i

PEUGEOT BOXER

„PEUGEOT Boxer“ tiekiamas su plačiu efektyvios įrangos asortimentu, kuris palengvina vairavimą ir palaiko jūsų keleivių saugumą.

TECHNOLOGIJOS IR RYŠIO PRIEMONĖS

/image/32/7/peugeot-3008-2016-903-fr.161327.jpg

HILL DESCENT CONTROL

Nusileidimo nuo kalno („Hill Descent Control“) technologija (i: siūloma papildomai paketuose) veikia, išnaudodama standartinę ESP programą ir išmanią traukos kontrolės sistemą. Ji leidžia vairuotojui palaikyti pastovų, 30 km/h neviršijantį greitį ir išlaikyti automobilio kontrolę, leidžiantis purvina arba žvyruota nuokalne, kurios nuolydis siekia bent 8 proc. Visa tai įmanoma, net neprisiliečiant prie akceleratoriaus arba stabdžių.

/image/36/3/peugeot-box-2014-053-fr.161363.jpg

GALINIO VAIZDO KAMERA

Siekiant dar labiau padidinti važiavimo saugumą ir vairavimo preciziją, jūsų „PEUGEOT Boxer“ siūlomas su galinio vaizdo kamera (i: nuo versijos priklausoma papildoma įranga) Jums manevruojant, ši įranga už jūsų „Boxer“esantį vaizdą rodo garso aparatūros jutikliniame ekrane (i: standartinė įranga tam tikrose versijose) ir skirtingų spalvų linijomis nurodo automobilio judėjimo trajektoriją. Siekiant didesnio saugumo, ekranas automatiškai įsijungia tada, kai galinės durys yra atidarytos, arba įjungiama atbulinė pavara.

/image/55/3/peugeot-box-2014-039-fr.161553.jpg

JUTIKLINIS EKRANAS

Naujasis, 5 colių įstrižainės jutiklinis ekranas visų pirma naudojamas navigacijos sistemai (i: papildoma įranga). Vairavimą palengvina automatinio SMS tekstų skaitymo funkcija ir ryšio įranga.

PAGALBINĖS VAIRAVIMO SISTEMOS

/image/81/8/peugeot-box-2014-069-fr.205818.jpg

Nauja, programuojama greičio kontrolės/ribotuvo funkcija (i: siūloma standartinėje įrangoje nuo antrojo apdailos lygio, arba papildomai) jums leidžia nustatyti norimus parametrus, palaikant arba apribojant greitį bet kokiame kelyje.

Standartinė ESP su nusileidimo nuokalne kontrolės sistema (i: HDC), papildoma funkcija, susieta su išmania traukos kontrolės sistema. Ši funkcija leidžia vairuotojui palaikyti pastovų, 30 km/h neviršijantį greitį ir išlaikyti automobilio kontrolę, leidžiantis purvina arba žvyruota nuokalne, kurios nuolydis siekia bent 8 proc. Visa tai įmanoma, net neprisiliečiant prie akceleratoriaus arba stabdžių.

Prisitaikanti apkrovos kontrolė (i: „Load Adaptive Control“ – LAC) pritaiko ESP veikimą, atsižvelgiant į automobilio apkrovą. Ji leidžia kritinėse situacijose išlaikyti kontroliuojamą automobilio kryptį

Slėgio padangose stebėjimo funkcija (i: „Tyre Pressure Monitor“ – TPM: standartinė įranga (pagal ECE R64 standartą) arba, priklausomai nuo versijos, papildoma įranga). Kiekviename rate įmontuotas slėgio jutiklis, nustatantis padangos pradūrimą arba slėgio mažėjimą

Perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistema „Lane Departure Warning System“ (i: LDWS: yra bazinėje 4 tonų versijos įrangoje, taip pat papildomai siūloma visose kitose versijose), naudodama priekinio stiklo viršuje esančią vaizdo kamerą, nuolatos stebi kelią

Priekiniame stikle esantis jutiklis naudojamas aptikti iš priekio atvažiuojančius automobilius ir automatiškai ilgąsias šviesas perjungti į trumpąsias tada, kai „PEUGEOT Boxer“ identifikuoja iš priekio atvažiuojantį automobilį.

