Aistros automobiliams įkvėpta, Peugeot visada išlaikė konkurencijos dvasią. Tiek automobilių sporto ištakose, tiek šiomis dienomis, jos gausios pergalės prisideda prie komercinės jos automobilių sėkmės.
Nuo lenktynių Paryžius-Bordo-Paryžius, 7 tipo Peugeot klasifikuojamas 1 vietoje, kiti 3 dalyvaujantys Peugeot patenka į pirmas 4 vietas. Michelin prisideda prie šios pergalės aprūpindama Peugeot pirmomis pripučiamomis padangomis.
Revoliucinga L76 (ir jo versijų) serija laimi Prancūzijos Grand Prix 1912–1913 metų lenktynes ir Amerikos 500 mylių Indianapolio lenktynes 1913, 1916 ir 1919 metais.
302-asis ir 402-asis Darl’mat sužibėjo 24 valandų Mans lenktynėse. 1938-aisias, CORTANZE-CONTET ekipažas užėmė 5 vietą bendroje įskaitoje ir 1 vietą tarp 2 l.
East African Safari ralyje PEUGEOT 404 5 kartus užėmė 5 vietą bendroje įskaitoje ir kitas 4 pirmas vietas savo kategorijoje (1963, 1966, 1967, 1968 m.).
PEUGEOT Berline 504 ir Coupé 504 V6 du kartus laimi Bandama ralyje ir du kartus Maroko ralyje (1975, 1976 m.), taip pat ir Safari ralyje bei Côte d'Ivoire ralyje 1978-aisiais.
Vadovaujant sporto direktoriui Jean TODT, 205 Turbo 16 demonstruoja labai didelį greitį, skina pergales (konstruktoriaus ir piloto čempiono titulus) ir tampa legenda.
Jo sėkmė rado atgarsį plačiojoje publikoje padidindama 205-ojo pardavimus ir leisdama Peugeot vėl pakelti galvą po sunkaus ekonominio laikotarpio.
Iš karto po dviejų pergalių ir rekordų Pikes Peak lenktynėse, 405 T16 laimi 1989-ųjų ir 1990-ųjų Paryžiaus – Dakaro lenktynes.
905-asis skina 3 pergales 91-aisiais ir 5-ias 92-aisais, kurių vienos Mans 24 valandų lenktynės, ir tampa pasaulio čempionu. 93-aisiais buvo šlovės viršūnė Mans istorijoje, 905-asis užėmė visas 3 vietas ant podiumo.
908-asis Turbo Diesel FAP sublizgėjo ištvermės bandymuose: 2-a vieta 2007-aisiais ir 2008-aisiais 24 valandų Mans lenktynėse.
908-asis 2009-aisiais laimi du kartus ir 2011-aisiais užima 2, 3, 4 ir 5 vietas, laimėdamas LMS čempionatą.
Peugeot susprogdina Pikes Peak viršukalnės rekordą su 208 T16 ir devynis kartus Ralio čempionu, Sébastien LOEB. 878-ojo istorinis laikas 8min 13s vis dar nepagerintas.
Po pirmų Dakaro lenktynių Pietų Amerikoje, Peugeot 2008 DKR pasižymėjo dviguba pergale Kinijos šilko kelio ralyje su Stéphane PETERHANSEL 1oje vietoje ir Cyril DESPRES, 2-oje.
Peugeot-Hansen komanda - FIA World RX komandų pasaulio čempionė.
Praėjus vos metams po jo grįžimo į rallye-raid, PEUGEOT buvo karūnuota Dakaro ralyje su lenktynių istorijoje labiausiai ribota komanda, PETERHANSEL / COTTRET. Po 6 mėnesių, jų komandos kolegos Cyril DESPRES / David CASTERA nugalėjo Šilko kelio ralyje tarp Maskvos ir Pekino.
Po jo sužibėjimų Dakare su PEUGEOT Total komanda (1 bandymu 4 etapo pergalės, Sébastien LOEB tais pačiais metais prisijungia prie Peugeot-Hansen komandos ralyje Rally-Cross. PEUGEOT laimi pasaulio konstruktoriaus vicečempiono titulą su 208WRX.
Dakaro podiumas 100 % PEUGEOT su automobiliais 3008DKR ir pilotais
Tas pačias metais, SUV PEUGEOT 3008 serijos modelis paskelbiamas „Metų automobiliu“.
NAUDINGOS NUORODOS
GAMOS PRISTATYMAS
Peugeot svetainės žemėlapis