308 GTi TECHNOLOGIJA

Derinama važiuoklės ir variklio kontrolė, išmetimo sistemos garsas, pakaba, stabdžiai ir kita technologinė įranga panaudota, įkūnijant PEUGEOT SPORT dvasios esenciją.

IŠPUOSELĖTAS PAJĖGUMAS

/image/49/0/peugeot-308gti-2017-423-fr.260490.jpg

EFEKTYVUMO IR GALIOS EPICENTRAS

Siekiant išnaudoti visas važiuoklės galimybes, po „PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT“ kapotu įmontuotas benzininis THP 270 S&S (Stop and Start)* variklis su aukščiausių technologijų judančiais komponentais: kaldintais aliuminio stūmokliais, segmentavimu ir sustiprintais švaistikliais, švaistiklių guoliais su polimerų apsaugomis, sustiprintais švaistiklių varžtais. Pilnai išnaudojant mūsų inžinierių žinias, jo 200 kW galia ir 330 Nm sukimo momentas yra tobulai dozuojami netgi esant didžiausiems variklio sūkiams. Tai leido pasiekti specifinė turbinos spaudimą reguliuojančio vožtuvo konstrukcija.

/image/49/2/peugeot-308gti-2015-082-fr.260492.jpg

SUTVERTAS IŠTVERMEI

Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė buvo sustiprinta, ją derinant prie stipraus, iki 330 Nm siekiančio sukimo momento. Jos du velenai dabar yra apdoroti, apšaudant kietuoju metalu, o krumpliaračiai sustiprinti, panaudojant karbonitrdinimo technologiją. Šis termo-cheminis procesas padidina detalių atsparumą apkrovoms, dilimui bei mechaniniam nuovargiui, padidinant jų sudėtyje esantį anglies ir azoto kiekį. Pagaliau, gerinant greitėjimo charakteristikas, buvo sutrumpintas iš pavarų dėžės išeinantis velenas.

SUKURTAS „PEUGEOT SPORT“

/image/49/6/peugeot-308gti-2015-077-fr.260496.jpg

PAVERKITE BET KURĮ KELIĄ

Visa priekinė pakaba yra specialiai konfigūruota: spyruoklių standumas, amortizatorių kalibravimas su triukšmą mažinančiu hidrauliniu įrenginiu, progresyvus judėjimo slopinimas ir poveikio efektas nuo pat eigos pradžios – tam atvejui, kai vairuotojas važiuoja vienas. Siekiant geriau suderinti galinį tiltą, padidintas galinio stabilizatoriaus lankstumas. Galinėje pakaboje buvo padidintas skersinio balkio standumas, jį padidinant nuo 30 iki 500 daN/mm (pagal išilginę ašį) ir nuo 170 iki 490 daN/mm (pagal vertikalią ašį).

/image/49/4/peugeot-308gti-2017-011-fr.260494.jpg

SPORTINĖS GALIMYBĖS

Visose versijose pasižymintis didele ištverme, naujasis „PEUGEOT 308 GTi“ siūlo išskirtines galimybes. Apimti keturiomis, 38 ir 41 mm diametro, stūmoklių apkabomis, priekiniai 380 mm dydžio stabdžiai yra aušinami ir įtvirtinti ant aliuminio pagrindo. Galiniai stabdžiai su 268 mm diametro diskais yra tiksliai dozuojami ir efektyvūs.

PRECIZINIS MECHANIZMAS

/image/50/0/peugeot-308gti-2015-070-fr.260500.jpg
/image/49/8/peugeot-308gti-2015-067-fr.260498.jpg

„TORSEN®“ RIBOTO SLYDIMO DIFERENCIALAS

Transmisijoje įkomponuotas, elektronikos valdomas „Torsen®“ riboto slydimo diferencialas posūkiuose optimaliai paskirsto sukimo momentą, suteikdamas tobulą sukibimą su keliu. Programinė elektroninių pagalbinių sistemų įranga yra tiksliai tokia, kokios galima tikėtis tokiame sportiškame automobilyje. Vairo stiprintuvo veikimo algoritmai buvo specialiai suderinti su „Torsen®“ riboto slydimo diferencialo veikimu. Jie taip pat apima naujus traukos kontrolės sistemos algoritmus, suderintus optimaliam veikimui. Sportiškai suderinta ESP (elektroninė stabilumo programa) suteikia daugiau laisvės ir didesnę kontroliuojamo slydimo galimybę vingiuotuose keliuose. Be to, yra galimybė visiškai išjungti ESP programą.

SEKITE TOBULIAUSIOMIS TRAJEKTORIJOMIS

/image/50/4/peugeot-308gti-2017-422-fr.260504.jpg

Maksimalų sukibimą su keliu užtikrina plati naujojo „308 GTi by PEUGEOT SPORT“ provėža, siekianti 1 570 mm priekyje ir 1 554 mm gale, taip pat priekinės „pseudo-McPherson“ pakabos dėka optimaliai išnaudojamos „Michelin Pilot Super Sport“ 235/35 R19 dydžio padangos. Tobulą automobilio balansą išbaigia galinėje pakaboje panaudota lanksčioji skersinė sija.