Galima rinktis du E-3008 apdailos lygius: „Allure“ ir GT. Dvispalviai pastarosios versijos automobiliai išsiskirs juodu stogu, „Alcantara“ odos apmušalais, 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais, „Pixel LED“ priekiniais žibintais, elektra valdomu bagažinės dangčiu, šildomomis priekinėmis sėdynėmis ir vairu, indukciniu išmaniųjų įrenginių įkrovikliu, „PEUGEOT Panoramic i-Cockpit“ salonu su įspūdingu 21 colio įstrižainės ekranu, pritaikomais „i-Toggles“ jungikliais bei nuolat prijungta „i-Connect Advanced“ informacijos ir pramogų sistema.
Atnaujintas, nuo „PEUGEOT i-Cockpit“ neatsiejamas kompaktiškas vairas išsaugojo šią išskirtinę savybę, be to, buvo modernizuota bei sumažinta jo centrinė dalis: dabar ji „izoliuota“ nuo vairo stipinų, tad sukuria sklandantį efektą, panašų į tą, kurį perteikia panoraminis prietaisų skydelis.
Dar viena ryški E-3008 naujovė yra priekinės sėdynės – jos gali būti su komfortą didinančiomis prisitaikančiomis šoninėmis atramomis. Pirmą kartą PEUGEOT modelyje šios atramos yra reguliuojamos elektra. Jos leidžia tiksliai prisitaikyti prie keleivio kūno formos. GT apdailos versijoje sėdynės yra vėdinamos ir masažuojamos, taip pat šildomos gale.
Vienas svarbiausių tikslų projektuojant E-3008 buvo sukurti sveiką atmosferą automobilio salone. To siekiant įrengta oro kokybės sistema (AQS). Ji nuolat vertina į saloną patenkančio oro kokybę ir, jeigu reikia, akimirksniu įjungia recirkuliaciją.
Be šių patobulinimų, E-3008 modelyje įdiegta pusiau autonominio vairavimo galimybę suteikianti „Drive Assist Plus“ sistema. Dėl daugybės jutiklių šis aukštųjų technologijų derinys palaiko pusiau automatinį eismo juostos keitimą, ankstyvąsias greičio rekomendacijas ir kitas funkcijas, taip pat „Stop&Go“ funkciją turinčią adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą.