i

i

/image/16/8/tranche-welovedust-640x480.251168.jpg

2018 metais Dakaro ralis švęs savo 40-ąjį gimtadienį. Iki šiol Peugeot laimėjo ralį šešis kartus  pirmoji pergalė buvo iškovota prieš 30 metų, kai 1987 metais automobiliu Peugeot205 T16 Grand Raid lenktyniavo legendinis Aris Vatanenas. Beje, renginys Pietų Amerikoje atšvęs savo 10-ąjį gimtadienį.

Po paskutinio bandomojo važiavimo Maroke Peugeot Total komanda yra visiškai pasiruošusi sausio 6  20 dienomis vyksiančiam Dakaro raliui. Naujuoju lenktynių liūtu  Peugeot3008 DKR Maxi   poromis startuos Stephane Peterhanselas/Jeanas Paulis Cottretas, Sébastienas Loebas/Danielis Elenas, Carlosas Sainzas/Lucas Cruzas ir Cyrilas Despresas/Davidas Castera. Komandų laukia 10 000 km lenktynių trasa, pasižyminti sunkiausiomis pasaulyje sąlygomis  per Peru, Boliviją ir Argentiną.

MŪSŲ KOMANDOS

PEUGEOT 3008 DKR Maxi

Nors Peugeot Total komandos ekipažai išliks tie patys, jų lenktyniniuose automobiliuose buvo atlikta keletas esminių pakeitimų, padidinančių automobilių galią, taip pat, jie gavo naują pavadinimą  Peugeot 3008DKR Maxi. Iš Peugeot 3008 visureigio kilęs automobilis yra 3 litrų talpos, turi du turbininius variklius ir galinius varomuosius ratus. Stabilumui ir valdomumui pagerinti buvo 20 cm paplatintos automobilių tarpvėžės ir patobulintos pakabos.

Visos keturios komandos išbandė naująjį Peugeot 3008DKR Maxi nuvažiuodamos virš 18 000 kilometrų Maroke, Portugalijoje ir Prancūzijoje. Naujos taisyklės, taikomos lenktyniniams automobiliams, nėra palankios įguloms. Peugeot turėjo padidinti automobilių svorį, o varžovai galėjo jį sumažinti. Tačiau, kaip visada, Dakaro ralyje didžiausias iššūkis yra pats renginys.

Ilgis 4 312 mm
Plotis 2 400 mm
Aukštis 1 799 mm
Rato pagrindas 3 000 mm
Transmisijos tipas 2 ratų varymo sistema 
Variklis 360 A/J V6 bi turbodyzelinis 
Sukimo momentas 800 Nm
Pavarų dėžė nuosekliojo perjungimo 
Disko diametras 355 mm

IŠ DULKIŲ Į KELIUS

BEST-OF

/image/16/3/pc05-guys-1280x400.251163.jpg