/image/53/1/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.483531.jpg

HYBRID ir HYBRID4 (su visų ratų pavara) pavaros sistemos 2019 metų rudenį bus pasiūlytos naujuosiuose PEUGEOT 508 ir 508 SW bei PEUGEOT 3008.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4

Visur, visada

/image/53/4/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-001.483534.jpg

SUV tipo PEUGEOT 3008 pasižymi serijiniam PEUGEOT automobiliui neįprastai didele galia, o HYBRID4 versijos charakteris pasiekia naują lygmenį. Šis modelis pasižymi 4 ratų pavara ir pasiekia 300 AG / 220 kW galią atitinkantį pajėgumą.

/image/53/3/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-318.483533.jpg

Tai pasiekta, suderinus 200 AG / 147 kW „PureTech“ variklį su dviem elektros motorais (vienas priekyje ir vienas – gale), pasiekiančiais po 110 AG / 80 kW pajėgumą.

Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,5 sekundės*. 13,2 kWh talpos akumuliatorius leidžia, naudojant vien elektros energiją, nuvažiuoti 50 kilometrų, matuojant WLTP metodika(2) (60 NEDC kilometrų(1)).

/image/53/2/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.483532.jpg

4WD režimas suteikia padidintą sukibimą, važiuojant nelygiais keliais ar bekele. Rezultatas yra nepriekaištingas sukibimas: važiuojant purvinais, šlapiais, snieguotais ar vingiuotais keliais, variklių galia yra tolygiai paskirstoma visiems 4 automobilio ratams.

Galingas ir visais ratais varomas PEUGEOT 3008 HYBRID4 yra vienas iš mažiausia CO2 tarša pasižyminčių automobilių rinkoje: matuojant WLTP metodika, ji siekia 49 g/km*.

Daugiasvirtė galinė pakaba užtikrina aukšto lygio komfortą gale sėdintiems keleiviams. Jos integravimas niekaip nepaveikė naudingos salono erdvės.

HYBRID4 pavaros sistema galima tik GT versijoje ir su „Alcantara® Gris Gréval“ apdaila, suderinta su tikro ąžuolo „Grey Oak“ dekoracijomis. Bus siūlomos naujos, iš naujojo PEUGEOT 508 perimtos pagalbinės vairavimo sistemos (ADAS): adaptyvi greičio palaikymo sistema su „Stop & Go“ funkcija ir aktyvi eismo juostų palaikymo funkcija.

Praėjus keliems mėnesiams po pristatymo, šalia HYBRID4 versijos bus pasiūlyta versija HYBRID, kurios 225 AG (165 kW) pasiekiančią pavaros sistemą sudarys 180 AG / 132 kW „PureTech“ variklis bei 110 AG / 80 kW elektros motoras.

PEUGEOT 508 ir 508 SW HYBRID

Radikaliai efektyvus

Naujieji PEUGEOT 508 HYBRID ir 508 SW HYBRID suderina 180 AG / 132 kW galios „PureTech“ variklį su 110 AG / 80 kW elektros motoru, pasiekdami bendrą 225 AG / 165 kW pajėgumą.

/image/53/8/peugeot-508phev-1809tech-316.483538.jpg

Naujieji PEUGEOT 508 HYBRID ir 508 SW HYBRID suderina 180 AG / 132 kW galios „PureTech“ variklį su 110 AG / 80 kW elektros motoru, pasiekdami bendrą 225 AG / 165 kW pajėgumą.

Naujuosiuose PEUGEOT 508 ir 508 SW panaudota HYBRID pavaros sistema buvo sukurta, siekiant dar daugiau pojūčių. Ji optimizuoja bendruosius eksploatacijos kaštus, pasiekia geriausią efektyvumo lygį, pagal WLTP metodiką(2) CO2 emisijai neviršijant 49 g/km.

11,8 kWh talpos akumuliatorius leidžia, naudojant vien elektros energiją, nuvažiuoti 40 kilometrų, matuojant WLTP metodika(2) (50 NEDC kilometrų(1)).

Pavaros sistemos buvo integruotos, vengiant  bet kokių kompromisų. Išsaugojus naudingą erdvę, bagažinių talpa išlieka tokia pati, kaip ir versijose su vidaus  degimo varikliais (487 l PEUGEOT 508 atveju ir 530 l – PEUGEOT 508 SW atveju).

Šis pasiūlymas bus pateikiamas trijose versijose:

  • Allure (ir Allure Business): itin gerai įrengtas svarbiausias gamos pasiūlymas
  • GT Line – dinamiškam stiliui,
  • GT –  aukštos klasės versija su išskirtine apdaila ir unikaliais „Alcantara® Gris Gréval“ apmušalais

PEUGEOT 3008  HYBRID4 :

  • Vidutinė autonomija(1): 50 km WLTP / 60 km NEDC(2)
  • Vidutinė CO2 emisija(1): 49 g/km WLTP /  49 g/km NEDC(2)
  • Vidutinės degalų sąnaudos(1): 2,2 l/100 km  WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (2)

PEUGEOT 508 ir 508 SW HYBRID :

  • Vidutinė autonomija(1): 40 km WLTP / 50 km NEDC(2)
  • Vidutinė CO2 emisija(1) : 49 g/km WLTP / 49 g/km NEDC(2)
  • Vidutinės degalų sąnaudos(1): 2,2 l/100 km  WLTP / 2,2 l/100 km NEDC(2)
  • Preliminarūs, dar nepatvirtinti duomenys, suteikiami tik orientacijai

(2) Pagal WLTP procedūros reikalavimus pateikiami duomenys. Nuo 2018 m. rugsėjo 1 d., nauji automobiliai vertinami, remiantis pasaulinės lengvųjų automobilių bandymo procedūros (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP) metodika, kuri yra labiau atitinka realų naudojimą. Šios procedūros metu nustatomos degalų sąnaudos, CO2 emisija ir įkraunamų hibridinių automobilių energinė autonomija. WLTP procedūra atliekama realiam naudojimui artimesnėmis sąlygomis ir pakeičia iki šiol naudotą senąją „New European Driving Cycle“ (NEDC) bandymų procedūrą. WLTP metodika matuojama įkraunamų hibridinių automobilių energinė autonomija dažniausiai yra mažesnė, nei matuojant NEDC metodika. Rodomi gamos parametrai siejasi su gamoje esančių automobilių vidutiniais parametrais. Visi duomenys gali kisti, priklausomai nuo specifinės įrangos ir padangų tipo.