PLUG-IN HYBRID TECHNOLOGIJA

/image/52/2/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.483522.jpg

PEUGEOT pristato PLUG-IN HYBRID įkraunamų hibridų gamą, kaip švaresnės ir dar malonesnės ateities įrodymą.

IŠ TINKLO ĮKRAUNAMŲ HIBRIDŲ TECHNOLOGIJA

Iš tinklo įkraunamos HYBRID ir HYBRID4 pavaros sistemos sudarytos iš elektros ir vidaus degimų variklių. Jose veikia specialiai parinktas pažangiausių technologijų derinys. Jos lengvai dera tarpusavyje ir yra 100 proc. pritaikytos naudojimui.

/image/52/7/peugeot-hybrid-1809tech-314.483527.jpg

BENZININIS VARIKLIS

 1.6 L PureTech variklis buvo specialiai pritaikytas, prie jo priderinus starterį-generatorių ir specifinę aušinimo sistemą. Bendra sistemos galia siekia 180 AG versijoje HYBRID ir 225 AG – versijoje HYBRID4.

Naujoji, elektroninė-automatinė pavarų dėžė

„PureTech“ variklis veikia kartu su naująja automatine 8 laipsnių pavarų dėže e-EAT8 (8 laipsnių elektroninė efektyvi automatinė transmisija), kuri sukurta specialiai PEUGEOT PLUG-IN HYBRID serijos automobilių varikliams.

Šios transmisijos pagalba elektros motoras priekinei ašiai gali perduoti 110 AG / 80 kW galią.

Siekiant optimalaus, nepertraukiamo energijos perdavimo tarp vidaus degimo ir elektros variklių, įprastas hidraulinis sukimo momento konverteris buvo pakeistas į alyvoje besisukančią daugiadiskę sankabą. Visos šios modifikacijos suteikia papildomą 60 Nm sukimo momentą*, kuris pagerina variklio reakciją į vairuotojo komandas.

Elektra varomas galinis tiltas

Galinio, daugiasvirčio HYBRID4 versijų tilto ratus suka papildomai įmontuotas 110 AG / 80 kW elektros motoras su reduktoriumi. Jis integruotas, niekaip nepakeičiant automobilio naudingos erdvės.

Ličio jonų akumuliatorius

Automobilyje naudojamas aukštos įtampos  (300 V) ličio jonų akumuliatorius. Tiek HYBRID, tiek HYBRID4 versijose jis įrengtas po 2 eilės sėdynėmis.

Akumuliatoriaus talpa siekia nuo 11,8 kWh (HYBRID) iki 13,2 kWh (HYBRID4) – tai vieni geriausių rodiklių rinkoje. Juose saugoma energija suteikia galimybę važiuoti, naudojant išskirtinai elektros energiją. Matuojant naująja WLTP metodika, vienos įkrovos pakanka 50 kilometrų atstumui(2) (pagal NEDC metodiką 60 kilometrų(1)).

Siekiant maksimaliai išnaudoti tylaus naudojimo galimybę, elektrą naudojantis Zero Emissions režimas nustatytas kaip pagrindinis su sąlyga, kad akumuliatoriuje yra pakankamai energijos. Iki įsijungiant vidaus degimo varikliui, elektros pavara leidžia pasiekti 135 km/val. greitį.

/image/52/3/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.483523.jpg

EFEKTYVUMAS – VARDAN MALONUMO

/image/52/4/peugeot-508phev-1809pb-306.483524.jpg

Naujoji stabdymo funkcija

Vairuotojas gali įjungti stabdymo funkciją, kuri leidžia lėtinti automobilį, net neliečiant akceleratoriaus pedalo. Ši funkcija veikia kaip stabdymas varikliu ir leidžia įkrauti akumuliatorių automobiliui lėtėjant arba, pavyzdžiui, riedant nuo kalno. Važiuojant „Drive“ režimu, vairuotojas turi tik atgal pastumti ant automatinės transmisijos valdymo svirties esantį „Shift and Park by wire“ valdiklį ir taip įjungti stabdymo režimą. Dar kartą jį paspaudus, stabdymo režimas yra išjungiamas.