SAUGUMAS

/image/39/3/peugeot-box-2014-084-fr.151393.jpg

Stabdžių sistema buvo iš pagrindų modernizuota, padidinta ir sustiprinta, pagerinant tiek jos akustinį komfortą, tiek efektyvumą. Bazinėje „PEUGEOT Boxer“ įrangoje siūloma patikima ir efektyvi diskinė visų ratų stabdžių sistema.

Siekiant pagerinti matomumą, „PEUGEOT Boxer“ gali būti gaminamas su iš polikarbonato pagamintais ir į apatinę buferio dalį integruojamais rūko žibintais (i: standartinė arba papildoma įranga).

Siekiant susidūrimo metu apsaugoti „PEUGEOT Boxer“ važiuojančius asmenis, automobilyje įrengtos saugos pagalvės: viena priekinė pagalvė skirta vairuotojui ir viena – keleiviui (i: standartinėje arba papildomoje įrangoje); dvi šoninės saugos pagalvės (i: galima tik su individualia priekine keleivio sėdyne ir apdaila); taip pat dvi užuolaidinės pagalvės.

„PEUGEOT Boxer“ konstrukcijos sustiprinimas: – sustiprinta priekinė konstrukcija su gniuždymo zona, sugeriančia smūgio energiją – tvirta plieno konstrukcija, suformuojanti keleivių apsaugą ir sustiprintos priekinės durys, prisidedančios prie bendro automobilio tvirtumo – priekinio susidūrimo atveju priekinis tiltas smūgio jėgą perduoda po automobilio kėbulu – smūgio atveju apribotas pedalų mazgo ir vairo kolonėlės judėjimas, apsaugant vairuotoją.

IŠORĖS DIZAINAS

/image/36/5/peugeot-box-2014-028-fr.151365.jpg
/image/50/2/peugeot-box-2014-030-fr.205502.jpg

„PEUGEOT Boxer“ priekis buvo atnaujintas, pabrėžiant jo šiuolaikinę, tvirtą išvaizdą:

  • Naujas, didelis buferis, suteikiantis maksimalią apsaugą
  • Naujas, išraiškingų linijų kapotas
  • Nauji priekiniai žibintai su kaitinamosiomis lemputėmis arba, priklausomai nuo versijos, LED dienos žibintais Galinėje dalyje naują stilių atkartoja nauji žibintai.

SALONO DIZAINAS

/image/49/1/peugeot-box-2016-001-fr.204491.jpg

Funkcionalus, komfortabilus „PEUGEOT Boxer“ salonas pasižymi elegancija ir puoselėjama kokybe. Moderniau atrodantis vairo ratas dabar akimirksniu sukuria patikimo tvirtumo įspūdį. Norint geresnio sukibimo ir patogumo, vairo ratas pasirinktinai gali būti aptrauktas oda. Tai taip pat yra įtraukta į „Look Pack 2“ paketą. Prietaisų skydelyje yra naujas valdymo skydas su nauja garso aparatūra, o sėdynės aptrauktos nauju „Darko“ audeklu su raudonos ir pilkos spalvos akcentais.

BIURO ANT RATŲ PATOGUMAS

/image/20/7/peugeot-box-2014-027-fr-2-.152207.jpg

VAIRUOTOJO SĖDYNĖ

Maksimaliai padidinant komfortą, vairuotojo sėdynės pakabos aukštis (i: papildoma įranga) gali būti reguliuojamas, atsižvelgiant į vairuotojo svorį (iki 130 kg). Reguliuojama vairuotojo sėdynės juosmens atrama ir ranktūris (i: standartinė įranga) prisideda prie aukštų komforto standartų sukūrimo.

/image/69/9/peugeot-box-2016-003-fr.205699.jpg

KOMFORTAS IR PATIKIMAS TVIRTUMAS

Ši „PEUGEOT Boxer“ įranga leidžia visose situacijose užtikrinti saugumą:

  • Modernizuoti amortizatorių tvirtinimo taškai, užtikrinantys pakrauto automobilio stabilumą.
  • Didesnio efektyvumo stabdžių sistema suteikia geresnes charakteristikas ir didesnį saugumą.
  • Sustiprinta automobilio konstrukcija su priekyje numatytomis gniuždymo zonomis sugeria smūgio energiją. Šis konstrukcijos sustiprinimas taip pat prisideda prie automobilio akustinio komforto.