Motion & e-Motion

i

2019-02-20

Elektromobilių gamyba keičia „Peugeot“ šūkį

„Peugeot“ į savo logotipą prideda šūkį „Motion & e-Motion“, simbolizuojantį naują etapą prekės ženklo istorijoje ir visų „Peugeot“ modelių elektrifikavimą nuo 2019 m. Ženevos automobilių parodoje visuomenei bus pristatytas atnaujintas „Peugeot“ simbolis – heraldinis liūtas.  

2010 metais, minint 200-ąsias prekės ženklo metines, „Peugeot“ logotipe pasirodė šūkis „Motion&Emotion“ (išvertus į lietuvių kalbą reiškiantis „Judėjimas ir emocijos“), kuris sustiprino bendrovės pozicijas didžiausių automobilių gamintojų tarpe tiek produktų, tiek paslaugų atžvilgiu. Šis šūkis nustatė inžinierių ir dizainerių bendradarbiavimo kryptį, kuri yra būdinga prekės ženklui nuo pat 1810 m., remiantis idėja, jog, pasak „Peugeot“, emocijos visada buvo vairavimo patirties pagrindas. 

Dabar pridėta raidė „e“ reiškia melsvai žalius elektros blyksnius, simbolizuojančius „Peugeot“ vaidmenį pereinant prie naujų energijos šaltinių. Su šūkiu „Motion & e-Motion“ jau pristatomas koncepcinis automobilis „Peugeot e-Legend Concept“, taip pat įkraunami hibridiniai varikliai, kurie iki metų pabaigos bus įmontuoti į „Peugeot 3008“, sedanus „Peugeot 508“ ir šeimos automobilius „Peugeot 508 SW“. Po šių metų Ženevos automobilių parodos naujasis šūkis bus naudojamas visose šalyse ir visose firminio stiliaus priemonėse: interneto transliacijose įvairiuose ekranuose, spaudiniuose, renginiuose, automobilių salonuose, televizijos reklamose ir vaizdo įrašuose.

Taip pat pasikeitė „Peugeot“ prekės ženklo ambasadorius – heraldinis liūtas. Pernai Ženevos automobilių parodoje pristatyta „Peugeot“ dizaino laboratorijoje sukurta įspūdingo dydžio skulptūra, skirta paminėti emblemos 160-mečiui, simbolizuojanti pasididžiavimą prekės ženklu, jo jėgą ir išskirtinę kokybę. Šiemet Ženevoje liūtas atgis, žaižaruodamas žalios ir mėlynos šviesos efektais bei veidrodiniais atspindžiais ant aptakaus skulptūros paviršiaus. Emblemos elektrifikavimas simbolizuoja prekės ženklo įžengimą į naujų energijos šaltinių erą.

Su naujuoju šūkiu ir 208 metų istorija „Peugeot“ toliau didina savo patikimumą: vairavimo malonumas ir emocijos elektrinių automobilių eksploatacijoje vaidins itin svarbų vaidmenį.

„Peugeot“

Kiekvienas „Peugeot“ automobilis klientams užtikrina jaudinančią vairavimo patirtį ir visišką pasitenkinimą, aptakų dizainą ir nepriekaištingą kokybę. Bendrovė turi daugiau kaip 10 000 salonų apie 160-tyje pasaulio šalių, kuriuose pernai parduota daugiau kaip 1,74 mln. automobilių.