLTP testai įveikiamą atstumą matuoja su pusės maksimalaus leidžiamo svorio kroviniu.

/image/20/3/vitesse.772203.png
GREITIS

Važiuojant pastoviu 130 km/val. greičiu elektromobilio veikimo nuotolis yra dvigubai trumpesnis už WTLP testų rodiklį.

/image/20/4/temp-ratures.772204.png
KOMFORTAS IR ŠILDYMAS

Veikimo nuotolis pavasarį ir žiemą gali skirtis iki 35 proc. Išankstinis šildymas prieš važiuojant, kai automobilis dar prijungtas prie elektros šaltinio krauti, yra vienas iš efektyviausių būdų mažinti šildymui ar vėdinimui reikalingas energijos sąnaudas.

/image/20/5/style-de-conduite.772205.png
VAIRAVIMO STILIUS

Su elektromobiliu ekonomiškas vairavimas yra dar efektyvesnis, o švelniai spaudžiant akceleratorių ir išnaudojant rekuperacinį stabdymą galima sutaupyti iki 15 proc. energijos ir ilginti nuvažiuojamą atstumą.

/image/20/7/1432-e79weightalert-med-ivi.644515.772207.png
VEŽAMAS KROVINYS

Kaip ir komerciniams modeliams su vidaus degimo varikliais, elektromobilių nuvažiuojamam atstumui įtakos turi ir vežamo krovinio svoris. WLTP testai įveikiamą atstumą matuoja su pusės maksimalaus leidžiamo svorio kroviniu.

PAPRASTI IR GREITI ĮKROVIMO SPRENDIMAI

Siūlomi skirtingi įkrovimo būdai maksimaliai išnaudoja naujojo PEUGEOT e-Partner 275 kmi (WLTP) nuvažiuojamą atstumą.

Visiems klientams siūlomi į elektromobilius montuojami dviejų tipų krovikliai. Standartinėje įrangoje yra vienfazis 7,4 kW galios įkroviklis, o kaip papildoma įranga siūlomas 11 kW galios trifazis.

Su keleivių erdvės šildymu susietas baterijos temperatūros reguliavimo apytakos ratas optimizuoja įkrovimo laiką, ilgina nuvažiuojamą atstumą ir eksploatacijos laikotarpį.

/image/21/2/peugeot-partner-2101styp202-web30.772212.jpg

Įkrovimas namie ir darbe

„e-Partner“ galima įkrauti per įprastą buitinį elektros lizdą ir kiekvienam automobiliui suteikiamą standartinį laidą. Naudojant didesnio laidumo („Green'Up“ tipo) elektros lizdą ir papildomoje įrangoje siūlomą specialų laidą, įkrovimo trukmę galima sumažinti iki 15 val.i

Visiškai saugiai ir greitai įkrauti kompaktišką elektrinį „Peugeot e-Partner komercinį automobilį galite „Wall Box“ įranga. Iki galo įkrauti bateriją truks:

  • 7,5 val. naudojant 7,4 kW „Wall Box“ priedėlį kartu su standartiniu 7,4 kW elektromobilio krovikliu;
  • 5 val. naudojant 11 kW „Wall Box“ priedėlį ir papildomai siūlomą 11 kW elektromobilio kroviklį.

Planuodami namie įrengti įkrovimo stotelę apsvarstykite galimybes pasinaudoti valstybės skiriamomis mokesčių lengvatomis ir subsidijomis. (Galima pridėti kitas šalyje galiojančias lengvatas)

/image/20/8/peugeot-partner-2101styp003-web30.772208.jpg

Įkrovimas viešojo naudojimo stotelėse

Baterijos temperatūros reguliavimas leidžia naudotis 100 kW krovikliais ir per 30 min.i iki 80 proc. papildyti energijos atsargas.  Europos vartotojams prieinamas 185 000 įkrovimo stotelių viešojo naudojimo tinklas.

/image/21/1/peugeot-partner-2101styp104-web30.772211.jpg

VAŽIAVIMO REŽIMAI

Naujajam elektriniam PEUGEOT e-Partner siūlomi trys važiavimo režimai:

  • „Eco“ (60 kW, 190 Nm): užtikrina didžiausią nuvažiuojamą atstumą ir komfortą;
  • „Normal“ (80 kW, 210 Nm): optimalūs nustatymai naudoti kasdien;
  • „Power“ (100 kW, 260 Nm): suteikia maksimalią trauką vežant sunkius krovinius.
/image/21/3/peugeot-partner-2101styp203-web30.772213.jpg

STABDYMO REŽIMAI

Regeneracinis stabdymas įgalina 2 skirtingų lygių stabdymą varikliu. Lėtėjant bateriją įkrauna šie režimai:

  • švelnus (pradinis nustatymas) suteikia pojūčius tarsi vairuojant įprastą benzininį ar dyzelinį variklį turintį automobilį;
  • intensyvus (aktyvuojamas paspaudus mygtuką „B“ šalia transmisijos režimų keitimo) staigesnis lėtėjimas atleidžiant akceleratoriaus pedalą maksimaliai ilgina nuvažiuojama atstumą.

VAŽIAVIMO REŽIMAI

Pictos/Arrows/xxxx_Chevron-M/Outline

STABDYMO REŽIMAI

Pictos/Arrows/xxxx_Chevron-M/Outline

BENDROS IŠLAIDOS

„Peugeot“ siekia, kad bendros elektrinės transporto priemonės įsigijimo ir eksploatacijos išlaidosi būtų ne didesnės nei vidaus degimo variklį turinčio automobilio. Skaičiuojant įtraukiama ne tik lizingo ar išperkamosios nuomos kaina, bet ir visos sąnaudos.

Pradinė elektromobilio įsigijimo kaina yra didesnė, tačiau reikėtų įvertinti kitus faktorius:

  • geresnę likutinę vertę parduodant automobilį antrinėje rinkoje;
  • galiojančias lengvatas (išmokas už ekologiją, subsidijas, registracijos mokestį, įmonių dotacijas, draudimo ir mokesčių lengvatas);
  • pigesnę eksploataciją (apie 50 proc. mažesnės išlaidos per 48 mėnesius);
  • už degalus pigesnę energiją (iki 70 proc. mažesnės išlaidos, palyginti su vidaus degimo varikliais).