/image/90/8/wk3816-technologie-1210x370.143908.jpg

Efektyvumas

Vienas iš svarbiausių PEUGEOT, kaip automobilių gamintojo, rūpesčių yra įsipareigojimai aplinkos apsaugai, kurie mums žengia išvien su vairavimo malonumu. PEUGEOT inžinieriai ir dizaineriai priėmė šį iššūkį, pateikdami visą eilę efektyvių sprendimų.

„PureTech“ VARIKLIAI

/image/90/2/1_2lpuretech_1408tech002bis.143902.jpg

PEUGEOT pristato savo naujų, 3 cilindrų „PureTech“ variklių gamą. Visi jie išsiskiria efektyvumu ir pažangiausiomis technologijomis.

Šie nauji varikliai yra lengvesni ir kompaktiškesni, o sumažintas svoris ir dydis leidžia pasiekti geresnį energetinį efektyvumą. Mes taip pat optimizavome degalų sąnaudas ir minimaliai sumažinome trintį – du esminius faktorius, lemiančius aukščiausio lygio pajėgumą.

Net veikdami mažiausiais sūkiais, „PureTech“ varikliai jums suteikia unikalų vairavimo malonumo lygmenį. Maksimalų sukimo momentą – 230 Nm (galingiausioje versijoje) pasiekdami, esant vos 1 750 aps./min, jie pasižymi geriausiomis rinkoje didelės galios žemų sūkių diapazone charakteristikomis. 95 proc. sukimo momento pasiekiama diapazone tarp 1 500 ir 3 500 aps./min, todėl galia visuomet išlieka aukščiausiame lygyje.

Nepaisant išskirtinio pajėgumo, šie nauji varikliai yra itin ekonomiški. Lyginant su tokios pat galios 4 cilindrų varikliu, jų degalų sąnaudos ir CO2 tarša sumažėjo iki 25 proc. Tai reiškia, kad 100 km kelio sutaupoma apie 1,5 litro degalų, visiškai neaukojant vairavimo malonumo. „PureTech“ variklis padėjo naujajam „Peugeot 308“ sumušti pasaulio rekordą, nuvažiuojant didžiausią atstumą su vienu degalų baku

„BlueHDi“ VARIKLIAI

 Sukūrusi efektyviausiai taršą sumažinusią sistemą rinkoje, PEUGEOT dabar patvirtina savo lyderystę aplinkosaugos srityje.

Markės Euro 6 dyzeliniams varikliams suteiktas „BlueHDi“ pavadinimas. Jie aukščiausio lygio galią suderina su minimalia tarša.

„BlueHDi“ technologija siūlo išskirtinę oksidacinio katalizatoriaus, SCR (selektyvaus katalitinio neutralizavimo) ir FAP (smulkiųjų dalelių filtro) sistemos kombinaciją, leidžiančią variklio išmetamus azoto oksidų (NOx) junginius sumažinti iki 90 proc., o CO2 taršą sumažinti iki 82 g/km, tuo pat metu kartu sumažinant degalų sąnaudas ir eliminuojant 99,9 visų kietųjų dalelių.

„BlueHDi“ technologija atitinka taršos standarto Euro 6 reikalavimus. Ši technologija bus naudojama visuose PEUGEOT dyzelinu varomuose modeliuose, siūlydama didžiausią potencialą aplinkos apsaugos standartų atžvilgiu.

EAT6 AUTOMATINĖ TRANSMISIJA

/image/90/3/eat6_1408tech001bis.143903.jpg
/image/90/4/308sw_1401pc066.143904.jpg

 Naujoji EAT6 (6 laipsnių efektyvi automatinė transmisija) automobilio ekonomiškumą suderina su jūsų vairavimo malonumu.

Ji buvo sukurta tam, kad žymiai sumažintų CO2 taršą, tuo pat metu išlikdama pavyzdingai lengvai ir patogiai naudojama.

Jos „Quickshift“ technologija suteikia ypatingai tolygų važiavimą, o jos pavarų perjungimo greitis yra vienas iš didžiausių rinkoje.

