PEUGEOT PREKINIO ŽENKLO INOVACIJOS

/image/27/9/402-0501ab002.152183.248279.jpg

PEUGEOT ISTORIJA

PEUGEOT PREKINIO ŽENKLO INOVACIJOS

Orientuodamasis į mokslinius tyrimus ir plėtrą, Peugeot visada prisitaikė prie savo laikotarpio ir ateities poreikių. Šiandien, kaip niekada anksčiau, naujovė yra jos transporto priemonių ir variklių sėkmės raktas.

1890

1-asis benzininis keturratis su Daimler varikliu

/image/34/8/type2-1890-02.152283.248348.jpg

Armand Peugeot iškeičia garą į naftą ir pagamina pirmąjį Peugeot benzininį keturratį: 2 tipo. Jame sumontuotas Daimler variklis.

1929

201-ojo pristatymas

Pirmasis automobilis, kuriame naudojama centrinė nulinė komplektacija. Pirmą kartą pasaulyje, serijiniu būdu sumontuoti nepriklausomi priekiniai ratai (1931). Jo pasisekimas padeda Peugeot įveikti krizės padarinius.

1934

401 - 1-ieji automobiliai sulankstomu stogu: „Eclipse“

/image/34/1/c30-401-eclipse.152269.248341.jpg

Idėja įgyvendinta ant 401, 402 ir 601, paskui perkelta į 206, 207, 307 ir 308CC (sistema patentuota Paulin).

1936

1-ųjų dyzelinių variklių gamyba Sochaux (HL50)

/image/34/4/illus-1936-innovations.152275.248344.png

Nuo 1928 m. parduodama dyzelinius variklius, Peugeot pagamina variklį HL50. Ji aprūpina visas specialios paskirties transporto priemones, paskui ir limuziną 402. Gamybos nutraukimas 1939 m. (pasaulinis konfliktas).

1941

VLV, mažo elektrinio automobilio gamyba

/image/34/5/illus-1941-innovations.152277.248345.png

Kovojant su degalų apribojimais, pagaminti 377 egzemplioriai VLV (Lengvoji elektrinė transporto priemonė). Vėliau, 106 „ELECTRIC“ išlaikys nulinės taršos automobilių padavimų pasaulyje rekordą.

1955

403-ojo pristatymas rinkai..

/image/33/9/403-1966.248339.jpg

403-ojo pristatymas rinkai ir pirmasis bendradarbiavimas su Pininfarina

403-asis yra pirmasis prancūziškas automobilis, aprūpintas dyzeliniu varikliu, paskui, 1959-aisiais tampa pirmuoju automobiliu pasaulyje, kuriame sumontuotas elektromagnetinis išjungiamas ventiliatorius (Peugeot patentas).

1965

204-ojo pristatymas rinkai

/image/34/2/c41-204-berline.152271.248342.jpg

204-asis yra pirmasis Peugeot su priekiniais varomais ratais, lengvo lydinio variklio grupe su velenu, skersine pavarų dėže, 4 nepriklausomais ratais ir diskiniais priekiniais stabdžiais.

1967

Mažiausio pasaulyje dyzelinio variklio iš aliuminio ...

/image/33/8/204cabriolet-1965-02.152263.248338.jpg

Mažiausio pasaulyje dyzelinio variklio iš aliuminio pristatymas rinkai

1973-aisiais, ji juo aprūpina ir sedaną, mažiausią „dyzeliuką“ pasaulyje.

1998

Dyzelinių variklių HDi pristatymas

/image/34/6/illus-1998-innovations.152279.248346.png

Pirmųjų dyzelinių variklių HDi (406-ajame) pristatymas rinkai. Sistema „Common rail“ gerina efektyvumą, mažina sunaudojimą ir teršalų išmetimą.

PEUGEOT sedanuose ir SUV 2013 m. įdiegta ir išbandyta, BlueHDi technologija leidžia sulaikyti iki 90 % NOx ir 99,9 % net ir pačių mažiausių dalelių. Ši technologija pripažįstama kaip veiksmingiausia dyzelinių variklių išmetamųjų dujų apdorojimo sistemų rinkoje, taip pat ji leidžia optimizuoti sunaudojimą ir CO2 išmetimą.

2000

FAP

/image/34/7/peugeot-diesel-2015-159.248347.jpg

1-ojo pasaulyje FAP(Dalelių filtro), sumontuoto 607-ajame, pristatymas rinkai

2011

1-asis pasaulyje variklis „Full Hybrid 4“

/image/34/0/3008hybrid4-1003techbis-j.152267.248340.jpg

1-asis pasaulyje variklis „Full Hybrid 4“, sumontuotas 3008-ajame

35 % sunaudojimo, CO2 išmetamųjų dujų (99 g) sumažinimas ir nulinio išmetamųjų dujų CO2 rėžimas.

2015-2016

Metų variklis variklių nuo 1 l iki 1,4 l kategorijoje

/image/35/0/peugeot-essence-2015-135-fr.248350.jpg

17-osiuose ir 18-osiuose tarptautiniuose Metų variklio apdovanojimuose Štutgarte, tarptautinė žurnalistų komisija 2015-ais ir 2016-aisiais Metų variklio apdovanojimą variklių nuo 1 l iki 1,4 l kategorijoje skyrė PSA grupės sukurtam 3 cilindrų benzino varikliui turbo PureTech 1,2L.