SITUACIJA DĖL KORONAVIRUSO (COVID-19) SKAITYKITE ČIA

NAUJASIS PEUGEOT e-BOXER

/image/90/9/e-boxer-header-1280x512-light.759909.jpg
/image/91/0/e-boxer-header-640x480-light.759910.jpg

NAUJASIS
PEUGEOT e-BOXER

BOXER

Atraskite naująjį „Peugeot e-Boxer“, kuriame dera įprastos „PEUGEOT Boxer“ savybės ir elektros variklio privalumai.

/image/91/1/peugeot-box-2019-025-fr.759911.jpg

PRIVALUMAI

ELEKTROS VARIKLIS

Iki 340 km
nuvažiuojamas atstumasi (WLTP)

Nauja vairavimo patirtis

100 proc. elektrinis vairavimas suteikia naujus potyrius visiškai nesumažindamas galimybių:

  • Identiškas naudingas tūris ir krovumas, perdarymo galimybės
  • Sklandus važiavimas be trūkčiojimų
  • Akimirksniu pasiekiamo maksimalaus sukimo momento suteikiamas intensyvus įsibėgėjimas
  • Tyliai veikiantis variklis
  • Dėl mažesnių vibracijų aukštesnis važiavimo komfortas

0 gramų
COemisijos vairuojant

Galimybė sutaupyti

Sprendimai, leidžiantys taupyti pinigus:

  • Mažesnės išlaidos elektros energijai nei įprastą variklį turinčių versijų degalams.
  • Pigesnė techninė priežiūra.

valanda
iki įkrausite, kad galėtumėte įveikti 80 proc. nuvažiuojamo atstumoi

Lengva naudoti

Su greitu ir intuityviu įkrovimu gyvenimas paprastesnis. 

DIZAINAS

/image/91/2/peugeot-box-2019-020-fr.759912.jpg

Dėl elektros variklio su naujuoju „PEUGEOT e-Boxer“ galima patekti į tas vietas, kuriose ribojamas įprastų automobilių eismas. Elektros lizdas su dangteliu įrengtas priekinėje dalyje vairuotojo pusėje, taip palengvinant prieigą įkrovimui.

„PEUGEOT e-Boxer“ taip pat suteikia retą šiame segmente galimybę įsigyti važiuoklę su standartine arba dviguba kabina, o taip pat ir su platforma. Šias versijas vėliau galima perdaryti pagal konkrečios srities profesionalų poreikius.

/image/91/3/peugeot-box-2019-017-fr.759913.jpg

„PEUGEOT e-Boxer“ paveldėjo galingą, tvirtą ir rafinuotą versijos su vidaus degimo varikliu stilių, kurį papildė „e-Boxer“ monograma, nurodanti, kad šis modelis priklauso PEUGEOT elektrinių lengvųjų komercinių automobilių gamai.

/image/91/4/peugeot-box-2019-016-fr.759914.jpg

„e-Boxer“ monogramos raidė „e“ pritvirtinta abiejose pusėse ant priekinių sparnų, taip akcentuojant, kad naujajame „PEUGEOT e-Boxer“ sumontuotas elektros variklis. 

/image/90/8/peugeot-box-2014-026-fr.759908.jpg

Naujasis „PEUGEOT e-Boxer“ siūlomas su 5 skirtingų formų kėbulais, kurių naudingas tūris siekia nuo  8 to 17 m3. Sumontuotos baterijos nepakeitė krovinių skyriaus. Priklausomai nuo versijos, krovumas siekia iki 1890 kg.

/image/89/9/peugeot-box-2019-015-fr-small.759899.jpg

Naujojo „PEUGEOT e-Boxer“ salone įrengta daug skirtingų dėtuvių, o prietaisų skydelis – funkcionalus ir elegantiškas.

/image/90/1/peugeot-box-2019-019-fr-small.759901.jpg

Nepriklausomai nuo pasirinktos baterijos talpos, naujajame „PEUGEOT e-Boxer“ montuojamas 90 kWi galią ir 260 Nm pastovų sukimo momentą suteikiantis elektros variklis ir automatinė pavarų dėžė.

Vietoje pavarų svirties įrengti 3 mygtukai, leidžiantys pasirinkti važiavimo režimą:

  • D aktyvuojama norint važiuoti į priekį,
  • N reiškia neutralią pavarą,
  • R įjungiama atbulinė pavara.
/image/90/6/peugeot-boxer-2006kl205.759906.jpg

Specialus salone įrengtas galinio vaizdo veidrodis su ekranu leidžia vairuojant naująjį „PEUGEOT e-Boxer“ gauti svarbiausią informaciją :

  • Baterijos įkrovimo lygį procentais.
  • Nuvažiuojamą atstumą kilometrais.
  • Įtampą voltais.
  • Srovės stiprumą amperais.
  • Važiavimo režimą (D, N arba R).
/image/90/0/peugeot-box-2019-018-fr-small.759900.jpg

Išnaudokite naujos navigacijos sistemos su 9 colių liečiamu ekranui privalumus:

  • „Mirror Screeni“ leidžia valdyti išmaniojo telefono programėles naudojantis „PEUGEOT e-Boxer“ liečiamu ekranu.
  • Per „Bluetooth®“ sąsają vienu metu su sistema galima susieti 2 telefonus.
  • Siekdami išvengti kelių, kuriuose galimi apribojimai, įveskite transporto priemonės matmenis. Tai itin naudinga vairuojant didžiuosius furgonus ar namelius ant ratų!

NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS IR ĮKROVIMAS

/image/91/6/peugeot-box-2019-024-fr.759916.jpg

Naujajame „PEUGEOT e-Boxer“i montuojamos 37 kWh arba 70 kWh talpos baterijos leidžia nuvažiuoti atitinkamai 200 arba 340 kmi atstumą, vertinant pagal WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) bandymų procedūrą.
WLTPi protokolas suteikia vartotojams tikslesnę informaciją apie realiomis sąlygomis nuvažiuojamą atstumą.

Sužinokite daugiau apie WLTP bandymų protokolą

 

KAS TURI ĮTAKOS NUVAŽIUOJAMAM ATSTUMUI?

/image/90/4/vitesse.639345.66.759904.png
GREITIS

Važiuojant pastoviu 130 km/val. greičiu 100 proc. elektrinės transporto priemonės įveikiamas atstumas yra perpus mažesnis, nei WLTP sertifikuotuose bandymuose gautas rodiklis.

/image/90/3/temp-ratures.639349.66.759903.png
TEMPERATŪROS

Skirtumas tarp pavasarį ir žiemą nuvažiuojamo atstumo gali siekti 35 proc.

/image/90/2/style-de-conduite.639353.66.759902.png
VAIRAVIMO STILIUS

Naudojant elektrinę transporto priemonę ekonomiškas vairavimo stilius turi dar didesnę įtaką: švelnus pagreitėjimas ir regeneracinis stabdymas nuvažiuojamą atstumą leidžia padidinti iki 15 proc.

/image/90/5/weightalert.644515.660919.759905.png
KROVINIO SVORIS

Kaip ir vairuojant transporto priemonę su vidaus degimo varikliu, lengvojo komercinio automobilio nuvažiuojamam atstumui įtakos turi bendras svoris. WLTP bandymuose nuvažiuojamas atstumas vertinamas su puse maksimalaus krovumo.

/image/90/4/vitesse.639345.66.759904.png
GREITIS

Važiuojant pastoviu 130 km/val. greičiu 100 proc. elektrinės transporto priemonės įveikiamas atstumas yra perpus mažesnis, nei WLTP sertifikuotuose bandymuose gautas rodiklis.

/image/90/3/temp-ratures.639349.66.759903.png
TEMPERATŪROS

Skirtumas tarp pavasarį ir žiemą nuvažiuojamo atstumo gali siekti 35 proc.

/image/90/2/style-de-conduite.639353.66.759902.png
VAIRAVIMO STILIUS

Naudojant elektrinę transporto priemonę ekonomiškas vairavimo stilius turi dar didesnę įtaką: švelnus pagreitėjimas ir regeneracinis stabdymas nuvažiuojamą atstumą leidžia padidinti iki 15 proc.

/image/90/5/weightalert.644515.660919.759905.png
KROVINIO SVORIS

Kaip ir vairuojant transporto priemonę su vidaus degimo varikliu, lengvojo komercinio automobilio nuvažiuojamam atstumui įtakos turi bendras svoris. WLTP bandymuose nuvažiuojamas atstumas vertinamas su puse maksimalaus krovumo.

GREITI IR PAPRASTI ĮKROVIMO SPRENDIMAI

Siekiantiems maksimaliai išnaudoti naujojo „PEUGEOT e-Boxer“ nuvažiuojamą 340 kmi (WLTP) atstumą, siūlomi įvairūs įkrovimo sprendimai.
Standartinėje naujojo „PEUGEOT e-BOXER“ įrangoje yra dvigubas kroviklis, veikiantis 7 kW arba 22 kW galia. Taip pat, klientams suteikiama galimybė naudotis greitojo įkrovimo stotelėmis.

/image/91/5/peugeot-box-2019-026-fr.759915.jpg

Įkrovimas namuose ir darbe

„PEUGEOT e-Boxer“ dar greičiau ir visiškai saugiai galite įkrauti su standartiniu prie automobilio pridedamu laidu, kartu naudodami „Wall Box“ priedėlį.

Bateriją galima įkrauti naudojant šią įrangą:

  • 7,4 kW galios „Wall Box“ priedėlį: 37 kWh baterijos įkrovimas trunka 6, o 70 kWh – 12 valandų.
  • 22 kW galios „Wall Box“ priedėlį:  37 kWh baterijos įkrovimas trunka 5, o 70 kWh – 9 valandas.
/image/91/7/peugeot-box-2019-014-fr.759917.jpg

Įkrovimas viešo naudojimo stotelėse

Naudojantis greitojo įkrovimo stotelėmis, bateriją iki 80 proc. galima įkrauti per 1 valandąi. Europoje vartotojams prieinamas daugiau nei 185000  viešojo naudojimo įkrovimo stotelių apimantis tinklas.