Tai reiškia, kad dabar išmetamo CO2 taršos skirtumas tarp versijų su mechaninėmis ir automatinėmis transmisijomis sudaro 5 g/km, o EAT6 yra ypatingai geras pasirinkimas, derinant vairavimo malonumą ir degalų sąnaudas.

STOP AND START

Benzininiuose varikliuose naudojama „e-HDi“ technologija žinoma „Stop & Start“ pavadinimu (pastaba: Automatinė variklio išjungimo ir užvedimo sistema.).

Idealiai tinkama važinėjimui mieste, „Stop & Start“ įranga automatiškai išjungia, pavyzdžiui, prie šviesoforo, sustojusio automobilio variklį. Kai tik vairuotojas pasiruošia važiuoti tolyn, variklis greitai ir švelniai užsiveda.

Tai suteikia eilę privalumų: geriau kontroliuojamos degalų sąnaudos (5 proc mažiau, nei įprastam automobiliui važiuojant intensyviame miesto eisme), sumažinama CO2 tarša (išjungtas variklis visiškai neteršia oro), be to, stovintis automobilis neskleidžia ir jokio triukšmo.

Trumpiau – „e-HDi“ technologija jums leidžia suderinti aplinką tausojantį pajėgumą su visais vairavimo malonumais!

Prisiderinant prie įvairiausių vairavimo režimų, „Stop & Start“ taip pat gali būti ir išjungtas.

PALEGVĖJIMAS

Atsisveikinkite su viršsvoriu! Naujausiems modeliams PEUGEOT paskyrė visas savo inžinerines žinias, automobilius padarydamas lengvesniais ir kompaktiškesniais. Kiekvienas naujai sukurtas elementas, kiekviena panaudota technologija, kiekvienas atskiras komponentas – visa tai rūpestingai apgalvota, sumažinant automobilio svorį.

Rezultatas yra bendrojo svorio sumažinimas, kartu sumažinęs degalų sąnaudas ir CO2 taršą. Visa tai padaryta, išvengiant bet kokių kompromisų saugumo ir dinamikos srityse.

REALI EKONOMIJA

Siekdama klientams suteikti geresnę informaciją, „PSA Group“ siūlo pasinaudoti nepriklausomų ekspertų sertifikuotais duomenimis apie realias degalų sąnaudas. Ši naujoviška iniciatyva sukurta kartu su „NGO Transport & Environment“ (pastaba : Europos specializuota aplinkos apsaugos asociacija „Transport & Environment.) ir su Prancūzijos gamtos apsaugos asociacijomis(pastaba : France Nature Environnement). Jos kartu sudarė specialų protokolą realių degalų sąnaudų matavimui, kurį patvirtino „Bureau Veritas“(pastaba :„Bureau Veritas“: Pasaulinė inspekcijos, sertifikavimo ir laboratorinių testų bendrovė.).

Šis protokolas apima degalų sąnaudas realiomis sąlygomis, įvairiai keliais (mieste, užmiestyje ir magistralėje) nuvažiuojant 92,3 km atstumą. Vertinami automobiliai važiuoja viešaisiais keliais su reljefu, esant įprastoms eismo sąlygoms. Juose yra keleiviai, bagažas, įjungta klimato kontrolės arba šildymo sistema (pastaba :Priklausomai nuo šių prielaidų ir sąlygų, skelbiami skaičiai visuomet skiriasi nuo ES patvirtintų degalų sąnaudų. Todėl jie neturi apibendrintos vertės išraiškos. Su matavimų protokolu galite susipažinti „PSA Group“ tinklalapyje, adresu www.groupe-psa.com.).

Tokiu būdu „PSA Group“ demonstruoja savo skaidrumą pirkėjų atžvilgiu.

* Labai žemas pasipriešinimas riedėjimui

HYbrid4

/image/89/9/peugeot_gam_2013_003_fr.143899.jpg
/image/90/0/3008hybrid4_1007tech_dbis.143900.jpg
/image/90/1/peugeot_3008hy4_2013_028_fr.143901.jpg

Su savo „HYbrid4“ varikliu „Peugeot“ įrodo, kaip ekologiškumą įmanoma suderinti su neprilygstamais vairavimo pojūčiais.

