„Peugeot 508“ tapo geriausiu Lietuvos automobiliu

508 coty lt

30.11.2018

Naujasis „Peugeot 508“ tapo geriausiu Lietuvos automobiliu

Naujasis ketverių durų kupė „Peugeot 508“ iškovojo „Lietuvos metų automobilio 2019“ titulą. Finaliniame rinkimų vakare praėjusį ketvirtadienį modernų automobilį pačiu geriausiu išrinko kompetentinga dešimčiai įvairių šalies leidinių atstovaujančių žurnalistų komisija. Tai – ne vienintelis „Peugeot 508“ laimėjimas prestižiniuose lietuviškuose rinkimuose, išskirtinis modelis buvo įvertintas specialiu apdovanojimu „Už dizainą“.

„Tikėjau, kad galime patekti į geriausiųjų trejetuką, tačiau apie pergalę svajoti nedrįsau – šiemečiuose rinkimuose konkurencija buvo labai didelė. Kiekvienas toks įvertinimas svarbus ne tik mums, bet ir klientams – tai kokybės ženklas, parodantis, kad automobilis turi puikiai subalansuotą važiavimo savybių, praktiškumo ir kainos santykį“, – teigia „Peugeot“ importuotojo atstovas Lietuvoje Vitalijus Eidimtas.

Sėkmė – ir Europoje

Startavę spalio 27 d., „Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimai finišavo lapkričio 29 d. Jų metu automobilius bandė ne tik dešimties transporto žurnalistų komisija, bet ir kitų sričių specialistai – išmaniųjų sistemų technologai, pakabų inžinieriai, mokslininkai ir dizaineriai.

„Peugeot 508“ puikiai pasirodė bandymuose ant slidžių paviršių Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome, jo stabdymo efektyvumą Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto katedros mokslininkai įvertino kaip gerą, o autonominio stabdymo sistemos veikimą – nepriekaištingą.

Tai – ne vienintelis puikus šio gamintojo pasirodymas lietuviškuose automobilių rinkimuose pastaraisiais metais. Krosoveris „Peugeot 5008“ praėjusiame konkurse buvo pripažintas geriausiu šeimos automobiliu, 3008 – dar metais anksčiau įvertintas už dizainą.

Puikūs rezultatai „Peugeot“ lydi ir Europos metų automobilio rinkimuose, kuriuose geriausiąjį renka 38 žurnalistai iš Jungtinės Karalystės, Italijos, Vokietijos ir kitų senojo žemyno valstybių. „Peugeot 508“ buvo atrinktas į finalininkų septintuką ir 2019-ųjų pavasarį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje paaiškės, ar jis bus pripažintas geriausiu Europoje.

Tokį apdovanojimą – „Europos metų automobilio“ – pastaraisiais metais gavo du „Peugeot“ modeliai. 308 hečbekas geriausiu pripažintas 2014-aisiais, o krosoveris 3008 – 2017 m. Abu šie modeliai lietuviškų rinkimų finaluose tais pačiais metais užėmė trečiąsias vietas.

Iš viso 3008 krosoveris yra gavęs 47 apdovanojimus įvairiose šalyse ir tapo labiausiai apdovanotu  pastaraisiais metais sukurtu „Peugeot“ modeliu.

Naujas požiūris į automobilį

Naujasis „Peugeot 508“ yra vienas pirmųjų rinkoje ketverių durų kupė kėbulą turinčių automobilių. Nepaisant žemėjančios stogo linijos, jo interjere ganėtinai erdvu – tiek ant galinės, tiek ant priekinių sėdynių gali patogiai įsitaisyti įvairaus sudėjimo žmonės. Modernaus interjero pagrindas – vairuotoją supanti „Peugeot i-Cockpit®“ sistema, kurią sudaro patogus nedidelis vairas bei du dideli ekranai. Priešais vairuotojo akis matomi pagrindiniai automobilio duomenys kaip greitis bei variklio apsisukimai, o kiek dešiniau – 10 colių lietimui jautrus ekranas, kuriame valdomos daugelis funkcijų (klimato kontrolė, garso sistema ir kitos).

Automobilyje montuojami dviejų galingumų benzininiai ir trijų – dyzeliniai varikliai, visi jie atitinka griežčiausius ekologijos reikalavimus „Euro 6.2“. Benzininiai „PureTech“ varikliai pasiekia 180 arba 225 AG, dyzeliniai „BlueHDI“ – 130, 160 arba 180 AG.

Ketverių durų kupė „Peugeot 508“ Lietuvoje kainuoja nuo 25 900 Eur. Jau standartinėje įrangoje jis turi automatinę 8 laipsnių pavarų dėžę, eismo juostų palaikymo sistemą, automatinius žibintus, galinius parkavimo jutiklius, šildomas sėdynes, dviejų zonų klimato kontrolės sistemą ir įvairią kitą komforto bei saugumo įrangą.

Papildomai užsakomos įrangos sąraše yra tokios novatoriškos technologijos kaip infraraudonųjų spindulių kamera, užfiksuojanti visus prie kelio esančius žmones bei šiltakraujus gyvūnus, autonominio stabdymo, beraktė automobilio atrakinimo bei užrakinimo sistemos, automatinis tolimųjų ir artimųjų šviesų perjungimas.