Dėl atsiradusių naujų panaudojimo galimybių autonominis automobilis atveria naują erdvę kūrybingumui.
PEUGEOT INSTINCT CONCEPT  interaktyvi kabina pabrėžia tai, kas sąlygoja paskutiniųjų prekinio ženklo modelių pasisekimą. Mes kuriame naujus būdus mėgautis automobiliu. Ar tai būtų sąsajos, architektūra, ar stilius. Niekur nėra parašyta, kad autonominio automobilio išvaizda ir naudojimas turi būti monotoniški.

Matthias Hossann, PEUGEOT CONCEPT CARS direktorius

NOVATORIŠKA KINEMATIKA

i

Pneumatinė kinematika atsispindi vairuotojo aplinkoje, kai perjungiama iš „Drive“ į „Autonomous“ režimą. Kompaktiškas vairas ir plokštė, laikanti perjungiklius, pasislepia prietaisų skydelyje. Tuo pačiu metu, akseleratoriaus pedalas susilieja su pertvara.
Tačiau kad ir koks režimas įjungtas, vairuotojas visada valdo automobilį. Tai akivaizdu „Drive“ režime, bet ši autonominio automobilio PEUGEOT savybė išlieka ir „Autonomous“ režime. Šalia centrinės konsolės esančiame 9.7’’ ekrane galima kontroliuoti automobilio veiksmus. Pavyzdžiui, pakanka vieno judesio, kad jis aplenktų priekyje važiuojantį automobilį arba kad pakeistų „Soft“ tipą į „Sharp“.
Važiuojant „Drive“ režimu, holografinis prietaisų skydelis rodo informaciją, susijusią su vairavimu: automobilio greitį, dviejų traukos grandinės PHEV energijų pasiskirstymą, akumuliatoriaus įkrovos lygį... Skaitmeninis veidrodėlis įspėja apie automobilį aklojoje zonoje.
Važiuojant „Autonomous“ režimu, šiuos duomenis gauna tik automobilio prietaisai, o keleiviams svarbi tik laiko sąvoka. Visiems keleiviams pranešamas dabartinis laikas, likęs laikas iki atvykimo į paskirties vietą, kurioje maršruto vietoje esama.
Kiekvienas režimas, kiekvienas tipas reiškia skirtingą atmosferą automobilyje. Be informacijos pateikimo, ją sukuria ir sėdynių padėčių nustatymas, apšvietimo reguliavimas ir garsiniai signalai.

ARCHITEKTŪRA IR MEDŽIAGOS

i

Net ir kompaktiškoje transporto priemonėje, interaktyvi kabina kiekvienam keleiviui užtikrina privilegijuotą, individualią erdvę. Siekiant sukurti erdvę, skirtą kiekvienam keleiviui, sėdynės sukurtos remiantis aeronautikos pasiekimais. Laikančios struktūros ir zonos, kurios liečiasi prie kūno – sėdynė, atlošas ir galvos atrama – yra atskirtos. Struktūros, sutvirtintos aliuminiu, nejuda. Kontakto zonos mobilios, besisukančios apie skersinę Y formos ašį. Sėdintysis ją lengvai susireguliuoja pagal savo veiklos tipą: padėtis išsitiesus – poilsiui, atlenkta – vairavimui arba tarpinė – filmo peržiūrai arba darbui.
Visi keleiviai gali bendrauti su automobiliu per „Chatbot“ įrenginį – asmeninį garsinį asistentą, užtikrinantį prieigą prie begalinio paslaugų sąrašo. Suprantamai išreikštos komandos leidžia, pavyzdžiui, rezervuoti bilietą kino teatre, pirkti internete.

Panaudotos medžiagos skatina išnaudoti atsiradusį laisvą laiką.  3D tinklinis apvalkalas apglėbia kūną ir nugramzdina sėdynėje. Juo padengtos šoninės centrinės konsolės sienelės ir sienelės prie durų, sėdynės ir sėdynių atlošai. Kad galvai būtų patogu, galvos atrama aptraukta oda ir minkštu 3D tinkliniu apvalkalu.

/image/81/5/hd-peugeot-g17-inter-lateral-drive-v2.232815.jpg /image/81/4/hd-peugeot-g17-inter-lateral-autonome-v2.232814.jpg