Būdama pirmoji pasaulyje hibridinė pavaros sistema su turbodyzeliniu varikliu, „HYbrid4“ technologija vairuotojams leidžia pasirinkti bet kuriai kelionei tinkamiausią važiavimo režimą.

Šia ypatybe nepaprastai lengva naudotis: centrinėje konsolėje esantis valdiklis leidžia pasirinkti vieną iš 4 skirtingų važiavimo režimų: „Auto“ (įprastam važiavimui, naudojant tiek elektrą, tiek dyzeliną), „Sport“ (geresnei dinamikai), „Electric“ (tyliam, aplinkos neteršiančiam važiavimui) ir „4 Wheel Drive“ (geresniam sukibimui, važiuojant bet kokia danga).

HYbrid Air

/image/90/5/208hybridfe_1302cgi002.143905.jpg

 „HYbrid Air“ yra nauja hibridinė pavaros sistema, naujausios kartos 3 cilindrų benzininį variklį suderinanti su suspausto oro varikliu.

Inteligentiška ir pažangi „HYbrid Air“ sistema prisitaiko prie jūsų individualaus vairavimo stiliaus.

Priklausomai nuo situacijos ir vairavimo režimo, variklis automatiškai pasirenka geriausiai tinkantį režimą: suspausto oro (nulinė tarša), benzino, arba kombinuotą.

Važiuojant mieste, suspausto oro režimas veikia 80 procentų kelionės laiko. Užmiestyje arba magistralėje automobilis rinksis benzino režimą.

Ši technologija garantuoja radikaliai sumažintas degalų sąnaudas ir CO2 taršą bei įtvirtina esminį pasiekimą – 2,0 l/100km siekiančias degalų sąnaudas.

ELEKTRA

/image/90/6/ion_2010_041_fr.143906.jpg

Lengvieji komerciniai automobiliai, automobiliai, motoroleriai ir dviračiai – „Peugeot“ šiandien yra vienintelis gamintojas, siūlantis tokią elektra varomų transporto priemonių gamą.

Nepaisant jų išskirtinio ekologiškumo – jokios kenksmingos taršos, jokio CO2 ir ypatingai nedidelių eksploatacinių sąnaudų – šios transporto priemonės suteikia švaraus važiavimo pojūtį, išlikdami tylūs ir negeneruojantys jokių vibracijų.

Susipažinkite su „iOn“ – 100 procentų mažą automobilį, tobulai pritaikytą važinėjimui mieste ir naująjį „Partner Electric“ – miesto profesionalams sukurtą elektra varomą furgoną.

Šiems automobiliams energiją tiekia pažangiausi ličio jonų akumuliatoriai. Įkraunami iš buitinio arba specialiai pritaikyto elektros lizdo, jie siūlo pakankamą akumuliatoriaus atsargų resursą, akimirksniu suteikdami reikiamą energiją.

„iOn“ ir „Partner Electric“ automobiliai gali susigrąžinti energiją riedėdami arba stabdymo metu. Tai suteikia galimybę viena įkrova nuvažiuoti 150 kilometrų (170 „Partner Electric“ atveju) – kur kas daugiau, nei reikia kasdienei, vidutinio ilgio kelionei.

FAP

 FAP (smulkiųjų dalelių filtras) yra PEUGEOT sprendimas, kovojant su su dyzelinių variklių smulkiųjų dalelių tarša. Ši technologija naudojama beveik visuose markės HDi modeliuose.

FAP sistema turi savaiminio išsivalymo funkciją. Ji apdoroja dyzelinio variklio išmetamąsias dujas, eliminuodama iki 99,9 proc. visų smulkiųjų dalelių – nepriklausomai nuo dalelių dydžio ir automobilio naudojimo sąlygų.

Šis procesas vykdomas dviem etapais: visų pirma, dalelės sulaikomos akytame silicio karbido filtre. Po kelių šimtų kilometrų pasiekiama regeneravimo stadija, kai dalelės sudeginamos itin aukštoje temperatūroje. Procesas vyksta automatiškai ir yra visiškai nepastebimas.