SITUACIJA DĖL KORONAVIRUSO (COVID-19) SKAITYKITE ČIA
EXPERT COMBI

„PEUGEOT „e-Expert Combi“ turi visas savybes, užtikrinančias, kad Jūsų keleiviai mėgausis komfortiškomis ir saugiomis kelionėmis.

COMBI VISIEMS ATVEJAMS

/image/55/2/peugeot-exp-2019-035-fr.670552.jpg

Tvirtas ir funkcionalus „PEUGEOT e-Expert Combi“ siūlomi su dviem skirtingų ilgių kėbulais: „Standard“ versijos ilgis siekia 4,49 m, „Long“ - 5,3 m versiją.

Gerai apgalvotos konstrukcijos „PEUGEOT e-Expert Combi“ galimas įvairus sėdimų vietų išdėstymas, taip užtikrinant visiems keleiviams optimalų komfortą. Efektyviai išnaudojant „Compact“ versijos erdvę, viduje telpa devyni žmonės.

Automobilį paprasta vairuoti mieste, o 1,90 mi aukštis leis naudotis daugiaaukštėmis stovėjimo aikštelėmis.

„PEUGEOT e-Expert Combi“, taip pat, gali būti įrengtos 50/50 santykiu atsidarančios įstiklintos galinės dviverės durys su langų šildymu ir valytuvaisi. Sukrauti daiktus į krovinių skyrių dar niekada nebuvo taip lengva!

DAUGIAU LANKSTUMO SU DIDESNIU KONFIGŪRACIJŲ SKAIČIUMI

Patekti į trečiąją „PEUGEOT e-Expert Combi“ sėdynių eilę neįtikėtinai paprasta. Vienu veiksmu nulenkiama antros eilės sėdynė atveria plačią erdvę patekimui į trečiąją eilę.

Išimamos „PEUGEOT e-Expert Combi“ trečiosios eilės sėdynės suteikia galimybę išnaudoti įvairias konfigūracijas, pavyzdžiui:

  • Vientisa dviguba arba dvi atskiros sėdynės priekyjei.
  • Padalinta suolo tipo sėdynė antrojoje eilėjei
  • Padalinta suolo tipo sėdynė antrojoje ir vientisa trečiojoje eilėjei.

/image/07/9/peugeot-exp-2020-024-fr.745079.jpg

Didesnį efektyvumą užtikrinanti naujos kartos platforma

„PEUGEOT e-Expert Combi“ sukonstruoti ant įvairių tipų energiją išnaudojančios EMP2 (Efficient Modular Platform) platformos. Tai užtikrina aukščiausio lygio patogumą vairuojant, surinkimo kokybę, efektyvumą ir keleivių komfortą.

/image/08/0/peugeot-exp-2020-025-fr.745080.jpg

100 proc. elektrinis variklis

Saugiame ir daug galimybių suteikiančiame naujajame „PEUGEOT e-Expert“ sumontuotas 100 kW (136 AG) galios elektros variklis. Kelionės mieste taps paprastos vos sėdus prie šio automobilio vairo. Vairuodami „PEUGEOT e-Expert“ mėgausitės sklandžiu, dinamišku ir tyliui važiavimu, o taip pat akimirksniu gaunamo 260 Nm sukimo momento suteikiamu intensyviu pagreitėjimu. 

JUNGLUMAS

/image/54/7/peugeot-travel-2019-016-fr.670547.jpg
/image/75/6/peugeot-exp-2016-148-fr.578756.jpg

Jūsų keliones palengvins ypatingai lengvai naudojama, naujos kartos junglioji 3D navigacijos sistemai su balso atpažinimo funkcija. Ši sistema gali būti pasitelkiama, naudojantis jutikliniu ekranu. Ji apima internetu teikiamas paslaugas ir realiu laiku pateikiamą „TomTom Trafic“ eismo informaciją. Jūs taip galite prisijungti savo išmanųjį telefoną prie prietaisų skydelyje įrengto USB lizdo ir naudotis „Mirror Screen“* funkcija. Tuomet jūsų programos bus rodomos 7" įstrižainės jutikliniame ekrane ir galės būti valdomos tiesiogiai per jį.

Automobiliui stovint arba važiuojant, priklausomai nuo atskirų atvejų, veiks tik „MirrorLink®“ arba „Apple CarPlayTM“ sertifikuotos programos. Automobiliui važiuojant, kai kurios programų funkcijos bus išjungiamos. Kai kuris turinys, nemokamai suteikiamas jūsų telefonui, naudojant atitinkamą „MirrorLink®“ arba „Apple CarPlayTM“ sertifikuotą programą, gali pareikalauti mokamos prenumeratos. „Mirror Screen“ funkcija veikia, pritaikant specialiai „Android“, „Blackberry“ ar „Windows Phone“ telefonams, naudojantiems „Apple CarPlayTM“ (su „iOs“ programine įranga) arba „MirrorLink®“ technologiją, telefono ir operatoriaus pagalba užtikrinus interneto prieigą. Ilgainiui bus gaminama vis daugiau išmaniųjų telefonų, pritaikytų šioms technologijoms.

TECHNOLOGIJA

KELIO ŽENKLUS ATPAŽĮSTANTI IR GREIČIO REŽIMĄ REKOMENDUOJANTI SISTEMA

Daugiafunkcė kamera atpažįsta greitį ribojančius ženklus ir apie greičio režimą perspėja vairuotoją prietaisų skydelyje bei / arba akių lygyje esančiame ekrane. Nustatytas greičio ribojimas pasiūlomas kaip atskaitos taškas jūsų greičio ribojimo arba palaikymo sistemai.

VISIOPARK 1

Galinė kamera automatiškai įjungiama kartu su atbulinės eigos pavara ir perteikia 180° kampo vaizdą, kuriame matyti furgono galinė dalis bei aplinka. Vaizde rodomos krypties linijos, kurios juda priklausomai nuo vairo judesių. Jeigu už automobilio pasirodys bet kokios kliūtys, sistema automatiškai priartins vaizdą. Pareikalavus galima rinktis ir kitokius vaizdo režimus.

ACTIVE CITY BRAKE

„Active Safety Brake“ yra naujausios kartos automatinė ekstremalaus stabdymo sistema, kuri įsijungia, nustačius neišvengiamą susidūrimą. Automobilyje įrengta kamera ir radaras gali užfiksuoti bet kurią kelyje atsiradusią, judančią arba stovinčią kliūtį. Jeigu tokiu atveju vairuotojas nepradės stabdyti arba jo stabdymo efektyvumas bus nepakankamas, sistema automatiškai įjungs stabdžius. Važiuojant mažesniu, nei 30 km/val. greičiu, tai leis išvengti susidūrimo, o esant didesniam greičiui – sumažinti susidūrimo pasekmes.

AUTOMATIŠKAI PERJUNGIAMI ŽIBINTAI

Naktį įsijungianti išmani sistema automatiškai perjungia priekinių žibintų tolimąsias arba artimąsias šviesas, atsižvelgdama į kameros užfiksuojamus kitus automobilius.

KITOS VERSIJOS