SAUGUMAS

Naujasis PEUGEOT 2008 SUV modelis pasižymi itin lengva kėbulo konstrukcija.

ACTIVE CITY BRAKE

/image/44/1/peugeot_suv2008_layout4-4.15441.jpg

 „Active City Brake“ (avarinio stabdymo sistema) technologija veikia, važiuojant 30 km/h arba mažesniu greičiu ir padeda išvengti susidūrimo arba sumažinti jo pasekmes tuo atveju, kai vairuotojas nereaguoja laiku ir tinkamai.

Priekiniame stikle įkomponuotas artimojo atstumo jutiklis LIDAR aptinka tokias kliūtis, kaip stovintys arba ta pačia kryptimi važiuojantys kiti automobiliai. Šis jutiklis suteikia galimybę automatiškai įjungti maksimalų stabdžių pajėgumą, taip leisdamas išvengti susidūrimo arba sumažinti jo pasekmes, sumažinant greitį susidūrimo metu. Tam tikromis sąlygomis ši sistema netgi gali automatiškai sustabdyti automobilį, išvengdama susidūrimo su priekyje esančiu automobiliu.

ESP

/image/44/2/peugeot_suv2008_layout1-4.15442.jpg

 Kiekviena PEUGEOT 2008 versija siūloma su standartinėje įrangoje esančia, išjungiama ESP (elektronine stabilumo programa), apimančia ASR (slydimo ribojimo sistemą), DSC (dinaminę stabilumo kontrolę), EBA (avarinę stabdžių sistemą), ABS (stabdžių anti blokavimo sistemą) ir EBFD (elektroninę stabdymo jėgos paskirstymo sistemą).

Priklausomai nuo pasirinkto variklio, ESP gali būti derinama su „Hill Assist“ sistema, kuri įkalnėje trumpam sulaiko automobilį nuo riedėjimo, jums duodama laiko savo koją perkelti nuo stabdžių pedalo ant akceleratoriaus.

KĖBULO STRUKTŪRA

/image/44/3/peugeot_suv2008_layout1-5.15443.jpg

Naujasis PEUGEOT 2008 SUV modelis pasižymi itin lengva kėbulo konstrukcija. Ji buvo sukurta, siekiant maksimaliai sugerti skirtingo pobūdžio smūgių energiją, taip apsaugant automobilio salone esančius asmenis, taip pat kitus automobilius ir pėsčiuosius.

Taip buvo sukurtas lengvas, tvirtas automobilis, pasižymintis gyvybingomis valdymo savybėmis, optimizuotomis degalų sąnaudomis ir padidintu vairavimo malonumu.

SAUGOS PAGALVĖS

/image/44/4/peugeot_suv2008_layout5-2.15444.jpg

Susidūrimo metu naujasis PEUGEOT 2008 salone esančius asmenis apsaugo šešiomis standartinėmis saugos pagalvėmis:

  • 2 priekinės pagalvės, priekinio smūgio metu apsaugančios vairuotojo ir priekinio keleivio galvą ir krūtinę.
  • 2 priekinės-šoninės pagalvės, šoninio smūgio metu apsaugančios vairuotoją ir priekinį keleivį.
  • 2 užuolaidinės pagalvės, apsaugančios priekyje ir gale sėdinčių asmenų galvas

POSŪKIŲ APŠVIETIMAS

/image/44/5/peugeot_suv2008_layout4-3.15445.jpg

Tuo metu kai važiuojant mažesniu, nei 40 km/h greičiu, naudojamos artimosios šviesoms arba dienos žibintai ir įjungus posūkių indikatorių arba vairo ratą pasukus tam tikru kampu, ši funkcija leidžia rūko žibintais apšviesti vidinę posūkio dalį (pavyzdžiui, važiuojant mieste, vingiuotais keliais, sankryžose arba manevruojant stovėjimo aikštelėse).

„PEUGEOT CONNECT SOS“ IR PAGALBA

/image/44/6/peugeot_suv2008_layout5-3.15446.jpg

 Europoje PEUGEOT sudarė geresnes sąlygas atlikti pagalbos skambutį. Kai svarbi kiekviena minutė, laukdami skubios pagalbos jūs galite pasikliauti „PEUGEOT Connect SOS“.

  • Automatinis pagalbos skambutis: suveikus saugos pagalvėms arba saugos diržų įtempikliams, jūsų automobilis automatiškai pradės pagalbos skambutį. Vairuotojo įsikišimas nereikalingas. „PEUGEOT Connect SOS“ nustato automobilio buvimo vietą, pradeda telefono ryšį ir iškviečia atitinkamą pagalbą. Telefono skambutis gali būti vykdomas automobilio savininko pasirinkta kalba.
  • Pagalbos skambutis rankiniu būdu: jeigu jūs pamatėte kritinę situaciją arba patekote į ją (pavyzdžiui, sunegalavote arba buvote užpulti), jūs turėsite galimybę greitai paskambinti į „PEUGEOT Connect SOS“ centrą. Viskas, ko jums reikia – paspausti šalia salono apšvietimo lemputės esantį SOS mygtuką.

Jeigu automobilis nebegali važiuoti, jūs galite paskambinti, 3 sekundes laikydami paspaudę šalia salono apšvietimo lemputės esantį mygtuką su PEUGEOT liūto simboliu. Balso pranešimas patvirtins, kad skambutis išsiųstas į PEUGEOT.