SITUACIJA DĖL KORONAVIRUSO (COVID-19) SKAITYKITE ČIA

Peugeot e-Boxer

/image/85/6/neuer-peugeot-e-boxer-kastenwagen-aufladen-am-arbeitsplatz.706856.jpg

2020-08.27

„Peugeot e-Boxer“ papildys gamintojo elektrinių transporto priemonių gamą

Po rekordinių 2019 m., kuriais klientams buvo pristatyti beveik 274 tūkst. lengvieji komerciniai automobiliai, „Peugeot“ pradeda naują elektrifikavimo strategijos plėtros etapą. Prie jau gaminamo „e-Expert“ pridedamas naujasis „e-Boxer“ – 100 proc. elektrinė versija, savybėmis nenusileidžianti dyzelinei.

Nuo 1994 m. gaminamo „Peugeot e-Boxer“ modelių 110 šalių įsikūrusiems klientams buvo pristatyta jau daugiau nei 1 250 000. Sėkmingo mikroautobuso gamoje nuo šiol atsiranda ir elektrinės versijos, viena įkrova galinčios įveikti iki 340 km WLTP režimu (tikslus nuvažiuojamas atstumas dar sertifikuojamas), turinčios dviejų talpų baterijas (37 ir 70 kWh), keturis kėbulo ilgius ir tris aukščius, iki 1 890 kg siekiančią maksimalią apkrovą ir krovinių skyriaus tūrį, identišką versijoms su vidaus degimo varikliais – iki 17 m3.

Europos rinkoje kasmet parduodama daugiau nei 550 tūkst. šio tipo automobilių, o „Peugeot e-Boxer“ nuolat didina savo užimamą rinkos dalį. Dabartinės mikroautobuso versijos modelių nuo 2014 m. pagaminta jau daugiau nei 400 tūkst.

Visi dyzelinio „Boxer“ privalumai

Beveik 80 proc. komercinio transporto vairuotojų prie dieną nuvažiuoja mažiau nei po 200 km, tad elektrinio „e-Boxer“ siūlomo nuvažiuojamo atstumo pakanka.

Naujajame mikroautobuso baterijos sumontuotos po grindimis, o tai suteikia praktiškumo bei galimybę pritaikyti elektrinę versiją įvairiausiems poreikiams. „e-Boxer“ yra pasirenkamas iš 3 ratų bazių (3; 3,45; 4,04 m), keturių kėbulo ilgių ir trijų aukščių. Iš viso – penkios mikroautobuso formos, kuriose telpa nuo 8 iki 17 m3 krovinio. Maksimali apkrova gali siekti iki 1 890 kg (priklauso nuo versijos).

Siūlomos trys „Peugeot e-Boxer“ kėbulo versijos: viengubos, dvigubos kabinų ir platformos.

Mikroautobuso salone gausu įvairių dėtuvių, o prie vairo įrengti trys pavarų dėžės režimų perjungimo mygtukai: „D“ (judėjimo į priekį), „N“ (neutrali pavara) ir „R“ (judėjimo atgal).

Specialiame vidaus galinio vaizdo veidrodėlyje įrengtame ekrane rodoma automobilio informacija: baterijos įkrova, likęs nuvažiuoti atstumas, įtampa, važiavimo režimas (D, N arba R).

Pasirinkus „Premium“ apdailą mikroautobuse montuojama „Bluetooth“ garso sistema su 5 colių lietimui jautriu ekranu bei valdymo mygtukais ant vairo, taip pat galiniai statymo jutikliai, oro kondicionierius, automatiškai įsijungiančios šviesos bei valytuvai, elektra valdomi bei šildomi išoriniai veidrodėliai.

Papildomos įrangos sąraše technologijų yra dar daugiau: navigacija su 9 colių lietimui jautriu ekranu, galinio vaizdo kamera, aktyvi „Safety Brake“, greičio ženklų atpažinimo, nematomos zonos stebėjimo, „Grip Control“ pravažumo ir nusileidimo nuokalne „Hill Descent Control“ sistemos, automatiškai perjungiamos tolimosios šviesos, apsauga nuo išvažiavimo iš eismo juostos „Line Crossing Alert“, kruizo kontrolė, įspėjimas apie atvažiuojantį skersinį eismą, LED dienos šviesos žibintai.

Visiškai elektrinė technologija

Į naująjį „Peugeot e-Boxer“ montuojamas elektrinis variklis, pasiekiantis 90 kW (122 AG) pajėgumą ir 260 Nm sukimo momentą vos spustelėjus akceleratorių be jokios vibracijos, garso, pavarų perjungimų ar anglies dioksido emisijų.

Į važiuoklę įmontuotas energijos rekuperacijos mechanizmas, veikiantis atleidus akceleratorių arba stabdant. Didžiausias mikroautobuso greitis yra ribojamas iki 110 km/val., o 4 tonų bendrosios masės versijoje – iki 90 km/val. 

Mikroautobuso baterijos sumontuotos po grindimis, tad nedaro jokios įtakos krovinių skyriaus talpai. Tokia konfigūracija taip pat didina kėbulo tvirtumą ir stabilumą, o optimalus masės paskirstymas leidžia mėgautis vairavimu.

Ličio jonų baterijų talpa yra 37 arba 70 kWh. L1 ir L2 kėbulo ilgių versijos komplektuojamos su 37 kWh baterijomis ir užtikrina iki 200 km nuvažiuojamą atstumą (šis skaičius dar sertifikuojamas) naujuoju WLTP režimu. L3 ir L4 versijos bei L2 platforma komplektuojamos su 70 kWh talpos baterija, užtikrinančia iki 340 km nuvažiuojamą atstumą be įkrovimo (taip pat dar sertifikuojamas).

„e-Boxer“ standartiškai tiekiamas kartu su dvigubu krovikliu, kurį galima naudoti 7 ir 22 kW įkrovos stotelėse, tokios įprastai diegiamos namuose ar darbo vietoje.

37 kWh talpos baterija iki 80 proc. įkrovos 50 kW galios viešojo įkrovimo stotelėje bus įkrauta per 45 min., o 70 kWh – per 1,5 val. 37 kWh baterija įkraunama naudojant 22 kW „Wall Box“ stotelę bus visiškai įkrauta per 2 val., 70 kWh – per 4 val., o naudojant 7,4 kW „Wall Box“ – atitinkamai per 6 ir 12 val.

Naujojo „Peugeot e-Boxer“ pardavimas Europoje prasidės ketvirtą šių metų ketvirtį.