Nauja, elektronikos kontroliuojama stabdymo sistema

Siekiant padidinti elektrą naudojančiu režimu nuvažiuojamą atstumą, naudojama didelio energinio efektyvumo stabdymo sistema, pavadinta i-Booster. Ji kaupia stabdymo arba lėtėjimo metu regeneruojamą energiją, kuri įprastuose automobiliuose su vidaus degimo varikliais paprasčiausiai iššvaistoma šilumos pavidalu. Vietoje automobiliuose su vidaus degimo varikliais naudojamų vakuuminių siurblių „i-Booster“ naudoja elektrinį siurblį

Naujoji e-SAVEfunkcija 

Naujoji „e-SAVE“ funkcija suteikia malonumą bet kada pasirinkti elektros pavaros režimą. E-SAVE vairuotojams leidžia planuoti savo keliones, išsaugant tam tikrą dalį elektros įkrovos, reikalingos nuvažiuoti (10 arba 20 km, taip pat ir visą akumuliatoriaus energiją). Ši funkcija yra lengvai pasiekiama, ją jutikliniu ekranu pasirenkant specialioje e-SAVE meniu. Nustatyta ji matoma prietaisų skydelyje ir rodo vėlesniam naudojimui saugomą elektros energiją. Bet kada, tiesiog ant pavarų svirties esančiu valdikliu pasirinkite „Zero Emissions“ režimą, įjungdami 100 proc. elektrinį režimą.

GREITAS IR LENGVAS AKUMULIATORIŲ ĮKROVIMAS

Maksimalus akumuliatoriaus įkrovimo laikas yra:

  • mažiau, nei 7 val., naudojant standartinį elektros lizdą (įkroviklis: 3 kW, 8 A)
  • 4 valandos, naudojant didesnės galios, pvz., „Green’up“® elektros lizdą (įkroviklis: 3 kW, 14 A per 4 valandas)
  • mažiau, nei 1 valandą ir 45 minutes, naudojant ant sienos montuojamą įrangą (įkroviklis: 6 kW, 32 A – už papildomą mokestį).

Supaprastinant galimybę matyti akumuliatoriaus įkrovimo lygį, prie įkrovimo lizdo rodomas specialus indikatorius. Įjungus sistemą, specialus spalvos signalas rodo akumuliatoriaus įkrovimo progresą. 

Akumuliatoriaus įkrovimo lizdas įrengtas ant galinio kairiojo automobilio sparno, simetriškai priešais degalų įpylimo angą. Įkroviklis gali būti patogiai laikomas specialiai sukurtoje dėtuvėje.

PEUGEOT 3008  HYBRID4 :

  • Vidutinė autonomija (1): 50 km WLTP / 60 km NEDC (2)
  • Vidutinė CO2 emisija (1) : 49 g/km WLTP /  49 g/km NEDC (2)
  • Vidutinės degalų sąnaudos (1):    2,2 l/100 km  WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (2)

PEUGEOT 508 ir 508 SW HYBRID :

  • Vidutinė autonomija (1): 40 km WLTP / 50 km NEDC (2)
  • Vidutinė CO2 emisija (1) : 49 g/km WLTP /  49 g/km NEDC (2)
  • Vidutinės degalų sąnaudos (1):      2,2 l/100 km  WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (2)

(1) Preliminarūs, dar nepatvirtinti duomenys, suteikiami tik orientacijai

(2) Pagal WLTP procedūros reikalavimus pateikiami duomenys. Nuo 2018 m. rugsėjo 1 d., nauji automobiliai vertinami, remiantis pasaulinės lengvųjų automobilių bandymo procedūros (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP) metodika, kuri yra labiau atitinka realų naudojimą. Šios procedūros metu nustatomos degalų sąnaudos, CO2 emisija ir įkraunamų hibridinių automobilių energinė autonomija. WLTP procedūra atliekama realiam naudojimui artimesnėmis sąlygomis ir pakeičia iki šiol naudotą senąją „New European Driving Cycle“ (NEDC) bandymų procedūrą. WLTP metodika matuojama įkraunamų hibridinių automobilių energinė autonomija dažniausiai yra mažesnė, nei matuojant NEDC metodika. Rodomi gamos parametrai siejasi su gamoje esančių automobilių vidutiniais parametrais. Visi duomenys gali kisti, priklausomai nuo specifinės įrangos ir padangų tipo