TECHNINĖ INFORMACIJA

TECHNINĖ INFORMACIJA

Sužinokite naujojo „Peugeot 2008“ techninius duomenis

2008 TECHNINĖ INFORMACIJA

MATMENYS

  • /image/45/3/peugeot_suv2008_layout14-1.15453.jpg

  • /image/45/5/peugeot_suv2008_layout14-3.15455.jpg

  • 2008

EAT6 AUTOMATINĖ TRANSMISIJA

/image/68/4/peugeot_208_2015_159_fr.10684.jpg

 Naujasis PEUGEOT 2008 dabar siūlomas su automatine, 6 laipsnių pavarų dėže EAT6, kuri derinama su „1.2 l PureTech 110 S&S“ varikliu. Ši transmisija optimizuoja degalų sąnaudas, kartu sustiprindama jūsų vairavimo pojūčius. Transmisijoje naudojama „Quickshift“ technologija, kuri užtikrina dažną, greitą ir tolygų pavarų perjungimą.

Tuo tarpu jos energetinis efektyvumas dėl sumažintos vidinės trinties ir blokuojamų sukimo momento konverterių beveik prilygsta mechaninėms pavarų dėžėms.

„PureTech“ VARIKLIAI

/image/44/8/peugeot_suv2008_layout4-7.15448.jpg

 Nedideli varikliai suderina aukščiausio lygio kokybę su išskirtinėmis dinaminėmis savybėmis: šis 3 cilindrų agregatas pasižymi naujausių technologijų pagalba pasiektu efektyvumu. Jo suteikiamas vairavimo malonumas yra vienas iš geriausių net pačių žemiausių sūkių diapazone, užtikrinant aukščiausio lygio sukimo momento ir didelės galios balansą. Todėl, neprarandant nei galios, nei jos teikiamo malonumo, šis technologinis proveržis leidžia iki 25 proc. sumažinti degalų sąnaudas ir CO₂ taršą.

„BlueHDi“ VARIKLIAI

/image/44/9/peugeot_suv2008_layout4-6.15449.jpg

PEUGEOT 2008 siūlomi „1.6 l BlueHDi“ varikliai yra unikalūs dėl atrenkamos katalitinės neutralizacijos (SCR) technologijos, suderintos su FAP (smulkiųjų dalelių filtravimo) sistema. Visi šie varikliai atitinka Euro 6 standartus (i: Europoje), suderindami vairavimo malonumą su sumažinta CO2 tarša. Tai „1.6 l BlueHDi“ šeimą padaro pačia ekonomiškiausia dyzelinių variklių šeima rinkoje. 

KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRAS IR SCR

/image/51/5/peugeot_suv2008_layout1-7.15515.jpg

 „BlueHDi“ technologija, su SCR ir FAP sistemų pagalba, leidžia optimizuoti degalų sąnaudas.

Panaudodami SCR sistemą ir FAP filtrą, mes galėjome pasiekti šiuos rezultatus:

  • NOx (azoto oksidų) kiekį sumažinti iki 90 proc.;
  • optimizuoti CO2 taršą ir degalų sąnaudas (iki 4% proc., lyginant su alternatyviais Euro 5 varikliais);
  •  pasiekti greitesnį dujų valymo sistemos veikimą dėl jos galimybės veikti žemoje temperatūroje.


 

STOP & START

/image/45/1/peugeot_suv2008_layout4-5.15451.jpg

Automobiliui sustojus, greita, efektyvi ir tyli „Stop & Start“ technologija leidžia variklį perjungti į „budėjimo“ režimą. Rezultatas yra pagerintas degalų sąnaudų valdymas ir CO₂ taršos sumažinimas.

Atleidus stabdžio pedalą, variklis yra kaip mat užvedamas, išvengiant triukšmo ar vibracijų.