/image/52/8/peugeot-508phev-1809pb-305.483528.jpg

PEUGEOT remiasi savo technologiniu paveldu, klientams pasiūlydamas vienodai intensyvius, nuo variklio tipo nepriklausančius ir instinktyvius vairavimo potyrius.

PEUGEOT remiasi savo technologiniu paveldu, klientams pasiūlydamas vienodai intensyvius, nuo variklio tipo nepriklausančius ir instinktyvius vairavimo potyrius.

Naujosios PEUGEOT PLUG-IN HYBRID pavaros sistemos suteikia naujus vairavimo potyrius. Šios potyrių procedūros suteikia naujų pojūčių gamą, kuri didele dalimi atsiranda dėl naujų vairavimo režimų.

Kiekvienas važiavimo režimas yra išskirtinis ir suteikia skirtingus potyrius:

  • tylą, kurią užtikrina 100 proc. elektrą naudojantis ZERO EMISSIONS režimas,
  • ypatingas dinamines savybes, kurias užtikrina visus energijos tipus naudojantis SPORT režimas,
  • universalumą, kurį suteikia HYBRID režimas,
  • 4WD režimo suteikiamą padidintą sukibimą (PEUGEOT 3008 HYBRID4)
  • COMFORT patogumą, suderinant HYBRID režimą su elektronikos kontroliuojama pakaba (naujasis PEUGEOT 508 HYBRID)

Priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio, visi šie režimai galimi su 100 proc. elektros pavaros naudojimu.

Technologinis HYBRID ir HYBRID4 variklių suderinamumas žada atitinkamus vairavimo potyrius. Lengva ir intuityvi ergonomika bei vairavimas.

ELEKRIFIKUOJANTI KELIONĖ SU „PEUGEOT I-COCKPIT“®

/image/52/9/peugeot-508phev-1809pb-003.483529.jpg

Dominuojantis markės produktų komponentas „PEUGEOT i-Cockpit“® suteikia stimuliuojančius ir intuityvius kasdienio vairavimo potyrius. Tiek jutiklinis ekranas, tiek skaitmeninis prietaisų skydelis buvo pritaikyti prie PEUGEOT PLUG-IN HYBRID pavaros sistemų suteikiamų galimybių.

Skaitmeninis prietaisų skydelis

Hibridiniams automobiliams būdingas „PEUGEOT i-Cockpit“® vairuotojo periferinio matymo lauke rodo visą vairavimui būtiną informaciją (vairavimo režimą, elektros sistemos rodmenis, esamą elektros rezervą ir kt.) ir išlieka visiškai konfigūruojamas bei suderinamas.

Dešinėje pusėje matomas galios matuoklis pakeičia variklio sūkius rodantį tachometrą. Jis sudarytas iš trijų, lengvai identifikuojamų zonų:

  • ECO zona perteikia vairavimo stilių, prioritetą suteikdama efektyviam energijos panaudojimui,
  • POWER zona informuoja apie aktyvų vairavimo stilių, siūlydama geresnes dinamines savybes,
  • CHARGE zona vairuotojui rodo įkrovimo fazes, suteikdama galimybę kelionės metu įkrauti akumuliatorių.

Abejose prietaisų skydelio pusėse yra du indikatoriai: vienas rodo degalų, kitas – energijos atsargas. Po kiekvienu iš indikatorių rodomas kilometrais išreikštas galimas nuvažiuoti atstumas.

Apatinėje skydelio dalyje nuolat rodomas aktyvus važiavimo režimo indikatorius: jis gali būti greitai suderinamas pagal vairuotojo poreikius.

Automobilio įkrovimo metu prietaisų skydelis rodo kilometrais išreikštą galimą nuvažiuoti atstumą, akumuliatoriaus įkrovos lygį (procentais), akumuliatoriaus įkrovimo greitį (elektro-kilometrais) ir likusį laiką iki pilno akumuliatoriaus įkrovimo (valandomis ir / arba minutėmis).

i

Jutikliniame ekrane taip pat yra speciali, hibridinei pavarai skirta, meniu. Prie „pianino“ mygtukų priskirtas tiesioginis jos prieigos mygtukas, leidžiantis pasiekti naują informaciją:

  • energijos apykaitos puslapį, kuriame rodoma hibridinės sistemos veikimo būsena
  • sąnaudų statistikos puslapį, kuris atskirai nurodo elektros sąnaudas ir degalų sąnaudas.
  • Navigacijos puslapį, kuris papildytas specifine informacija:
  • lankytinų vietų sąraše esančias degalines papildo įkrovimo stotelės
  • galimą važiavimo nuotolį, vertinant važiavimą elektros pavara
  • bendrą važiavimo nuotolį, įvertinant elektros ir vidaus degimo variklių energijos atsargas.

Be to, AC puslapyje yra išankstinio salono temperatūros nustatymo sistema, kuri, priklausomai nuo aplinkos temperatūros, aušina arba vėsina saloną.

My Peugeotinformacinės priemonės

Siekiant didžiausio patogumo, buvo praplėstas „MyPeugeot“ mobiliosios programėlės turinys. Ji dabar suteikia galimybę nuotoliniu būdu nustatyti akumuliatorių įkrovimą, salono temperatūrą arba bet kuriuo metu įvertinti degalų bei elektros sąnaudas.