ONYX: PAŽANGUS VARIKLIS

/image/49/7/peugeot-onyx-concept-home.44329.246497.jpg

ONYX

VARIKLIS 3.7 V8 HDi FAP HYbrid4

/image/51/4/peugeot-onyx-concept-motor-600.44348.246514.jpg

Automobilio rėmas yra naujoviška dalis, kuri buvo sukurta remiantis Peugeot Sport ir Grupės tyrimų ir plėtros direkcijos kompetencijomis.

Šią centrinę monolitinę struktūrą iš anglies pluošto sudaro tik 12 dalių. Priekyje ir gale joje yra integruotos sijos ir tai leidžia atsisakyti atsikišusių plokščių. Struktūros nelankstumas ir masė optimizuoti, pastaroji matuojama vos 100 kg.

Varžtais pritvirtintas prie anglies pluošto karkaso, V8 hybride HDi FAP 3,7 l variklis ir pavaros yra pasiskolinti iš Peugeot Sport patirties, įgytos ir įtvirtintos viso pasaulio keliuose.

Aušinamas per vamzdelius, prasidedančius ant stogo, per NACA angas, V8, per 6 pavarų nuoseklią dėžę, perduoda savo 600 ag priekiniams ratams.

Ši galia idealiai išnaudoja idealias proporcijas: 4,65 m ilgio, 2,20 m pločio, 1,13 m aukščio, 1 100 kg…

Michelin specialiai sukūrė padangas – 275/30 priekyje ir 345/30 gale, 20" ratlankiai atidengia stebulę, kurią prie konstrukcijos laiko dvigubas trikampis ir pakaba priekyje bei gale.

Išmani HYbrid4 technologija kaupia kinetinę energiją, kuri paprastai prarandama stabdymo metu. Ši energija, saugoma ličio-jonų baterijose, vėliau automatiškai panaudojama greitėjimo metu, taip padidindama galią iki 80 papildomų arklio galių. Šios funkcijos valdymas vairuotojui yra aiškus, kaip ir variklio, kurio valdymas buvo tikras iššūkis. Variklių specialistai iš tiesų turėjo iš variklio, kuris varžybose dirba ekstremaliomis sąlygomis, padaryti variklį, tinkamą eksploatuoti keliuose.

Turėdamas mažiau nei 2 kg vienai arklio galiai, Onyx pasiekia didelio efektyvumo neišduodamas savo stiliaus grynumo ir elegancijos. Todėl Onyx turi plokščią anglies pluošto pagrindą, sukuriantį tvirtų grindų efektą. Tokiu būdu, išplečiant anglies pluošto struktūros elementus ir sumontavus mobilų eleroną, įkraunantį galinę grandinę stabdymo metu, aerodinaminiai elementai galėjo būti apriboti iki griežto minimumo. Stabdymą užtikrina keturi anglies pluošto diskai – 380 mm priekyje ir 355 mm gale.