AUTOMOBILIŲ GAMINTOJO PEUGEOT ISTORIJA

/image/27/9/402-0501ab002.152183.248279.jpg

PEUGEOT ISTORIJA

AUTOMOBILIŲ GAMINTOJO PEUGEOT ISTORIJA

Su savo didžiausiais išradimais ir gausiais laimėjimais, Peugeot parašė didelę dalį gražiausių automobilių istorijos puslapių. Kartu su XXI amžiaus iššūkiais Peugeot nuotykiai tęsiasi.

1889

Garinio triračio pristatymas

/image/28/7/serpollet-1889.248287.jpg

Pasaulinėje Paryžiaus parodoje Armand Peugeot pristato pirmą savaeigę transporto priemonę (prekybai nepateiktą), pavadintą Peugeot vardu: sukurtą kartu su inžinieriumi Léon Serpollet.

1948

203: 1-asis automobilis su monokokinio tipo kėbulu

/image/28/5/illus-berline.152201.248285.png

203-asis yra pirmas po karo pagamintas automobilis. Tai taip pat pirmas monokokinio tipo modelis su sferiškai išgaubta variklio galva ir V formos vožtuvais, o taip pat tai yra pirmasis Peugeot, kurio buvo pagaminta daugiau nei 1/2 milijono egzempliorių.

1960

404-ojo pristatymas rinkai

404-ąjį suprojektavo Pininfarina. Jo kampuotos linijos ir stiklinių paviršių ploto padidinimas suteikė modernumo ir elegancijos, o tai stipriai skyrėsi nuo penkiasdešimtųjų metų modelių…                      

1961-aisiais, 404-ajame buvo sumontuotas pirmasis variklis su tiesioginiu įpurškimu.

1968

504 pristatymas rinkai: radikaliai naujas stilius ir įranga

/image/28/4/cabriolet-504.152199.248284.jpg

1969-aisiais išrinkto metų automobiliu Europoje, 504-ojo tarp visų Peugeot modelių karjera ilgiausia (iki 2006-ųjų išleista 3 700 000 egzempliorių). Nors buvo sukurtas vidurinės klasės atstovams, dėl savo ištvermingumo jis tapo Afrikos ir Pietų Amerikos kelių karaliumi.

1972

104-ojo pristatymas rinkai

/image/28/2/c47-104-orange.248282.jpg

Šūkis „Kiekvienas Peugeot tik 3,58 m“ primena, kad jis buvo pats mažiausias keturių durų hečbekai  pasaulyje.

1979

604-iojo pristatymas rinkai

/image/28/1/604-1982.248281.jpg

Dėl jo stiliaus ir dydžio jį pamėgo aukščiausios Valstybės institucijos. 604-ajame įmontuotas pirmasis turbo dyzelinis variklis, kuris pateiktas prekybai Europoje.

1983

205-ojo pristatymas rinkai: „šventas numeris“

/image/28/3/c60-205-5-portes.248283.jpg

Peugeot išgelbėjęs pasisekimas. Jis du kartus tapo ralio pasaulio čempionu ir du kartus laimėjo lenktynes Paryžius - Dakaras. Jis bus labiausiai parduodamas automobilis Prancūzijoje ir labiausiai eksportuojamas prancūziškas automobilis.

1987

405-ojo pristatymas rinkai

/image/29/3/405srd-1990.196541.248293.jpg

1988-aisiais, su savo naujuoju šeimyniniu 405, Peugeot, jau antrą kartą savo istorijoje, laimėjo Europos metų automobilio vardą.

1997

Pininfarina sukurto 406 kupė pristatymas rinkai

/image/28/0/406coupe-0303sm002.248280.jpg

Dėl savo nemirtingo dizaino jis tapo kolekcionuojamu automobiliu. Jis yra pirmasis kupė, siūlomas su dyzeliniu varikliu (2001).

1998

206-ojo, kurio pagaminta 7 326 029 egzemplioriai

206–asis 3 kartus tapo ralio pasaulio čempionu. Jo CC versija (2000) vėl grąžino į madą, Peugeot pradėtų gaminti 1934 metais „transformuojamų kupė“ madą.

2016

3008-ojo pristatymas rinkai

/image/29/4/peugeot-3008-2016-153-fr.196579.248294.jpg

Savo stiliumi, vidaus dizainu ir patogumais pripažinimą pelniusį naująjį Peugeot 3008, 58 Europos žurnalistų komisija 2017-aisias išrinko Metų automobiliu.

Tai pirmasis apdovanotas SUV nuo pat apdovanojimo įsteigimo 1964-aisias ir penktas Peugeot, išrinktas Metų automobiliu po 308-ojo 2014-aisiais, 307-ojo 2002-aisiais, 405-ojo 1988-aisiais ir 504-ojo 1969-aisiais.