PEUGEOT 308

„Peugeot“ dizaineriai ir inžinieriai sukūrė ryškų, intuityvų, ultra modernų sportiško dizaino hečbeką, suteikiantį visiškai unikalius vairavimo potyrius.

4 PRIEŽASTYS PASIRINKTI NAUJĄJĮ PEUGEOT 308

DIZAINAS

/image/71/4/qualite_1.43714.jpg

PEUGEOT I-COCKPIT

/image/99/7/peugeot-308-2015-031-fr.img.50997.jpg

EFEKTYVUMAS

/image/73/9/peugeot_308_berline_bluehdi_960x460.43739.jpg

KOKYBĖ

/image/71/5/pur_design.43715.jpg

PEUGEOT I-COCKPIT

/image/79/0/25.43790.jpg

„Peugeot 308“ vairuotojas sėdi lyg tikrame lėktuvo kokpite: tai – išskirtinai pažangus ir neįtikėtinai komfortabilus „Peugeot i-Cockpit“.

Šis kūrinys, 2013 metais, 29-ame Tarptautiniame automobilių festivalyje apdovanotas „Gražiausio interjero dizaino“ prizu, apima eilę ypatybių, įskaitant mažesnį, sportiškesnį vairo ratą, akių lygyje esantį aiškaus ir švaraus dizaino ekraną bei akių lygyje esantį prietaisų skydelį.

Jis taip pat apima ir didelį, 9,7 colio įstrižainės jutiklinį ekraną. Pakreiptas link vairuotojo, šis aukštųjų technologijų įrenginys suteikia intuityvią prieigą prie daugybės naujojo „Peugeot 308“ funkcijų ir programų.

DIZAINAS

i

Itin minimalistinis naujojo „Peugeot 308“ stilius yra unikalus automobilių industrijoje. Naujojo „Peugeot 308“ glotnios, preciziškos ir sportiškos, kėbulą apglėbiančios linijos perteikia grakštumą ir efektyvumą. Ši technologijų elegancija gerai matyti ir „i-Cockpit“ vairuotojo poste su gerai išdėstyta, erdvia priekine dalimi ir ypač švaraus dizaino apdailos akcentais.

EFEKTYVUMAS

Naujojo „Peugeot 308“ masė sumažinta 140 kg, jo įrangoje panaudota daugybė efektyvumą didinančių technologijų. Naujasis, turbobenzininis, trijų cilindrų „PureTech“ variklis

„Peugeot 308“ su „1,2L PureTech 130 S&S“ varikliu pristato naują, trijų cilindrų, turbobenzininį „PureTech“ variklį su mechanine, 6 laipsnių, transmisija arba automatine, 6 laipsnių, pavarų dėže EAT6 („Efficient Automatic Transmission 6“). Šis kompaktinis variklis yra pirmaujančių technologijų ir efektyvumo koncentratas.

„BlueHDi“ technologija „BlueHDi“ yra oficialus Euro 6 taršos standartą atitinkančių markės dyzelinių variklių pavadinimas. Ši technologija drastiškai sumažina NOx (per 90 proc.) ir CO2 taršą bei degalų sąnaudas, tuo pat metu eliminuodama 99,9 proc. smulkiųjų dalelių.

 „Peugeot 308“ siūlomas su trijų versijų „BlueHDi“ varikliais: „1.6 l BlueHDi 100“ su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, „1.6l BlueHDi 120“ su 6 laipsnių mechanine transmisija ir „2.0 l BlueHDi 150“ su mechanine arba automatine 6 laipsnių transmisija EAT6 („efektyvi automatinė transmisija 6“).

EAT6 Transmisija
Automatinė 6 laipsnių transmisija EAT6 („efektyvi automatinė transmisija 6“) sukurta tam, kad drastiškai sumažintų CO2 taršą ir užtikrintų tiek pavyzdingai sklandų veikimą, tiek aukščiausio lygio valdymo savybes.

.

KOKYBĖ

/image/59/3/peugeot-308-2015-007-fr-test8.122593.122593.jpg
/image/71/4/qualite_1.43714.jpg

Kiekvienoje dizaino stadijoje naujasis „Peugeot 308“ tobulėjo dėl atidaus jo kūrėjų dėmesio nepriekaištingam kokybės lygiui. Iš pat pirmo žvilgsnio matyti, kad aukščiausios lygos naujojo „Peugeot 308“ charakteris – jo genetikos dalis yra kiekviename panaudotame apdailos elemente ir medžiagoje.

PEUGEOT 308 ACTIVE PLUS SPECIALUS MODELIS

308 active plus

PEUGEOT 308 ACTIVE PLUS PURE TECH 110  Standartinė įranga;

  • Dviejų zonų automatinis oro kondicionierius
  • 16 colių lengvo lydinio ratlankiai „Quartz“
  • 9,7 colio spalvotas jutiklinis ekranas
  • ABS + ESP st abilumo kontrolė
  • Galiniai parkavimo davikliai
  • Priekinių sėdynių šildymas
  • Priekiniai rūko žibintai
  • LED dieniniai žibintai

  • LIZINGO PASIŪLYMAI

NUOTRAUKOS IR VAIZDO ĮRAŠAI

SURASKITE PREKYBOS ATSTOVĄ

Atrodo, nepavyksta atsisiųsti. Prašome pabandyti vėliau. Jeigu trukdžiai išlieka, susisiekite su mumis

SUŽINOKITE DAUGIAU